2021-11-11, 06:51
Medlem
Paret berättar om hur åldersskillnaden märks.
När Madeleine Mofjärd träffade sin partner Peter Nilsson, var hon 23 år och han 50 år.
Det tog tid innan de ingick ett förhållande då det kändes förbjudet.
https://www.expressen.se/tv/nyheter/madeleine-ar-tillsammans-med-en-27-ar-aldre-man-forbjudet/
(Kanske lammkött föredrar äldre ibland eller var det tvärtom)

Förbjudet för vem eller vad grannarna ska säga?
Senast redigerad av salladsmix 2021-11-11 kl. 07:50.
Citera
2021-11-11, 06:58
Medlem
Henriksss avatar
Äh, det är väl bara att gratulera gottegrisen Peter och de som inte gillar det är bara avundsjuka.
Citera
2021-11-11, 07:01
Medlem
Hon kanske behövde nånstans att bo och någon att ta hand om henne, ekonomiskt
Citera
2021-11-11, 07:02
Avstängd
Nyhetstorka? Mediakåta? Varför bryr dom sig om vad andra tänker, fokusera på den egna relationen i stället.
Citera
2021-11-11, 07:07
Medlem
Kennethkvartings avatar
Karln såg ju bra ut, välbevarad, hon verkade rätt så brådmogen.

De ser kära ut, romantiskt inslag.
Citera
2021-11-11, 07:23
Medlem
Han är pappan hon aldrig hade och hon är dottern han aldrig fick knulla. Två vuxna som lever ut sina vidrigaste perversioner. Vem bryr sig.
Citera
2021-11-11, 07:24
Medlem
Det är så typiskt folk som är annorlunda, likt dessa, att hela tiden påtala att man inte bryr sig om andras åsikter eller tankar men ändå fläker dom ut sig. Det kallas dubbelmoral mina herrar och damer och bevisar precis motsatsen: DOM BRYR SIG.

Har man en annorlunda konstellation i ett förhållande eller någon säregen hobby så fläker man inte ut sig, om man inte bryr sig om andra. Det finns säkert hur många som helst som har samma åldersskillnad men som inte lägger ut 5 bilder om dagen på sina instagrams eller kontakter tidningar för att säga hur lite man bryr sig.

Jag t.ex bryr mig inte ett jävla skit om människors åsikter om mig, och inte heller har jag då instagram för jag drar inte någon näring från att visa upp mig själv eller mitt liv om jag heller inte bryr mig om dom, förstår ni? Bra.
Citera
2021-11-11, 07:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av puckatvarre
Han är pappan hon aldrig hade och hon är dottern han aldrig fick knulla. Två vuxna som lever ut sina vidrigaste perversioner. Vem bryr sig.
Exakt, precis som det där äckliga ludret Amanda Lind i miljöpartiet. Hon knullar också en gammal gubbe, måste ha haft en knepig uppväxt.
Citera
2021-11-11, 07:59
Medlem
Negerhjons avatar
Bara feta fula feministkärringar som stör sig..

. Hon får sex med en erfaren man som kan ta henne till himmelriket.

Han slipper ligga med nån kärring med sladdrig fetma och slappt fitthål efter att ha skitit ut 3 ungar... Win win för dem..
Citera
2021-11-11, 08:25
Medlem
ANewWayToSayHoorays avatar
Inget specicellt att se här, två människor som gillar och attraheras av varandra.

NÄ FYFAN SICKA PERVON. USCH
Citera
2021-11-11, 08:39
Bannlyst
De såg ju fräscha ut bägge. Det är långt värre med gambia-negern som ligger med den feta 60-åriga kossan från Sverige, för att kunna få lämna Bajs-Afrika för Europa.
Citera
2021-11-11, 08:42
Medlem
Casual-Cultures avatar
Säger som min mormor det är synd om dagens svenska ungdomar det kvittar typ vad dom gör svenska tjejer vill bara ha invandrare eller rika gubbar. Så här var det inte för i tiden då räckte det att man var en man.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in