2021-11-15, 01:41
Medlem
Får inte upp något. Vad är era erfarenheter? Haft olika reaktioner av just lim. Ja, jag vet att det finns andra alternativ. Men vad är det bästa när det gäller just lim??
Senast redigerad av Pumintrollet 2021-11-15 kl. 01:43. Anledning: Fel rubrik
Citera
2021-11-15, 01:54
Medlem
Tiaitchsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumintrollet
Får inte upp något. Vad är era erfarenheter? Haft olika reaktioner av just lim. Ja, jag vet att det finns andra alternativ. Men vad är det bästa när det gäller just lim??
Testa med sked eller nått om du inte har glasstav, har det stelnat eller vad menar du?
Citera
2021-11-15, 08:55
Medlem
Xanyos avatar
Ska du boffa lim i en plastpåse eller vad menar du? Vilket lim som ger mest kick???
Citera
2021-11-15, 09:05
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Sätt lim i en papperspåse och inhalera ångorna.
Citera
2022-01-16, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xanyo
Ska du boffa lim i en plastpåse eller vad menar du? Vilket lim som ger mest kick???
Menar vilket lim som ger bäst kick. Diffust inlägg.
Citera
2022-01-16, 13:55
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Ta Karlssonsklister.
Citera
2022-01-16, 16:28
Medlem
StigHails avatar
Det är iofs inget lim utan ett klister, men om det är något som klistrar/limmar ihop saker så är det enbart björnklister du skall lukta på det luktar underbart.
Det är 2022 nu det är enbart människor som bor på en soptipp i Lagos eller sådana ställen som berusar sig på sån skit.
När jag växte upp var det inte så lätt och få tag i narkotika, då kunde man berusa sig på moppetanken, thinner, lim och butangas.
Dom som fortsatte med detta blev totalt efterblivna, jag skulle mer rekommendera heroin till kids som vill berusa sig istället för lim och sån skit, det finns grader i helvetet.
Du skadar hjärnan rejält med den skiten!
Citera
2022-01-27, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigHail
Det är iofs inget lim utan ett klister, men om det är något som klistrar/limmar ihop saker så är det enbart björnklister du skall lukta på det luktar underbart.
Det är 2022 nu det är enbart människor som bor på en soptipp i Lagos eller sådana ställen som berusar sig på sån skit.
När jag växte upp var det inte så lätt och få tag i narkotika, då kunde man berusa sig på moppetanken, thinner, lim och butangas.
Dom som fortsatte med detta blev totalt efterblivna, jag skulle mer rekommendera heroin till kids som vill berusa sig istället för lim och sån skit, det finns grader i helvetet.
Du skadar hjärnan rejält med den skiten!
Självklart finns det bättre preparat om man har de alternativen men av vissa anledningar har jag ej den möjligheten. Så jag har vänt mig till lim men får aldrig till kicken på de limmen jag har.
Citera
2022-01-27, 21:59
Medlem
Att boffa, Lim,tändargas, bensin med mera, Är totalt idiotiskt. Du kan lika gärna lägga din hjärna på grillen
Citera
2022-01-28, 22:48
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumintrollet
Självklart finns det bättre preparat om man har de alternativen men av vissa anledningar har jag ej den möjligheten. Så jag har vänt mig till lim men får aldrig till kicken på de limmen jag har.

Alkohol är väl då ändå ett bättre alternativ i fall man inte kan få tag på knark,
Citera
2022-01-28, 22:51
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Alkohol är väl då ändå ett bättre alternativ i fall man inte kan få tag på knark,
Precis så.

Fattigmansknarket mäsk kan du röra ihop på ett par dagar, kostar inte många kronor.

Om det är riktigt fattigt kan en stryprunk stilla begäret för en stund.
Citera
2022-01-28, 22:54
Medlem
Vad mycket knepiga kommentarer, jag vet folk som boffat både det ena och det andra. Inga stjärnor kanske- men försök att svara på frågan.

Det vore spännande om någon kunde dela med sig av erfarenheter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in