Citat:
Ursprungligen postat av
neige
Du kan göra två dubblar, eftersom du gjorde en asian handicap +1 gör det att du får satsa på både hurricane vinst + boston vanlig vinst samt en där ottawa vinner.
Citat:
Ursprungligen postat av
MrMadoff
Räcker det? Moneyline? Hur mycket ska han satsa då?
Citat:
Ursprungligen postat av
neige
Nä. Tampa bay vinst + vanlig vinst för boston med bara ett ledningsmål också. Om oddsen är lägre än 3 så går han back på det.
Citat:
Ursprungligen postat av
SDless
7.45 respektive 3.05 får jag för respektive dubbel
[quote=SDless|77861083]Har tyvärr ej Facebook. Någon som vill fråga? Är lite trög på matte samt har det lite knapert. Kanske borde ta
1.62 respektive 1.35, dvs, +1 på Carolina samt rak vinst på Boston vilket ger 2.20. Kan tycka det borde räcka som gardering🙄Då kan det sluta oavgjort eller vinst för Carolina samt så länge Boston vinner med minst uddamålet går det vägen. Surt dock om den matchen slutar oavgjort.
Vore jättetacksam för tips hur jag bör göra. Är en fattig man så alla tips som kan ge några tusenlappar tas emot. Tack på förhand. Hade jag haft råd så hade jag låtit bettet stå kvar. Boston löser nog son del men är lite tveksam på Carolina.
Får väl nog bli en dubbel med +1 till Carolina och minus -1.5 till Boston. till 1 80
Ger 2.92 ggr. 10+ blir 30 tillbaka. 20 i vinst. Sen får man ju alltid hoppas på att Tampa vinner och Boston också så blir det 83 k
SDless