• 2
  • 3
2022-02-24, 12:29
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillTurken
Nitton var ju en man såg upp till som ung grabb. Svartskalle, skinnskalle och 196cm lång. Och han är 9år äldre än mig. 67:a jag är 76:a.

Med segerhälsning och känga så är vi tillbaks för att hänga !!

Har aldrig sett upp till honom men jag begriper vad du menar, Nitton var en profil. Gällande Sharpmans tycker jag 50% av låtarna är bra medans 50% är dynga.

Edit: Antar att du liksom jag var med i början av 90-talet och därmed kan känna nostalgi?
Senast redigerad av Stockholmsjevel 2022-02-24 kl. 12:32.
Citera
2022-02-24, 16:41
Medlem
LillTurkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsjevel
Har aldrig sett upp till honom men jag begriper vad du menar, Nitton var en profil. Gällande Sharpmans tycker jag 50% av låtarna är bra medans 50% är dynga.

Edit: Antar att du liksom jag var med i början av 90-talet och därmed kan känna nostalgi?

Sharpmans är inget jag någonsin skulle lyssna på. Jag gillade Nittons Midgårds Söner. Jag var väl i övre tonåren i början av 90-talet och fyllde 20år i mitten av det. Jag saknar den tiden då folk var tvungen stå för sig själva och sina åsikter i den verkliga vardagen. Fanns inget internet. Internet har gjort folk sjuka. På den tiden så formade man sig själv efter verkligheten. I sin närmiljö. Vilket var bättre. Det var sunt bondförnuft. Eller stadsförnuft.
Senast redigerad av LillTurken 2022-02-24 kl. 16:45.
Citera
2023-09-09, 18:20
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillTurken
Nitton var ju en man såg upp till som ung grabb. Svartskalle, skinnskalle och 196cm lång. Och han är 9år äldre än mig. 67:a jag är 76:a.

Med segerhälsning och känga så är vi tillbaks för att hänga !!

Var väl inte många rätt där va, utom möjligen längden?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in