2021-11-16, 09:14
Medlem
Är de alla deprimerade eller har borderline?
Citera
2021-11-16, 09:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cynicalfucktard
Är de alla deprimerade eller har borderline?

Resting-bitch-face har med ansiktsdrag att göra, de uppfattas bara så för att dragen gör de ser sura ut i viloläge.

När jag var liten sa jag till en tant att hon liknade hennes katt (perser) och hon blev jätteglad och svarade -tycker du det!?
Och då svarade jag - Ja ni ser lika sura ut.
Då blev hon riktigt sur.

https://djuruppfodare.se/wp-content/uploads/2018/11/cat-2182624_1920.jpg.webp
Citera
2021-11-16, 09:28
Medlem
Dom råkar bara se ut så. Lika gott du vänjer dig.
Citera
2021-11-16, 09:31
Medlem
BigBusinesss avatar
Min klara tolkning är att om en icke-tjock kvinna i fertil ålder ser det minsta inbjudande ut i offentlig miljö kommer >10 spännissar fram ”och bara ska prata” och byta telefonnummer.

”vadå man kan väl prata lite med vem som helst” (bara dom råkar vara attraktiva kvinnor).
Citera
2021-11-16, 09:44
Medlem
Nattjags avatar
Hur du uppfattar att andra ser ut att vara reflekterar mer ditt eget mående än deras verkliga attityd.
Citera
2021-11-16, 10:12
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattjag
Hur du uppfattar att andra ser ut att vara reflekterar mer ditt eget mående än deras verkliga attityd.

Det beror väl på hur rätt man har.
Citera
2021-11-16, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigBusiness
Min klara tolkning är att om en icke-tjock kvinna i fertil ålder ser det minsta inbjudande ut i offentlig miljö kommer >10 spännissar fram ”och bara ska prata” och byta telefonnummer.

”vadå man kan väl prata lite med vem som helst” (bara dom råkar vara attraktiva kvinnor).
Så är det och trots att man vänligt men bestämt avböjer med att man har pojkvän och inte är intresserad så ska det kontras med att ”vi kan vara vänner” och man blir inte av med människan på en kvart typ 🤦🏼‍♀️
Citera
2021-11-16, 10:49
Bannlyst
Citat:

exakt så.

kvinnor idag kan inte gå omkring och vara glada, le, ha ögonkontakt osv eftersom män då tar det som en invit.
Citera
2021-11-16, 10:53
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Självmedvetenhet. I en stor stad är gatan mer av en offentlig miljö, än vad som är fallet i den lilla staden. Därför ligger närmare till hands att man "framträder" inför en publik när man är utomhus.
I Motala eller Falköping är det inte större skillnad på om man är i skolan med polarna, eller om man går och handlar i gallerian. Man kan flabba och flamsa alldeles oavsett. I Stockholm tänker man sig liksom att man är med i en film, och det är därför folk går runt och ser ut som om de vore föremål för en fotosession.
Citera
2021-11-16, 11:02
Medlem
Citat:

10st eehhhh brush walla ja ska nolla min mamma ja, men inga svennar.
Citera
2021-11-16, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frizzy
exakt så.

kvinnor idag kan inte gå omkring och vara glada, le, ha ögonkontakt osv eftersom män då tar det som en invit.
Och vad beror det på då?
Citera
2021-11-16, 11:05
Bannlyst
Citat:

Är du en simp eller har du sand i vaginan?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in