2021-11-12, 16:09
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drazziel123
AlexanderPersonnummer/födelsetid20011017-

Alex har lite otur för han blev 18 för några veckor sen de är skilnad på 3 år och 18 år fängelse 🌶🎃
20
Citera
2021-11-12, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
20

Hahah är född 81 svårt för oss gamlingar att räkna åldern, känns som de var i går man hade en kawa kx 250 2002 😁
A men då är båda fuckt då åker dom på 18 år för de är ren avrättning, hade nog vart life om dom var över 21 plus gäng relaterat. Och politikerna vill starta exempel för skrämma andra så mord försök kan ge 18 år idag
Citera
2021-11-12, 17:05
Medlem
Schaefers avatar
I Gävletråden ang skjutningen på N.Centralhatan nämndes en "afghan" från Ockelbo som klipper tungor och syr ihop munnar.
Har den personen och Adem ngn koppling typ att det är samma person som bara verkar få "fel" etnicitet skriven på sej?
Tänker att det kan väl inte vara så många i just lilla Ockelbo som är grovt belastade.
Citera
2021-11-12, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boris.Shcherbina
Gävle TR B 3622-21, Häktningsframställningar
https://docdro.id/8F4N0Q7
https://docdro.id/Kk8zhR6

Dom där är ju springisar som fått order av några andra att göra det
Citera
2021-11-12, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schaefer
I Gävletråden ang skjutningen på N.Centralhatan nämndes en "afghan" från Ockelbo som klipper tungor och syr ihop munnar.
Har den personen och Adem ngn koppling typ att det är samma person som bara verkar få "fel" etnicitet skriven på sej?
Tänker att det kan väl inte vara så många i just lilla Ockelbo som är grovt belastade.

Jävla massa eritreaner och somalier i Ockelbo och Gävle. Många med psykisk besvär och drog problematik. Hur vet jag? stöter på en hel del i mitt jobb.
Citera
2021-11-12, 17:27
Medlem
kungenslillapigas avatar
Det här är väl en av stjärnorna i tråden vi talar om?
https://www.facebook.com/*lexander.s*banovs.9/friends
(byt ut asterixen mot a)
Citera
2021-11-12, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schaefer

Nej det är inte samma person.

Afghanen och eritreanen är från olika grupperingar och Osama lyckades inte ta till marknaden i Ockelbo varav han flydde in till Gävle till än mer utdöd marknad som man kunde ta över.
Citera
2021-11-12, 17:31
Medlem
Schaefers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colombo123
Jävla massa eritreaner och somalier i Ockelbo och Gävle. Många med psykisk besvär och drog problematik. Hur vet jag? stöter på en hel del i mitt jobb.

Ok tack för svaret
Namnet på den andra kom ju aldrig fram så därav min fråga
Citera
2021-11-12, 17:32
Medlem
Schaefers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspektorgavleborg
Nej det är inte samma person.

Afghanen och eritreanen är från olika grupperingar och Osama lyckades inte ta till marknaden i Ockelbo varav han flydde in till Gävle till än mer utdöd marknad som man kunde ta över.

Ok tack för
Namnet på afghanen i den andra tråden kom ju aldrig fram så därav min fråga
Citera
2021-11-12, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungenslillapiga
Det här är väl en av stjärnorna i tråden vi talar om?
https://www.facebook.com/*lexander.s*banovs.9/friends
(byt ut asterixen mot a)

Född Bodén. Den släkten är inte riktigt klok den.
Citera
2021-11-12, 17:36
Medlem
Förövrigt så verkar Osama & Alexander gripits en och en halv timme senare i höjd med brunnsgatan 44 medans i expressens film så hör man 6 skott sen en bil åka från platsen?

Säkert ännu ett försök i att spä på sitt rykte som en tuff gangster med bollar.
Citera
2021-11-12, 17:40
Medlem
Aj-M-games avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drazziel123
Okej förstår lite mer då men HH DP Shottaz FLG etc kan ju inte vara dom som skjuter i Gävle väll? Det måste ju endå vara gävle bor har svårt att tro att Stockholms killar skulle kriga i en så liten stad som gävle som är känd sen många år sen att ha fult med golbögar på min tid när jag bodde på söder så hade vi ju Jacko som var känd golbög och sen han somaliern som gola på gubben i Subway restaurangen där en pappa hög en somalier för han ville ha pengar från hans sån tror de va en knarkar somalier från brynäs

jo faktiskt, de yttrar sin grupptillhörighet tydligt. nu är det inte Sthlm killar som åker upp till Gävle för att skjuta. Men de är utspridda grupper, som bildat allianser med andra sthlms gäng. bla, HH, DP. De samarbetar och skapar nätverk för droger, smuggling vapen försäljning mm. Många av killarna i Shootaz är skrivna i Uppsala. inkl. Al3x@nder S som är häktad,
Träffat på shootaz i borås, göteborg mm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in