Citat:
Ursprungligen postat av
SarkastiskSympati
Kvinnor är enligt mig sexobjekt och bidrar inte med någonting annat. Vadå stämmer i ungdomen? De enda unga kvinnor i sociala medier vill är att få uppmärksamhet, vad spelar det då för roll om snubben kommer efter några sekunder, då kan hon skryta om att hon är så jävla snygg så ingen orkar hålla sig.
Tillfredställer du en kvinna efter att ha tagit henne ordentligt så kommer hon snacka med sina närmaste vänner om dig och ge detaljer.
Dessa i sin tur får ögonen på dig och det blir mycket lättare få ligga med dessa.
Ta bara fenomenet att kvinnor dras till upptagna män.
Det är bevisat att kvinnor generellt uppfattar upptagna män som attraktivare än om det får veta att de är singlar.
Det lustiga är mannen blir attraktivare i kvinnors ögon ju attraktivare kvinnan han är med.
Anledningen är mycket enkel, han har ju bevisat att han är något att ha eftersom kvinnan han är med har valt honom av någon anledning.
Är man singel så är man ej testad så att säga.
Så vill du ha enklare ligg så ska du absolut se till att knulla bra för ett bättre rykte😉
Citat:
Ursprungligen postat av
dragonslayer1339
Känner igen det du skriver, men efter många års testande tycks jag mig se en röd tråd i det hela.
Kvinnor som har utseendet på sin sida tycker jag allt mer sällan är mån om att tillfredsställa mig som man, de är ofta mycket tråkigare i sängen också.
Medans om du får tag i en 100+ padda så jävlar får du sula fast dig i lakanet för då blir det åkav, och i stort sett alla tjockisar suger kuk som om det vore en insulinspruta för en diabetiker.
Det ena väger upp det andra.
Så du har med andra ord en del erfarenheter av paddor?