Citat:
Ursprungligen postat av
Kallamakaronen
Läste du ens HELA mitt inlägg eller läste du bara delar av det?
Hur många människor i tvåsamhet kan ljuga om sina arbetstider i den omfattning Nancy gjorde?
Hur många människor i tvåsamhet kan få hela sin egen lön och sen komma undan räkningar och annat? I detta fall har Nancy betalat väldigt mycket till Bajram samt lånat ut pengar till honom. Hon gjorde honom beroende av henne och hon njöt varje sekund av det.
Hur många människor i tvåsamhet kan ha ett så intensivt förhållande som Nancy och Bajram hade UTAN att bli påkomna.
De flesta har iallafall liiiiiiite koll på varandra UTAN att man är besatt som du skriver.
Nancy gav allt till det äckliga monstret - sitt förtroende, sina pengar, sitt liv.
Har du läst FUP?
Om inte, gör det.
Du kommer få en helt annan bild av vad tidningarna skrivit.
Jag har endast läst FUP, inte något i media och jag står fast vid min åsikt.
Vem har sagt att hon kommit undan räkningar? uppfattar det som att hon har lånat ut ca 15.000 över ca 1-1,5 år. Och köpr typ lite kläder och godis? Nån telefon kanske? Vet inte riktigt hur du får det till att det är ”jättemycket” pengar som gör det omöjligt att betala räkningar. Nämns även att hon haft sparpengar sen tidigare.
Sen ja, jag tror att hennes man jobbade mycket så klart, men det betyder bara att han jobbar mycket, inte som att hon fick helt sjukt mycket frihet (vad det nu innebär). Men absolut att det gjorde det lättare. Att hon jobbade på ställen där man kunde jobba natt underlättade också. Det gör henne inte ”bortskämd”. