2021-11-15, 23:01
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filling
Använde de kvinnorna pluggar eller leksaker mellan varven för att hålla sig avslappnade, eller var de så naturligt

Mycket möjligt. Hon beskriver det som att det är i själva röven.

Det har vi gjort. Funkar oftast bäst när hon är uppepå.

Utom när det inte funkar då. Jag tror, utan att ha några vetenskapliga belägg för det, att det rör lite sig på ”inuti”, så vissa gånger funkar det, och andra så har något flyttat på sig så du istället trycker på någon öm punkt. Det kan ju också mycket väl vara så att hon är känsligare vissa dagar och ”tåligare” andra, även om du gör samma sak båda gångerna. Gissar att det finns ett otal biologiska processer som kan påverka.

Ingen av de jag träffat som kunnat ha analsex regelbundet har gjort någon form av ”vidgning” eller avslappning förutom min kuk i deras röv.
Citera
2021-11-16, 12:04
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Hon älskar analsex och har fått helt otroliga orgasmer sen vi började med AO, men hon skäms lite över det. Nyligen sa hon också att hon känner sig mindre kvinnlig av analt.

Jag har också träffat kvinnor som skämts lite över det och sagt saker som "som tjej förväntas man ju inte tycka om det". All form av press och hets till att göra det är ju självklart dåligt, men också synd om det blir en sorts omvänd grej, att det känns jobbigt att gilla något.

Citat:
Mycket tror jag beror på att hon berättade lite om vårt experiment för en kvinna på hennes jobb,

Inte riktigt vad jag förväntar mig höra över fikabordet på jobbet dock. Verkar lite lätt konstigt att prata om sådant med arbetskamrater.
Citera
2021-11-16, 12:10
Medlem
Atthaenhobbys avatar
TS har liten snopp och/eller tjejen har riktigt sönderknullad fitta.

Kuk ska vara i fitta. Enda gången jag idkar analsex är när jag knullar etniskt Svenska män i röven och/eller har dp/gangbang med tjejer. Men föredrar helst fitt/ansiktsknull.

Men om hon fortsätter vara öm
1. Använd poppers
2. Blanda ut kokain i vatten i en sån blomspruta och spruta med sprayfunktionen över rektum som domnar rektul av. (Har testat)
3. Doppa en typ tampong eller bomull i olivolja och för upp i anus så lindrar det sprickor. Funkar även med lavendel och avokadoolja. (Funkar även i näsan om man har laddat en hel afton)
3. Funkar även om fittan är knullad bortom igenkännerlighet. Men då kan man smörja slidan innan man somnar
Citera
2021-11-16, 12:12
Medlem
Atthaenhobbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77

Inte riktigt vad jag förväntar mig höra över fikabordet på jobbet dock. Verkar lite lätt konstigt att prata om sådant med arbetskamrater.

Hon kanske jobbar som Glädjeflicka
Citera
2021-11-17, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Men samtidigt så förstår jag inte varför man begränsar sig till en sorts sex om det orsakar fysiskt obehag. Särskilt inte när andra alternativ står till buds. Jag skulle inte begränsa mig till en viss aktivitet om jag eller den jag ligger med skulle få fysiska men av den aktiviteten. Oavsett om det handlade om reguljärsex, analt, händer eller mun.

För att analt har funkat mycket bättre för oss, och det där med fysiska men är att ta i.
Utöver tidigare nämnda anledningar är det även så att hon inte njuter särskilt mycket av vaginalt sex. Jämfört med andra tjejer jag varit med så är det väldigt lite respons i fittan, och hon känns inte lika djup som dem och verkar inte ha det där sköna utrymmet bakom livmodertappen. Jag är en bit över snittet och hon får ibland ont i slidan efter sex. Och den smärtan sitter i längre än den lilla ömhet hon nyligen har känt i rumpan. Hon har även blivit svullen inne i vagina ett par gånger efter sex.

Hon får lätt orgasm via klittan och ibland via rumpan, men aldrig vaginalt. De gånger jag haft fingrarna i henne vid oralsex har hon inte kunnat komma, men utan fingrarna går det alltid.
Därför vill vi helst hålla oss till röven för knull och reservera fittan för slick och smek.

Citat:
Och då är jag ändå någon som gillar analt. Men analt kräver förberedelser för att det verkligen ska vara bra. Åtminstone för mig. Särskilt om den jag ligger med har stor kuk, jag vill kunna slappna av ordentligt, byta hål under akten, ATM etc. Den sortens förberedelser orkar man kanske inte med om man ligger typ varje dag?

Absolut. Om vi skulle ge oss på hålbyten eller atm så skulle det krävas en del prep, men det är inget vi sysslar med. I vårt fall krävs det inte några större förberedelser. Vi är lite hälsofreaks och äter bara under en kort period varje dag, och därför är hon också väldigt punktlig och oftast ren där bak. Uppvärmningen tar mindre och mindre tid när man har regelbundet analsex och kroppen har vant sig lite.

Citat:
Och också; jag liksom användare ovan undrar vad skillnaden kommer att vara när månaden eller året är slut. Kommer risken för oönskad graviditet vara borta då? Eller är ni då redo för en oönskad graviditet eller vill ni skaffa barn då? Det argumentet är fett konstigt faktiskt. Då har jag större förståelse för att det är en kink.

Jag var lite luddig i trådstarten, men det är en testperiod och vårt mål är att fortsätta ha längre perioder av exklusivt analsex eller i bästa fall helt bestämma oss för att vara AO på obestämd tid tills vi vill skaffa barn. Om vi går tillbaka till det normala i december innebär det i alla fall mindre vaginalt än innan, och det kommer fortfarande vara analsex som står i fokus.
Citera
2021-11-17, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Även om det ömma kommer efteråt så gör det ju ont om ni försöker ha analsex då vilket gör att ni får avstå. Men tycker ni att begränsningen med få samlag och att däremellan bara ha mjuksex/tantrasex är optimalt för er så är det ju bara att köra så.

Hela grejen är dock att vi försöker förkorta intervallet utan smärta. Det verkar bli bättre, sakta men säkert.

Citat:
Fanns det p-dator på den tiden, och använde ni det? Rätt använd ska den ge 99% säkerhet.

Fick kolla upp vad det är. Den bör ha funnits för det var inte många år sen. Men den verkar bygga på precis samma teorier som vi använde (som egentligen inte är bevisade utan mer spekulation). Funkar väl hyfsat om man ser till att alltid dra ut innan orgasm. Teorin om fertila dagar är väldigt opålitlig och det är väldigt många som blivit på smällen för att de trott att det var fritt fram för att det var en viss fas i cykeln.

Citat:
Jag har själv blivit gravid två gånger trots korrekt intagna p-piller så jag litar inte riktigt på preventivmedel. Men om jag hade velat undvika både hormoner och graviditet så är det där metoden jag hade valt, för jag hade inte velat vara utan vaginalt sex.

Låter vettigt. I vårt fall är en del i ekvationen dock att vi inte får ut så mycket av vaginalt sex. Hon är inte särskilt känslig inne i fittan, hon är inte lika djup som andra kvinnor jag legat med och har inte det där sköna lilla utrymmet bakom livmodertappen. Hon kommer aldrig av vaginalt sex, men alltid av slick och hyfsat ofta av analt. Men om hon har nåt i musen så kommer hon inte av annan stimulans heller.

Citat:
Det är klokt att tänka till kring det varningstecknet, för oavsett vad anledningen är till att hon känner sig mindre kvinnlig av analt så går det inte att bortse från den känslan. Risken finns att den känslan ökar, och det kan försämra sexlivet rejält.

Jag har pratat mer med henne om det nu. Det har mer att göra med att hon njuter mer av analt än naturligt sex och bara kommer när hon blir rövknullad. Och även att vi sen började har mer analt än vaginalt. Det låter som det klassiska skammen att 'man ska inte känna så'. Så även om vi slutade ha analsex skulle det inte lösa den biten, eftersom hon ändå vet med sig att hon föredrar analt. Och jag tror inte det blir inte bättre om man håller sig till obekväma orgasmlösa naturliga samlag bara för sakens skull.
Citera
2021-11-17, 20:44
Medlem
IcyHearts avatar
Det låter som att du vill detta mer än hon, helt ärligt. Det genomsyrar allt du skriver på nåt sätt.

Självklart blir det mer ömhet och små sår osv i analen om man håller på för ofta, det är inte rocket science… (Kanske du är väldigt ung, jag vet inte. Då kanske man inte har så mkt erfarenhet iofs).

Så ja, har inget egentligt råd mer än att försök variera sexet, helt enkelt. Det är bättre.
Citera
2021-11-17, 20:47
Medlem
Citat:
Jag har också träffat kvinnor som skämts lite över det och sagt saker som "som tjej förväntas man ju inte tycka om det". All form av press och hets till att göra det är ju självklart dåligt, men också synd om det blir en sorts omvänd grej, att det känns jobbigt att gilla något.

Precis så är det. Hon har svårt att slappna av och bejaka sina egna njutningar och preferenser pga idéer om hur saker 'ska' vara.

Citat:

Riktigt så gick det inte till. Jag uttryckte mig slarvigt, det är en kollega hon har kontakt med även utanför jobbet. Men tjejsnack är tjejsnack, det blir väldigt snabbt väldigt personligt och ofta alldeles för mycket detaljer om privata saker. Många tjejer har inget filter när det gäller tjejsnack.
Citera
2021-11-17, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
Det låter som att du vill detta mer än hon, helt ärligt. Det genomsyrar allt du skriver på nåt sätt.

