2022-05-09, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barzanii7
Tack!

Pappan ska alltså vittna och namnge dom då han kände till hotbilden…! Har även fått skyddad identitet….! Många som sa att han är farlig och maffia men allt pengar att så inte är fallet…!

Ryssen Magomed från Sandviken ska också vittna om iakttagelser…! Han är med i väldigt många utredningar, både som misstänkt men även vittne i en del….! Kan han haft nån inblandning då han verkar ha varit på plats? Han är även vän med A.A då dom synts en del ihop på bilder i sociala medier… Han är även vän med de i x team då man sett dom tillsammans ibland i Sandviken och Philip som misstänks kanske ha ”goat” Baran är ju med i x team…. Vilken soppa… Den där FUP:en skulle kan gärna ta del av

Magomed är inte ryss.
Citera
2022-05-09, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insallad
Magomed är inte ryss.

Vad är han då? Tjetjen i så fall?..
Citera
2022-05-09, 14:29
Medlem
Citat:
Vad är han då? Tjetjen i så fall?..
👍
Citera
2022-05-09, 19:37
Medlem
Hoppas rättegången kommer upp på Prime crime
Citera
2022-05-09, 20:19
Medlem
Såg en artikeln på GD nyss där dom skriver att A.A är beställaren
Citera
2022-05-10, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Såg en artikeln på GD nyss där dom skriver att A.A är beställaren

Baran var väl kompis med Ayye från Shottaz? Såg någon gruppbild för lite över 1 år sedan.

Brottsoffret Baran lurades ut till sin död av sina egna vänner Phillip och Magomed, stämmer det? Jag vet att Philip är medlem i X-team Bandidos och är misstänkt i ett av morden i Linköping. Men vad heter skyttarna i detta ärende och varför splittrades Barans gäng? Vem är denna A.A för typ?
Citera
2022-05-10, 22:54
Medlem
Vilken sida valde de flesta grabbarna efter mordet?
Citera
2022-05-11, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa
Baran var väl kompis med Ayye från Shottaz? Såg någon gruppbild för lite över 1 år sedan.

Brottsoffret Baran lurades ut till sin död av sina egna vänner Phillip och Magomed, stämmer det? Jag vet att Philip är medlem i X-team Bandidos och är misstänkt i ett av morden i Linköping. Men vad heter skyttarna i detta ärende och varför splittrades Barans gäng? Vem är denna A.A för typ?

Låter som Magomed, ökänt svin här i Sandviken.
Citera
2022-05-11, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa

Skyttarna heter Alex@nder S@banovs och Osm@ @dem eller det är dom som sitter häktad iallafall.

Jasså så Magomed var med och lura fram Baran? Tyckte mig läsa att han varit en del i förundersökningen och blivit hörd för sina iakttagelser.
Citera
2022-05-11, 13:11
Medlem
Schaefers avatar
Citat:
Tack!

Pappan ska alltså vittna och namnge dom då han kände till hotbilden…! Har även fått skyddad identitet….! Många som sa att han är farlig och maffia men allt pekar på att så inte är fallet…!

Ryssen Magomed från Sandviken ska också vittna om iakttagelser…! Han är med i väldigt många utredningar, både som misstänkt men även vittne i en del….! Kan han haft nån inblandning då han verkar ha varit på plats? Han är även vän med A.A då dom synts en del ihop på bilder i sociala medier… Han är även vän med de i x team då man sett dom tillsammans ibland i Sandviken och Philip som misstänks kanske ha ”goat” Baran är ju med i x team…. Vilken soppa… Den där FUP:en skulle kan gärna ta del av

Ja både den FUP och FUP i den "misslyckade" Forsbackaskjutningen där det enl stämningansökan framkommer att *po har ngn sorts inblandning i det så "inte farlig" / skyddad identitet? Det vet jag inte men kolla gärna den TR-handlingen också.
*=A
Men som sagt FUB i båda fallen ja klart intressant.
Länkar till sidan med den andra stämningsansökan som har många paralleler till denna tråden

(FB) Man skjuten i Sandviken, har livshotande skador (2021-12-25)
Citera
2022-05-11, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schaefer
Ja både den FUP och FUP i den "misslyckade" Forsbackaskjutningen där det enl stämningansökan framkommer att *po har ngn sorts inblandning i det så "inte farlig" / skyddad identitet? Det vet jag inte men kolla gärna den TR-handlingen också.
*=A
Men som sagt FUB i båda fallen ja klart intressant.
Länkar till sidan med den andra stämningsansökan som har många paralleler till denna tråden

(FB) Man skjuten i Sandviken, har livshotande skador (2021-12-25)

Har du tillgång till den FUPen gällande Forsbacka? Eller vart kan man läsa att pappan har nån iblandning i den skjutningen?…

Skyddad identitet har han fått, det framgår av både stämningsansökan gällande mordet och söker du på honom på ex mrkoll eller ratsit så finns han inte längre….
Citera
2022-05-11, 14:35
Medlem
Schaefers avatar
Citat:
Har du tillgång till den FUPen gällande Forsbacka? Eller vart kan man läsa att pappan har nån iblandning i den skjutningen?…

Skyddad identitet har han fått, det framgår av både stämningsansökan gällande mordet och söker du på honom på ex mrkoll eller ratsit så finns han inte längre….

Ok nä jag läste i den stämningsansökan där jag länkade till händelsen i Forsbacka där han förekommer i några delar bla där han med en annan inte inte ville prata över mobil om ngt.
Denne "ngn annan" är en av dom starkast misstänkta i just Forsbackaskotten.
FUP var jag som jag skrev intresserad av i båda fallen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in