2021-11-09, 19:36
Medlem
NiccoJs avatar
Från högstadiebiologin och i olika medier har jag genom livet matats med informationen om hur vanligt det är med kvinnor som tillfredsställer män men inte får så mycket tillbaka.
Min egen erfarenhet är att detta kanske stämmer i ungdomen då tjejen vill vara till lags o killen är snabb i ballen.
Om man varit ihop ett tag verkar dock damerna bli ganska ointresserade av att ge o mer av att få.
Hur ser ni andra på detta?
Citera
2021-11-09, 20:10
Medlem
SarkastiskSympatis avatar
Kvinnor är enligt mig sexobjekt och bidrar inte med någonting annat. Vadå stämmer i ungdomen? De enda unga kvinnor i sociala medier vill är att få uppmärksamhet, vad spelar det då för roll om snubben kommer efter några sekunder, då kan hon skryta om att hon är så jävla snygg så ingen orkar hålla sig.
Citera
2021-11-09, 20:17
Medlem
Håller med. Kvinnor är mycket riktigt helt värdelösa på att se till andras behov. Får hon inte sitt behov tillfredsställt så börjar det gnälla om att han inte är bra i sängen, han är osäker, han är för mesig, han är ditten och datten. Samtidigt har hon inte en blekaste tanke på att anledningen att hon inte får nåt är för att killen tröttnat på att ge och ge och aldrig få.

Kvinnor är egoistluder som på många sätt liknar parasiter i beteendet.
Citera
2021-11-09, 20:26
Medlem
BoxInBags avatar
Ja, jag bryr mig bara om att få. Har aldrig varit min grej att ge. Det är därför jag är heterosexuell, för att män är givers. Passar det inte så kan du ju alltid dra.

Kanske du ska prova att knulla snubbar istället, som både ger och tar? Låter som något för dig. Lite mer romantiskt och kärleksfullt. Det är nog vad du behöver.
Citera
2021-11-09, 20:43
Medlem
dragonslayer1339s avatar
Känner igen det du skriver, men efter många års testande tycks jag mig se en röd tråd i det hela.
Kvinnor som har utseendet på sin sida tycker jag allt mer sällan är mån om att tillfredsställa mig som man, de är ofta mycket tråkigare i sängen också.
Medans om du får tag i en 100+ padda så jävlar får du sula fast dig i lakanet för då blir det åkav, och i stort sett alla tjockisar suger kuk som om det vore en insulinspruta för en diabetiker.
Det ena väger upp det andra.
Citera
2021-11-09, 20:51
Medlem
EnGodForlorares avatar
Individuellt kanske? Generationsfråga? Alla de kvinnor jag har varit med har gått igång på att se mig njuta.
Citera
2021-11-09, 21:33
Medlem
dinmamma1335s avatar
Har väl erfarenheter av både och. Vissa har inte velat något annat än att se mig njuta och vissa har bara velat ligga där och ta emot. Tycker det ej har varit korrelerat med utseende och/eller självbild.

Kan ju säga att jag föredrar sorten som vill få mig att njuta.
Citera
2021-11-09, 21:54
Medlem
NiccoJs avatar
Naturligtvis är det individuellt, men man läser aldrig om nån sexolog som ger tips om hur kvinnorna ska bli bättre i sängen…
Citera
2021-11-10, 03:25
Bannlyst
"Myten att kvinnor tillfredsställer män." Ja det verkar vara en myt. Om man inte kan ha grepp om en kvinna och hålla henne på plats så är det oftast bättre att vara singel.

Kvinnor ställer till med mer sattyg än de ger glädje tillbaka om man inte har "knappen till missilerna" och hon vet att man är beredd att avfyra dem.
Citera
2021-11-10, 05:54
Medlem
Skurhinkens avatar
Krävs så lite för att få en kvinna upprörd och besviken på oss män. Och när de blir det så sexvägras det. Tragiskt att se många karlar som sätter fittan på piedestal och gör allt för att hålla sin fru nöjd bara för att få komma till.

Bäst tillfredsställd är man av sin högerhand. Kravlöst och angenämt.
Citera
2021-11-10, 11:49
Medlem
Det är nog högst individuellt. Jag älskar att göra mitt yttersta för att min kille ska njuta. Jag vill alltid försöka överträffa hans förväntningar.

(Sedan kan man ju pga biologiska skillnader och liknande se det som att han ger mig mer än vice versa. Då tänker jag på det faktum att jag kan få orgasm 5-6 gånger när vi har sex medan han får nöja sig med 1-2 orgasmer.)

Klyschigt svar, men kan det kanske vara så att TS inte mött den rätta ännu?
Citera
2021-11-10, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SarkastiskSympati
Kvinnor är enligt mig sexobjekt och bidrar inte med någonting annat. Vadå stämmer i ungdomen? De enda unga kvinnor i sociala medier vill är att få uppmärksamhet, vad spelar det då för roll om snubben kommer efter några sekunder, då kan hon skryta om att hon är så jävla snygg så ingen orkar hålla sig.
Tillfredställer du en kvinna efter att ha tagit henne ordentligt så kommer hon snacka med sina närmaste vänner om dig och ge detaljer.
Dessa i sin tur får ögonen på dig och det blir mycket lättare få ligga med dessa.
Ta bara fenomenet att kvinnor dras till upptagna män.
Det är bevisat att kvinnor generellt uppfattar upptagna män som attraktivare än om det får veta att de är singlar.
Det lustiga är mannen blir attraktivare i kvinnors ögon ju attraktivare kvinnan han är med.
Anledningen är mycket enkel, han har ju bevisat att han är något att ha eftersom kvinnan han är med har valt honom av någon anledning.
Är man singel så är man ej testad så att säga.
Så vill du ha enklare ligg så ska du absolut se till att knulla bra för ett bättre rykte😉

Citat:
Ursprungligen postat av dragonslayer1339
Känner igen det du skriver, men efter många års testande tycks jag mig se en röd tråd i det hela.
Kvinnor som har utseendet på sin sida tycker jag allt mer sällan är mån om att tillfredsställa mig som man, de är ofta mycket tråkigare i sängen också.
Medans om du får tag i en 100+ padda så jävlar får du sula fast dig i lakanet för då blir det åkav, och i stort sett alla tjockisar suger kuk som om det vore en insulinspruta för en diabetiker.
Det ena väger upp det andra.
Så du har med andra ord en del erfarenheter av paddor?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in