2021-11-14, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M18A1-Claymore
Vettigt svar måste jag säga, är inte emot dem som inte tar vaccinet så länge som de tar ansvar för sin egen och andras säkerhet vilket du verkar göra ändå.
Det är inte så svårt att bära munskydd och inte stå för nära folk eller hosta dom i ansiktet. Vet att många antikvaxers beter sig som svin och har noll koll på hur vaccin fungerar.
Jag själv är vaccinerad mot det mesta faktiskt. men jag vill gärna veta allt om det jag sprutar in i kroppen och kunna veta att jag får det bästa som kan erbjudas av just den typen av vaccin med minimala biverkningar. Jag har betalat många tusen för olika vaccin jag frivilligt tagit för att det är bra.
Dom covid vaccin vi har nu känns som att de bara är till för att tjäna pengar och dom stoppas lite titt som tätt för att nya biverkningar upptäcks.
Jag kommer vaccinera mig mot covid men jag vill gärna ha ett bra vaccin där alla för och nackdelar är tydligt kartlagda.
Citera
2021-11-14, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Haha herregud... foliehattarna förvånar aldrig
Har i min omgivning upplevt på sistone att flera fullt friska som efter vaccinering gick ned i vikt och till slut diagnostiserats med cancer.
Jag varken för eller emot vax. (Folk ska få vara fria och själva bestämma över sin kropp anser jag. Jag lägger mig inte i.)
Jag har bara konstaterat detta.
Citera
2021-11-15, 11:27
Medlem
PrivatPiratPrimats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bennybrandslang
Har du?

Nej, självklart inte. Det handlar inte om pingis det här så skulle det visa sig finnas såna är det ju inte lite värk det gäller.
Väljer bara att vänta för att se. Det är väl inte så konstigt?
Citera
2021-11-15, 13:36
Medlem
2n00b4Us avatar
Hur gammal är han?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in