2021-11-13, 16:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Temporary84
Men alla incels vill inte knulla dygnet runt. Men en hora som särar på benen vore fint. 🤪😃

Nee mannen/kvinnan?, asså kan du detta som jag skrivit om så behövs ingen hora. Då fixxar du dettaa!!
2021-11-13, 17:46
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gud.skapar.detta.
Säg ifrån

Sen får ni knulla allt ni orkar.

Så enkelt e det.

Nej, så enkelt är det förstås inte. Däremot har du ju inte helt fel, i bemärkelsen att en man som upplevs som "mesig" inte typiskt anses som attraktiv. Dock finns det ju hundra andra saker som har betydelse också, tråkigt nog när du nu trodde du "löst koden".
2021-11-13, 18:07
Medlem
Roidberts avatar
Det räcker inte för att fånga en kvinna, men när man redan är i en relation går kvinnan igång på att man är auktoritär och dominerar henne både i och utanför sängen. Jag knullar båda mina fruar i analen i princip varje gång vi har sex och förutom att det känns riktigt skönt så verkar det ta ner dem på jorden om de var kaxiga innan.
2021-11-14, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grim77
Kort svar, Nej. Man vill tro det som en ursäkt att inte förändra sig men så är inte fallet.

Ett ypperligt exempel är en granne som har en riktigt fin tjej. Han själv ser ut som Beaker i mupparna och pratar t.o.m med samma pipiga röst.

Trodde fan det var ett skämt, att hon var hans personliga assistent eller syster. Men nejdå, dom är ett sambopar som hållit ihop rätt länge.
Beaker kanske är rik som ett troll eller har en snabel på 30 cm?
2021-11-14, 17:34
Moderator
Nospheratus avatar
Det finns redan mängder med trådar om incels. Det krävs lite mer substans än "säg ifrån" för att det ska vara aktuellt med en helt egen tråd. Tråd låst.

//Mod
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in