2021-11-10, 12:27
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoxInBag
Ja, jag bryr mig bara om att få. Har aldrig varit min grej att ge. Det är därför jag är heterosexuell, för att män är givers. Passar det inte så kan du ju alltid dra.

Kanske du ska prova att knulla snubbar istället, som både ger och tar? Låter som något för dig. Lite mer romantiskt och kärleksfullt. Det är nog vad du behöver.

Citera
2021-11-10, 15:49
Medlem
Som sagt tidigare i tråden..

Se till att tillfredsställa kvinnan ordentligt,gärna så mycket så att hon inte "klarar av nå mer".
För då kommer hon senare att vilja ha mer,ta mer initiativ och ge mer...
Citera
2021-11-12, 20:44
Medlem
dragonslayer1339s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken

Så du har med andra ord en del erfarenheter av paddor?
Oja jag har sätt på fler 100+ plussare än vad jag har fingrar och tår, har lärt mig med åren och prioriterar bra och mycket sex framför torrt och lite.
Nu säger jag inte att det är såhär men av egen utsago stämmer det nästan alltid.
Citera
2021-11-13, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dragonslayer1339
Oja jag har sätt på fler 100+ plussare än vad jag har fingrar och tår, har lärt mig med åren och prioriterar bra och mycket sex framför torrt och lite.
Nu säger jag inte att det är såhär men av egen utsago stämmer det nästan alltid.
Det får jag nog säga är ytterst ovanligt.
Trodde inte man ens hade lust eller klarade av sex när man är 100+.
Citera
2021-11-13, 22:02
Medlem
De flesta fattar inte att det är en jävla skillnad på kvinnor och kvinnor, och på förhållanden och ''förhållanden''.

Många tjejer är i ett parförhållande för att det är praktiskt, lugnande, givande, etc. Det har väldigt många fler fördelar för en tjej att vara i ett parförhållande än för en man. Dessa tjejer 'går med på' ett förhållande med nån snubbe som tålmodigt dejtat/raggat på henne. Ett förhållande där de egentligen inte är särskilt kära eller kåta men vill åt de där fördelarna. Då blir det dels såna förhållanden där tjejen är skamlöst narcissistisk slynig och respektlös och krävande för att hon egentligen ser ner på snubben eller åtminstone inte egentligen vill ha honom personligen. Dels blir det såna förhållanden där kvinnan bara gör saker för att tillfredsställa och ''för att hon ska'' och känner massa skuldkänslor och så vidare. Ofta är det för att hon ändå har djupa känslor för honom och inte vill förlora honom och de fördelar han för med sig. Dels blir det otrohet och skilsmässor, osv.

Pga att så många snubbar är desperata och/eller totala blåögda mongon när det kommer till sånt här, så ser de inte skillnaden på en kärleksfull kvinna och en parasit fast man egentligen kan se på mils håll vart det lutar.

När man är med en kvinna som faktiskt vill ha en, då är det generöst med allt.

Sen finns det faktiskt väldigt många kvinnor som går igång mest av allt på att tillfredsställa och/eller bli ''använda.'' Min nuvarande är sån, och det var min exfru också.
Citera
2021-11-13, 22:13
Medlem
dom älskar det.....fuckdolls..alla hål används
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem