2022-06-02, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingenvet026
Förövrigt har någon hört om vad man yrkade på Forsbacka dådet??

Nej jag har inte hört något, är rättegången klar?
Citera
2022-06-02, 19:02
Medlem
AndersTengils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Vart har du fått det ifrån ?😅 har väldigt svårt att tro dom är syskon, på sin höjd kanske han var hennes ”bror” om ens det,
Jo de är *ZOZY'S* ÄKTA syskon och han e gay, hon har till och med sagt de på tiktok, han e GAWAD¡!
Citera
2022-06-02, 19:07
Medlem
AndersTengils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barzanii7
Självklart känner du dom och dom är sååå underbara tjejer som ser brott begås dagligen och indirekt är en del av det då dom inte anmäler och umgås med folk som gör illa andra vilket dom också vet och har full koll på och skapar misär och som begår brott och kostar samhället enorma summor pengar och samtidigt är så stolta över sina syskon/släkt…. Jättefina tjejer är det. Så fina. Nog om dom men kom inte och låtsas för dom som vet dom vet faktiskt…!
Finns några olika ord för dom : "HOOD RATS" , "GÄNG-SLYNOR" ,"GANGSTER-MADRASSER" , yeah you get my point, helt rätt de du säger, pundare tjejer och "GB's'" (Gangsta Bitches") är dom vidrigaste kvinnor som finns, dom "goar" sina killkompisar och suger av allla i orten!!! Hade min syster varit sån hade jag strypt ihjäl henne med en antenn-sladd
Citera
2022-06-02, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersTengil
Jo de är *ZOZY'S* ÄKTA syskon och han e gay, hon har till och med sagt de på tiktok, han e GAWAD¡!

Jag skiter fullständigt i om han är gay eller inte men snubben hade väl flickvän, och jag tror inte för 5öre att dom är syskon. Men har du något som bevisar motsatsen så varsågod och visa det.
Citera
2022-06-02, 20:04
Medlem
AndersTengils avatar
Citat:
Jag skiter fullständigt i om han är gay eller inte men snubben hade väl flickvän, och jag tror inte för 5öre att dom är syskon. Men har du något som bevisar motsatsen så varsågod och visa det.
Isåfall är han bisexuell
Citera
2022-06-02, 20:12
Medlem
Citat:
Isåfall är han bisexuell

Dom är absolut inte hel syskon och inte ens kusiner. Kurder är roliga så fort alla är kurder är dom helt plötsligt kusiner 😂 han var ensam barn och hade ett halv syskon som är under 10 år så du kan lugna ner dig med dina uppgifter som kommer från mars.

Angående Forsbacka… hörde nyss från en bekant att de yrkade 15 år??? Är det möjligt?
Citera
2022-06-02, 20:29
Medlem
Citat:
Isåfall är han bisexuell

Du är en idiot, mår du bra av att sprida massa falska rykten om en död person ? Herregud vilken patetisk människa du är😂
Citera
2022-06-02, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingenvet026
Dom är absolut inte hel syskon och inte ens kusiner. Kurder är roliga så fort alla är kurder är dom helt plötsligt kusiner 😂 han var ensam barn och hade ett halv syskon som är under 10 år så du kan lugna ner dig med dina uppgifter som kommer från mars.

Angående Forsbacka… hörde nyss från en bekant att de yrkade 15 år??? Är det möjligt?

Ja det är säkert möjligt men jag har inte hittat något om yrkande eller om när domen ska komma!
Citera
2022-06-02, 21:54
Medlem
AndersTengils avatar
Citat:
Du är en idiot, mår du bra av att sprida massa falska rykten om en död person ? Herregud vilken patetisk människa du är😂
Menade "ZOZY'S" biologiska bror ditt retard
Citera
2022-06-02, 21:59
Medlem
Schaefers avatar
Citat:

Takes 1 2 know 1
Citera
2022-06-02, 22:21
Medlem
Citat:

På riktigt vad Fan pratar du om?? Du skrev vad det inte Baran som var kusin me zozy bla bla. Jävla idiot försök inte få mig att framstå som Retard när de är ganska uppenbart för all att du är helt efterbliven.
Citera
2022-06-02, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schaefer
Takes 1 2 know 1

Eller hur snubben vet ju inte ens vad han själv skrivit ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in