2021-11-17, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baconblomman
Jag tror inte, jag vet att det är så. Dom gjorde sin egen sida för ett tag sen och har varit efter BO ett tag nu. Men fegisarna skulle ju såklart inte utföra det själv utan dom skickade sina små kumpaner istället att göra det åt dom.

Okej jäklar då smäller det säkert mycket mer om det stämmer…! Eller hade BO nå folk med sig sista tiden om alla lämnade hans sida och började jaga honom som skulle kunna/vilja hämnas?… Och varför bildades ny sida som vände sig mot honom?..

Men de som gjorde en egen sida, gäller det alla som var i röd grupp för det är nån wannabe i Sandviken som tror att han är tyngsta gangstern i världen som i alla fall la ut bild där han sörjer eller är det spel för galleriet?.. Han har synts mkt med BO tidigare…
Citera
2021-11-17, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barzanii7
Okej jäklar då smäller det säkert mycket mer om det stämmer…! Eller hade BO nå folk med sig sista tiden om alla lämnade hans sida och började jaga honom som skulle kunna/vilja hämnas?… Och varför bildades ny sida som vände sig mot honom?..

Men de som gjorde en egen sida, gäller det alla som var i röd grupp för det är nån wannabe i Sandviken som tror att han är tyngsta gangstern i världen som i alla fall la ut bild där han sörjer eller är det spel för galleriet?.. Han har synts mkt med BO tidigare…

Jo BO hade också folk på sin sida. Är inte helt säker på anledningen till varför de bytte sida men han du nämner från sandviken (jag tror vi tänker på samma person) gjorde vissa saker mot BO för dom ville väl inte vara underlägsna, han har en förmåga som du sa att tro att han är den tyngsta gangstern så han klarade väl förmodligen inte av att vara under någon därför tog han med sig några och gjorde sin egna grupp. Dom som låg bakom mordet på BO la upp och till och med besökte minnesplatsen, är i alla fall vad jag hört från några stycken. Och det var ju inte för att dom sörjde på riktigt utan bara för att det ska se bra ut ifall polisen lägger näsan i blöt. Kan inte säga allt för mycket för då kommer det fram vem jag är eftersom dom känner mig och då blir dom inte så glada på mig och jag har gärna livet kvar i behåll.
Citera
2021-11-17, 19:51
Medlem
Citat:
Jo BO hade också folk på sin sida. Är inte helt säker på anledningen till varför de bytte sida men han du nämner från sandviken (jag tror vi tänker på samma person) gjorde vissa saker mot BO för dom ville väl inte vara underlägsna, han har en förmåga som du sa att tro att han är den tyngsta gangstern så han klarade väl förmodligen inte av att vara under någon därför tog han med sig några och gjorde sin egna grupp. Dom som låg bakom mordet på BO la upp och till och med besökte minnesplatsen, är i alla fall vad jag hört från några stycken. Och det var ju inte för att dom sörjde på riktigt utan bara för att det ska se bra ut ifall polisen lägger näsan i blöt. Kan inte säga allt för mycket för då kommer det fram vem jag är eftersom dom känner mig och då blir dom inte så glada på mig och jag har gärna livet kvar i behåll.

Vilken sjuk grej…. Så skruvat hur dom vänder och mördar varandra utan att blinka… Den där världen är skrämmande dom kan ju inte lita på nån egentligen….! Det brukar väl vara så att dom låtsas sörja för att det inte ska se konstigt ut när dom var vänner nyligen… Ja den grabben verkar ha hybris och storhetsvansinne och känslan är att han är en sån som också kommer ryka tids nog i ung ålder…! Är så förvånad över Al Massr* ändå men han verkar också galen och vill bli storgangster… Tror du nån kommer att hämnas du som verkar ha insyn? Och jag förstår att du inte vill outa dig såklart…
Citera
2021-11-17, 21:06
Medlem
Schaefers avatar
Citat:

Skulle vara av intresse ang den / dom från S-viken ...
Citera
2021-11-17, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schaefer
Skulle vara av intresse ang den / dom från S-viken ...

thedon_76* på insta

* = 5
Citera
2021-11-17, 21:15
Medlem
Schaefers avatar
Citat:
thedon_76* på insta

* = 5

t y
Citera
2021-11-17, 21:29
Medlem
Citat:
thedon_76* på insta

* = 5
Helvete så fånig. Ghettoaraber liksom. Jag ger dom max två år sen är dom passe som de flesta. Kolla vilka som likear liksom.

Obekräftade rykten säger att ena bängen tagit in heter osama_adam* på Instagram, väldigt osäkert då alla ser likadana ut och kommentarerna är alltid "broooooor" hos de födda 2005.

*=1

Brottsoffrets kusin ska ha skrivit något på FB om att folk tagit någon minnesbok eller något från graven.

Vilka bra föräldrar b*ran verkar ha. Hade han levt med lite support?
Citera
2021-11-17, 21:33
Medlem
Missdiamond00s avatar
Citat:
thedon_76* på insta

* = 5
Gick in på hans sida på insta, senaste inlägget så sjunger de att ”han skickade 12 skott och han gick bort” BO blev skjuten med 12 skott.? Kanske missförstod men han kan alltså va någon som ville ha bort BO?
Senast redigerad av Missdiamond00 2021-11-17 kl. 21:34. Anledning: Skrev fel
Citera
2021-11-17, 21:58
Medlem
Maxipower1s avatar
Citat:
thedon_76* på insta

* = 5

https://www.instagram.com/p/CBITZp9A1XF/?utm_medium=copy_link

?
Citera
2021-11-17, 22:10
Medlem
Citat:
Vilken sjuk grej…. Så skruvat hur dom vänder och mördar varandra utan att blinka… Den där världen är skrämmande dom kan ju inte lita på nån egentligen….! Det brukar väl vara så att dom låtsas sörja för att det inte ska se konstigt ut när dom var vänner nyligen… Ja den grabben verkar ha hybris och storhetsvansinne och känslan är att han är en sån som också kommer ryka tids nog i ung ålder…! Är så förvånad över Al Massr* ändå men han verkar också galen och vill bli storgangster… Tror du nån kommer att hämnas du som verkar ha insyn? Och jag förstår att du inte vill outa dig såklart…

Håller med ännu sjukare när de är utan någon som helst anledning också. Hade förstått mer om det var omvända roller men i det här fallet så handlar det verkligen om ingenting. Han har sjukt storhetsvansinne, sen han börja få mer makt så blev det mer skjutningar och misshandel och alltid från deras håll trots hur de behandlar folk och nu är folk riktigt less så hans tid är nog kommen snart också. Al massr* är en riktig kappvändare och han försöker göra det snyggt men tro mig alla märker det tydligt. Utan att säga för mycket om vem som planerar vad men ja någon av "ledarna" kommer förmodligen ryka snart.
Citera
2021-11-17, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maxipower1
https://www.instagram.com/p/CBITZp9A1XF/?utm_medium=copy_link

?

Exakt
Citera
2021-11-17, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missdiamond00
Gick in på hans sida på insta, senaste inlägget så sjunger de att ”han skickade 12 skott och han gick bort” BO blev skjuten med 12 skott.? Kanske missförstod men han kan alltså va någon som ville ha bort BO?

Han är en av dom som skickade snorungarna på BO
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in