2021-11-13, 22:30
Medlem
Jag undrar om man hör mindre ljud från vattenrören då grannarna spolar om man bor högst upp i huset jämfört med att alltid ha en lägenhet ovanför sig? Jag bodde förut i lägenhet högst upp o tänkte typ aldrig på att jag hörde nåt ljud från vattenrören då men nu då jag bor i mitten i huset hör jag det rätt ofta...
Citera
2021-11-13, 22:43
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukethenuke
Jag undrar om man hör mindre ljud från vattenrören då grannarna spolar om man bor högst upp i huset jämfört med att alltid ha en lägenhet ovanför sig? Jag bodde förut i lägenhet högst upp o tänkte typ aldrig på att jag hörde nåt ljud från vattenrören då men nu då jag bor i mitten i huset hör jag det rätt ofta...

tja... rent logiskt passerar ju inte allt för mycket vatten under din bro så att säga.
Det borde ju rimligen vara så att du lättare hör vatten och övrig skit forsa om röret i fråga ligger in till din sovrumsvägg än om det ligger ett plan under din sovrumsvägg.
Citera
2021-11-13, 22:45
Medlem
OneTaps avatar
vet inte men de bodde nå invandrare ovanför mig förut o de lätt som fan när dom spolade
Citera
2021-11-14, 00:10
Medlem
ElongatedMuskrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukethenuke

Ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in