2021-11-15, 00:13
Medlem
Yxzers avatar
Någon som VET aktuell adress?
Gissa kan jag göra själv...
Citera
2021-11-15, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Något du vet?

Känner en som bor någon våning under.
Citera
2021-11-15, 00:14
Medlem
Senare under söndagskvällen bekräftar polisen att två vuxna personer har frihetsberövats.
– Båda är gripna och misstanken är mordförsök. De har en relation till barnen, säger Helena Boström Thomas.
Barnen fördes till sjukhus med ambulanshelikopter. Enligt uppgifter till Aftonbladet missänker polisen att de har kastats ut från en balkong omkring 15 meter upp.

De senaste uppgifterna från Aftonbladet.
Citera
2021-11-15, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yxzer
Någon som VET aktuell adress?
Gissa kan jag göra själv...
Maltesholmsvägen 119
Citera
2021-11-15, 00:15
Medlem
frankofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaviarmedagg
Ass*ne N*iaye heter mannen. *-a *-D
Självklart en skogstokig afrikan som fått flipp. Får erkänna att Flashback nästan fick mig att tvivla i en sekund eller två, med att det skulle rentav kunna vara en svensk gärningsman, men icke.
Citera
2021-11-15, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTocqueville
jag gör det! var har ni fått våning 5 ifrån? varken polisen eller media har gått ut med ”femte våningen”

Ofta kommer det fram saker här på FB från folk som bor i områden där brotten sker. Men vill du inte tro på dem så vad gör du ens här? Om det enda du vill veta är det som står för media?
Citera
2021-11-15, 00:16
Medlem
Enligt @DIF165 på Twitter var polisen på samma plats igår med anledning av en misstänkt kvinnomisshandel. Känner dock inte till twittraren så jag kan inte gå i god för om det är korrekt.
Citera
Medlem
Expressen intervjuar en person, P*trik, som bor ”intill huset där insatsen pågår” och han bor på Natt och Dags gränd 24. Vart har ni fått Maltesholmsvägen ifrån? Känns rätt långt ifrån om det nu ska räknas som huset intill eller ”på gården mittemot” som han själv säger.

Oavsett, riktigt tragiskt!!!
Senast redigerad av Llortig 2021-11-15 kl. 00:18.
Citera
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joshmark
Kvinnan som kastat ut barnen och slog pappan sönder och samman?
Jag tror mer på att mannen dödat barnen, och sen försökt ta sitt eget liv. Förmodligen för att på något sett "hämnas" på en fru som varit olydig, ville skiljas eller liknande.
Citera
2021-11-15, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Llortig
Expressen intervjuar en person, P*trik, som bor ”intill huset där insatsen pågår” och han bor på Natt och Dags gränd 24. Vart har ni fått Maltesholmsvägen ifrån? Känns rätt långt ifrån om det nu ska räknas som huset intill eller ”på gården mittemot” som han själv säger.

Det är maltesholmsvägen!!
Citera
2021-11-15, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag tror mer på att mannen dödat barnen, och sen försökt ta sitt eget liv. Förmodligen för att på något sett "hämnas" på en fru som varit olydig, ville skiljas eller liknande.

Vårdpersonal lyckades få puls på barnen vid ankomst. Dock är jag tveksam till överlevnad.
Mår illa av det här.
Så arg.
Citera
2021-11-15, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasistmotrassar
Fanns ett fall för något år sen i Lund i Skåne om en svensk man som kastat sin fru o barn över en klippa.. googla du hittar säkert

Mordet i Dalby stenbrott 20141209. Men tror det slog slint i huvudet på en fd militär där om jag inte minns fel 🤔
Detta är iaf sjukt tragiskt 😔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in