2021-11-10, 01:06
Medlem
bunjackens avatar
Hej vad är eran erfarenheter av fat boy snussatserna ifrån swedssnus de säljs för 199 kr påsen priset per påse kan gå ner med ca 10 kronor om man beställer ett gäng av samma

Det är white Superdry format de kommer i vikt 150 gram/ 500 prillor

Är påsarna små även efter enkel tillredning med tillsatt vatten/ arom eller är de normalstora?

Hur är kvalitén på påsarna hela och jämnt fyllda eller är de trasiga/ ojämnt fyllda?

Hur är smaken och kvalitén på tobaken gott eller ren skit?
Citera
2021-11-10, 12:30
Medlem
Hej,
Jag tycker att Fat Boy Dark är den bästa portionssnus-satsen, har provat en del olika satser tidigare.

Prillan Orginal
Prillan Brown Gold
Swedsnus Premium Orginal
Swedsnus Premium Whisky
Swedsnus Premium Special
Swedsnus Premium Prima

Smaksätter portionerna med:
Swedsnus Naturell arom 3/5
Swedsnus Geranium arom 1/5
Kungssnus Dark Oak arom 1/5

Jag snusade tidigare Granit Orginal portion.

Har inte stött på några trasiga påsar hittills, storleken är medium skulle jag säga.
Senast redigerad av esmeht 2021-11-10 kl. 13:03.
Citera
2021-11-13, 20:25
Medlem
Mycket bra tycker jag. Är röktorkad Kentucky-tobak så den smakar naturligt rökigt lite stallaktig höig rökig doft och smak. Gott
Senast redigerad av whamy 2021-11-13 kl. 20:28.
Citera
2022-09-11, 21:40
Medlem
BavarianBeetles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bunjacken
Hej vad är eran erfarenheter av fat boy snussatserna ifrån swedssnus de säljs för 199 kr påsen priset per påse kan gå ner med ca 10 kronor om man beställer ett gäng av samma

Det är white Superdry format de kommer i vikt 150 gram/ 500 prillor

Är påsarna små även efter enkel tillredning med tillsatt vatten/ arom eller är de normalstora?

Hur är kvalitén på påsarna hela och jämnt fyllda eller är de trasiga/ ojämnt fyllda?

Hur är smaken och kvalitén på tobaken gott eller ren skit?

Köpte Super Dry Fat Boy Stark (och Super Dry Special Arom) nyligen och är hur nöjd som helst efter ungefär en vecka. Som referens har jag nyligen slutat med lössnus, och har haft svårt att hitta en bra ersättning bland vanliga portionssnusar som ofta är alldeles för svaga och intetsägande i jämförelse. Den här har ungefär samma styrka som lössnus men varar längre.

Storleken är väl som en vanlig General, typ.

Rätt bra prisskillnad för mig för övrigt. Spenderade tidigare 49 spänn per dosa, medan det här kostar 11 kr/dosa med frakt och arom inräknat.
Senast redigerad av BavarianBeetle 2022-09-11 kl. 21:49.
Citera
2024-09-03, 10:59
Medlem
Jag har äntligen hittat det optimala.
En 500 FatBoy. Endast en dl vatten. En dubbel espresso. Ett halv kapsyl whiskey. Samt en tesked kakaopulver.
Det blir snus i världsklass, tycker inte bara jag utan även vänner som har fått smaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in