2022-08-09, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
Läste du ens HELA mitt inlägg eller läste du bara delar av det?

Hur många människor i tvåsamhet kan ljuga om sina arbetstider i den omfattning Nancy gjorde?
Hur många människor i tvåsamhet kan få hela sin egen lön och sen komma undan räkningar och annat? I detta fall har Nancy betalat väldigt mycket till Bajram samt lånat ut pengar till honom. Hon gjorde honom beroende av henne och hon njöt varje sekund av det.
Hur många människor i tvåsamhet kan ha ett så intensivt förhållande som Nancy och Bajram hade UTAN att bli påkomna.
De flesta har iallafall liiiiiiite koll på varandra UTAN att man är besatt som du skriver.

Nancy gav allt till det äckliga monstret - sitt förtroende, sina pengar, sitt liv.

Har du läst FUP?
Om inte, gör det.
Du kommer få en helt annan bild av vad tidningarna skrivit.

Jag har endast läst FUP, inte något i media och jag står fast vid min åsikt.
Vem har sagt att hon kommit undan räkningar? uppfattar det som att hon har lånat ut ca 15.000 över ca 1-1,5 år. Och köpr typ lite kläder och godis? Nån telefon kanske? Vet inte riktigt hur du får det till att det är ”jättemycket” pengar som gör det omöjligt att betala räkningar. Nämns även att hon haft sparpengar sen tidigare.

Sen ja, jag tror att hennes man jobbade mycket så klart, men det betyder bara att han jobbar mycket, inte som att hon fick helt sjukt mycket frihet (vad det nu innebär). Men absolut att det gjorde det lättare. Att hon jobbade på ställen där man kunde jobba natt underlättade också. Det gör henne inte ”bortskämd”. Dom hade också varit tillsammans i nästan 20 år. Att saker svalnar i förhållandet är ju inte direkt helt ovanligt
Senast redigerad av Stunkyn 2022-08-09 kl. 12:58.
Citera
2022-08-09, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allvaret-
Ok, det stod något i sms konversationen att Terese och Bajram hade haft sex i bla bilen men då kanske jag fattat fel 🤷🏻‍♀️

Såg det häromdagen. Skippade ärligt talat stora delar av deras sms-konvos först och läste resten resterande utredning först för att Bajrams sms var ju i princip oläsliga lol. Man vet ju aldrig, men jag tolkar det nog som att Nancy skrev det i affekt för att hon var lack att han hade varit otrogen med hon andra tjejen. Man kan ju aldrig veta dock som sagt
Citera
2022-08-09, 12:57
Medlem
Kallamakaronens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stunkyn
Jag har endast läst FUP, inte något i media och jag står fast vid min åsikt.
Vem har sagt att hon kommit undan räkningar? uppfattar det som att hon har lånat ut ca 15.000 över ca 1-1,5 år. Vet inte riktigt hur du får det till att det är ”jättemycket” pengar som gör det omöjligt att betala räkningar. Nämns även att hon haft sparpengar sen tidigare.

Det är ok att du har din åsikt - det är ok att jag har min åsikt.
Jag kände inte Nancy utan har endast läst media samt FUP och bildat mig min uppfattning därigenom.
Självfallet kan jag ha fel - jag spekulerar ju endast.
Citera
2022-08-09, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twifight
https://anonfiles.com/l9ub97o5y8/Ska..._Aktbil_74_pdf

Kan du lägga upp denna igen? Kommer bara till "bad gateway" när jag klickar på ladda ned
Citera
2022-08-12, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Jag har begärt sekretessprövning av den.

Här den del av FUP som inte är belagd med sekretess.

Skaraborgs tingsrätt:

"FILE NOT FOUND"

Någon som har en annan länk? Stort tack!
Citera
2022-08-12, 18:41
Medlem
BewilderedHulders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraak
"FILE NOT FOUND"

Någon som har en annan länk? Stort tack!

Prime Crime på Youtube lade upp ljudfil på hela rättegången idag.
Citera
2022-08-12, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BewilderedHulder

Lyssnar på den men vill gärna läsa FUP också, förhören och smsen etc.
Citera
2022-08-12, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BewilderedHulder

Som flera andra vore jag också mycket tacksam om fup kan läggas upp på nytt? Lyssnar på ljudupptagningarna från rätten nu men vill ha mer info.
Citera
2022-08-13, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twifight
https://anonfiles.com/jaua99o1y6/Ska..._Aktbil_73_pdf

https://anonfiles.com/l9ub97o5y8/Ska..._Aktbil_74_pdf

https://anonfiles.com/34u494ody0/Ska..._Aktbil_78_pdf

https://anonfiles.com/N7ud91o9y9/Ska..._Aktbil_75_pdf

Tack!

Dessa fungerade för mig om någon vill läsa FUP
Citera
2022-08-13, 20:34
Medlem
Kallamakaronens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraak
Tack!

Dessa fungerade för mig om någon vill läsa FUP

Är det samma FUP som tidigare postats eller är dessa kompletterade på något vis?
Citera
2022-08-13, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
Är det samma FUP som tidigare postats eller är dessa kompletterade på något vis?

Samma, de andra skojade inte när de skrev att man får cancer i ögonen av hans SMS 😂 Jag fick förfan huvudvärk efter 5 minuter...
Citera
2022-08-14, 06:16
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Rubrik justerad: namn rättstavat.

/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem