Citat:
Ursprungligen postat av
empoisonne
Men samtidigt så förstår jag inte varför man begränsar sig till en sorts sex om det orsakar fysiskt obehag. Särskilt inte när andra alternativ står till buds. Jag skulle inte begränsa mig till en viss aktivitet om jag eller den jag ligger med skulle få fysiska men av den aktiviteten. Oavsett om det handlade om reguljärsex, analt, händer eller mun.
För att analt har funkat mycket bättre för oss, och det där med fysiska men är att ta i.
Utöver tidigare nämnda anledningar är det även så att hon inte njuter särskilt mycket av vaginalt sex. Jämfört med andra tjejer jag varit med så är det väldigt lite respons i fittan, och hon känns inte lika djup som dem och verkar inte ha det där sköna utrymmet bakom livmodertappen. Jag är en bit över snittet och hon får ibland ont i slidan efter sex. Och den smärtan sitter i längre än den lilla ömhet hon nyligen har känt i rumpan. Hon har även blivit svullen inne i vagina ett par gånger efter sex.
Hon får lätt orgasm via klittan och ibland via rumpan, men aldrig vaginalt. De gånger jag haft fingrarna i henne vid oralsex har hon inte kunnat komma, men utan fingrarna går det alltid.
Därför vill vi helst hålla oss till röven för knull och reservera fittan för slick och smek.
Citat:
Ursprungligen postat av
empoisonne
Och då är jag ändå någon som gillar analt. Men analt kräver förberedelser för att det verkligen ska vara bra. Åtminstone för mig. Särskilt om den jag ligger med har stor kuk, jag vill kunna slappna av ordentligt, byta hål under akten, ATM etc. Den sortens förberedelser orkar man kanske inte med om man ligger typ varje dag?
Absolut. Om vi skulle ge oss på hålbyten eller atm så skulle det krävas en del prep, men det är inget vi sysslar med. I vårt fall krävs det inte några större förberedelser. Vi är lite hälsofreaks och äter bara under en kort period varje dag, och därför är hon också väldigt punktlig och oftast ren där bak. Uppvärmningen tar mindre och mindre tid när man har regelbundet analsex och kroppen har vant sig lite.
Citat:
Ursprungligen postat av
empoisonne
Och också; jag liksom användare ovan undrar vad skillnaden kommer att vara när månaden eller året är slut. Kommer risken för oönskad graviditet vara borta då? Eller är ni då redo för en oönskad graviditet eller vill ni skaffa barn då? Det argumentet är fett konstigt faktiskt. Då har jag större förståelse för att det är en kink.
Jag var lite luddig i trådstarten, men det är en testperiod och vårt mål är att fortsätta ha längre perioder av exklusivt analsex eller i bästa fall helt bestämma oss för att vara AO på obestämd tid tills vi vill skaffa barn. Om vi går tillbaka till det normala i december innebär det i alla fall mindre vaginalt än innan, och det kommer fortfarande vara analsex som står i fokus.