2021-11-13, 13:26
Medlem
En tjej jag känner berättade att en gång när hon åkte kollektivt satte sig en arab bredvid henne och började runka. Jag undrar om detta verkligen kan vara sant. Min erfarenhet av araber i omklädningsrum på gym och andra ställen är att de är livrädda för att visa kuken offentligt. I stort sett alla duschar och bastar med kallingarna på. Det känns högst osannolikt att en arab skulle plocka fram den på ett allmänt färdmedel. Har den runkande mannen har troligtvis ett annat ursprung.

Om det nu skulle ha varit en arab får man väl ändå säga att det var en ovanligt välintegrerad arab, eller? Visst, opassande beteende, men sånt ju är inte helt ovanligt bland svenskar heller. Runakaren i fråga vågade ju faktiskt ta fram den framför andra. Min gissning är dock att det var en skäggig indier eller något liknande. Man får ju ha viss förståelse för om hon inte riktigt kollar så noga i detta läget.

Man undrar ju lite också hur fan de gör vid gruppvåldtäkter om de har så svårt att visa kuken för andra män? Hur är de när de är ensamma med kvinnor? Det måste väl finnas en och annan flashbackare som legat med en arab? Vad är era erfarenheter?
Citera
2021-11-13, 13:30
Medlem
rtyuios avatar
Finns flera babbeluringar som gjort och åkt fast för detta neandertal beteende ja. De förstår inte bättre.
Citera
2021-11-13, 14:05
Bannlyst
Ser man på tingsrätten domar angående sexuellt ofredande handlar det oftast om män med ett arabiskttalat namn.

När det gäller gruppvåldtäkter är andelen män från muslimska länder ganska direkt 100 procent.

Huruvida det gäller kultur eller att dom är muslimer bryr jag mig inte om.

Statistiken talar sitt tydliga språk.
Senast redigerad av Bensindriven 2021-11-13 kl. 14:09.
Citera
2021-11-13, 14:31
Medlem
Har varit med om detta två gånger (?!) dom har inte dragit fram den utan bara sitter o äcklar sig och har handen innanför och runkar. En annan gång hade snubben en jacka över.
Citera
2021-11-13, 14:46
Medlem
halaltarzans avatar
Men handlar inte det här mer om folk som inte har alla pommes på tallriken än om etnicitet?
Citera
2021-11-13, 14:50
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Men handlar inte det här mer om folk som inte har alla pommes på tallriken än om etnicitet?
Folk som inte har all kebab på tallriken kanske..?
Citera
2021-11-13, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

Ja? Den absoluta majoriteten av människor ifrån muslimska länder är ju sönderinavlade med kraftigt nedsatt intelligens som följd.

Genomsnittligt IQ i Somalia är väl vad vi här bedömer som lindrigt efterbliven.
Citera
2021-11-13, 15:30
Medlem
Nej, det gör de inte.
Citera
2021-11-13, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endmymisery
Ja? Den absoluta majoriteten av människor ifrån muslimska länder är ju sönderinavlade med kraftigt nedsatt intelligens som följd.

Genomsnittligt IQ i Somalia är väl vad vi här bedömer som lindrigt efterbliven.

IQ 67 var det väl.
Mer än lindrigt efterbliven.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in