2023-04-05, 10:03
Medlem
Tercios avatar
Christina Ricci (Misty) ser ut som 35 men är 43, Juliette Lewis ser ut som 60 men är 49. Hon ser verkligen hemsk ut. Intressant.

Rätt skaplig serie så långt faktiskt. Klart bättre än jag väntat mig. Tror dock inte de kommer klara att knyta ihop säcken med de övernaturliga inslag de infört. Hoppas det inte blir för många säsonger.
Citera
2023-04-05, 10:43
Medlem
Giant Squids avatar
Funderingar efter e02. Jag kommer se om den igen då min första stream hade något "kopieringsskydd?)" som skiftade färgfilter hela tiden. Jag trodde det skulle vara så och tyckte det var ganska coolt.

Citera
2023-04-05, 10:50
Medlem
TheJackets avatar
Pallade 5-10 minuter av första avsnittet
Citera
2023-04-05, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tercio
Christina Ricci (Misty) ser ut som 35 men är 43, Juliette Lewis ser ut som 60 men är 49. Hon ser verkligen hemsk ut. Intressant.

Rätt skaplig serie så långt faktiskt. Klart bättre än jag väntat mig. Tror dock inte de kommer klara att knyta ihop säcken med de övernaturliga inslag de infört. Hoppas det inte blir för många säsonger.

Har för mig att den såldes som ett paket a 4 eller 6säsonger. Mer säker på det förstnämnda än sistnämnda.
Citera
2023-04-05, 11:14
Medlem
Tercios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zatanized
Har för mig att den såldes som ett paket a 4 eller 6säsonger. Mer säker på det förstnämnda än sistnämnda.

Hoppas inte. Storyn håller för max två säsonger känns det som. De kommer bara dra ut på det annars.
Citera
2023-04-05, 13:50
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Funderingar efter e02. Jag kommer se om den igen då min första stream hade något "kopieringsskydd?)" som skiftade färgfilter hela tiden. Jag trodde det skulle vara så och tyckte det var ganska coolt.

Pm om du vilka ha en garanterad felfri stream.
Citera
2023-04-15, 13:02
Medlem
Giant Squids avatar
Man tycker att de yngre skådisarna skulle ha svält ned sig själva lite inför S02. Lottie är ju rund och god om kinderna.

Lite kul när Juliette Lewis karaktär analyserar top 10 fenomen om sekter. Hon har ju själv i verkligheten varit stor scientologanhängare.
Född in i scientologin och deltagit i deras Narconon program mot tidigare missbruk.
Citera
2023-05-18, 12:07
Medlem
Fred Friendlys avatar
Verkligen alla aspekter av serien som gjorde den bra i säsong ett har blivit sämre. Serien är fragmentarisk, effektsökande och dramaturgiskt sämre på alla vis. Vad trist att de till synes bara hade en säsong av ren kvalitet i sig. Lyssnade på en intervju med upphovsmännen där de hade en skiss över fem säsonger… min känsla nu är att den har max en till säsong i sig efter denna.
Citera
2023-05-19, 10:38
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Verkligen alla aspekter av serien som gjorde den bra i säsong ett har blivit sämre. Serien är fragmentarisk, effektsökande och dramaturgiskt sämre på alla vis. Vad trist att de till synes bara hade en säsong av ren kvalitet i sig. Lyssnade på en intervju med upphovsmännen där de hade en skiss över fem säsonger… min känsla nu är att den har max en till säsong i sig efter denna.
Håller med. Otroligt segt nu. Här har man tappat momentum helt och famlar åt alla håll.
Citera
2023-05-19, 11:21
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Håller med. Otroligt segt nu. Här har man tappat momentum helt och famlar åt alla håll.
Citera
2023-05-21, 09:55
Medlem
Citat:
Man tycker att de yngre skådisarna skulle ha svält ned sig själva lite inför S02. Lottie är ju rund och god om kinderna.

Lite kul när Juliette Lewis karaktär analyserar top 10 fenomen om sekter. Hon har ju själv i verkligheten varit stor scientologanhängare.
Född in i scientologin och deltagit i deras Narconon program mot tidigare missbruk.
Nu när du säger det. Flickorna ser trots allt väldigt " mätta och friska" ut efter ha svultit i nio månader.
Ungefär som Natalies blondering. Hennes hår verkar inte ha växt alls på nio månader.
Citera
2023-05-21, 10:06
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly

Håller med. Det mystiska och onaturliga verkar ha försvunnit till att bli en weekend för girlsreunion efter highschool 20 år senare.
Senast redigerad av dazzy 2023-05-21 kl. 10:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in