Självklart blir det mer ömhet och små sår osv i analen om man håller på för ofta, det är inte rocket science… (Kanske du är väldigt ung, jag vet inte. Då kanske man inte har så mkt erfarenhet iofs).

Så ja, har inget egentligt råd mer än att försök variera sexet, helt enkelt. Det är bättre.

Det märks att du inte alls läst eller förstått tråden. Fel på varenda punkt. Är du inte lite tidigt ute med jullovspostandet?
Citera
2021-11-17, 20:56
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Det märks att du inte alls läst eller förstått tråden. Fel på varenda punkt. Är du inte lite tidigt ute med jullovspostandet?

Det märks att du inte tål något annat än din egen åsikt. Vilket ännu mer stärker min tes att du är en jobbig pressande kille med detta, gentemot din tjej. Man har stött på några såna genom åren, som inte tar hintar ens fast man säger att det är för ömt osv. Du verkar ju inte ens fatta det folk skriver om varningstecknen tjejen redan gett dig.

Vadå jullov, trams. Arbetar tyvärr julen. Lycka till, peace out.
Citera
2021-11-18, 09:04
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
För att analt har funkat mycket bättre för oss, och det där med fysiska men är att ta i.
Utöver tidigare nämnda anledningar är det även så att hon inte njuter särskilt mycket av vaginalt sex. Jämfört med andra tjejer jag varit med så är det väldigt lite respons i fittan, och hon känns inte lika djup som dem och verkar inte ha det där sköna utrymmet bakom livmodertappen. Jag är en bit över snittet och hon får ibland ont i slidan efter sex. Och den smärtan sitter i längre än den lilla ömhet hon nyligen har känt i rumpan. Hon har även blivit svullen inne i vagina ett par gånger efter sex.

Hon får lätt orgasm via klittan och ibland via rumpan, men aldrig vaginalt. De gånger jag haft fingrarna i henne vid oralsex har hon inte kunnat komma, men utan fingrarna går det alltid.
Därför vill vi helst hålla oss till röven för knull och reservera fittan för slick och smek.

Absolut. Om vi skulle ge oss på hålbyten eller atm så skulle det krävas en del prep, men det är inget vi sysslar med. I vårt fall krävs det inte några större förberedelser. Vi är lite hälsofreaks och äter bara under en kort period varje dag, och därför är hon också väldigt punktlig och oftast ren där bak. Uppvärmningen tar mindre och mindre tid när man har regelbundet analsex och kroppen har vant sig lite.

Jag var lite luddig i trådstarten, men det är en testperiod och vårt mål är att fortsätta ha längre perioder av exklusivt analsex eller i bästa fall helt bestämma oss för att vara AO på obestämd tid tills vi vill skaffa barn. Om vi går tillbaka till det normala i december innebär det i alla fall mindre vaginalt än innan, och det kommer fortfarande vara analsex som står i fokus.

Jag förstår. Kanske dålig jämförelse, men det finns andra saker min kropp rent fysiskt inte mår bra av att göra för mycket och för ofta. Hur jag än förfinar tekniken så att säga.

Det handlar i de fallen om specifik träning och ett fritidsintresse (använda kroppsvikten som en del i träning när jag klättrar i vissa träd och en del moment inom extemskidåkning). Hur jag än bär mig åt kommer det att kännas efteråt. Även om jag gillar aktiviteten per se. Det ger tillfredsställelse i stunden för att det ger en kick/är nice där och då men efteråt behöver kroppen vila ett tag. Jag får liksom acceptera det fysiska läget alt bita ihop och ta det onda med goda. Så att säga.

Tänker att det är samma med analsex. Det är nice, men det blir märkbart rent fysiskt om det körs och görs jämt och hela tiden.

Men det som är än mer oroväckande är de psykiska menen. Det här med att hon inte känner sig så kvinnlig. Psykiska men tycks ofta vara oändligt mycket svårare att hela än fysiska (i det här fallet blott en ömmande röv - den läker rätt fort). Juz sayin'.

Med det sagt så är jag ändå skapligt analfixerad mellan varven. Det här upplägget förstår jag dock inte alls.
Citera
2021-11-18, 16:54
Medlem
Onan-erarens avatar
En av mina ex som jag har min 15 åriga son med sprack i vaginan när hon födde honom å fick sy invändigt å var tvungen att läka så då blev det en del analsex, sen bjöd hon till där bak ibland men vi hade ingen bestämd period då vi körde analt utan mer när lusten föll på men det funkade bra för oss.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in