Det är så typiskt folk som är annorlunda, likt dessa, att hela tiden påtala att man inte bryr sig om andras åsikter eller tankar men ändå fläker dom ut sig. Det kallas dubbelmoral mina herrar och damer och bevisar precis motsatsen: DOM BRYR SIG.
Har man en annorlunda konstellation i ett förhållande eller någon säregen hobby så fläker man inte ut sig, om man inte bryr sig om andra. Det finns säkert hur många som helst som har samma åldersskillnad men som inte lägger ut 5 bilder om dagen på sina instagrams eller kontakter tidningar för att säga hur lite man bryr sig.
Jag t.ex bryr mig inte ett jävla skit om människors åsikter om mig, och inte heller har jag då instagram för jag drar inte någon näring från att visa upp mig själv eller mitt liv om jag heller inte bryr mig om dom, förstår ni? Bra.
De såg ju fräscha ut bägge. Det är långt värre med gambia-negern som ligger med den feta 60-åriga kossan från Sverige, för att kunna få lämna Bajs-Afrika för Europa.
Säger som min mormor det är synd om dagens svenska ungdomar det kvittar typ vad dom gör svenska tjejer vill bara ha invandrare eller rika gubbar. Så här var det inte för i tiden då räckte det att man var en man.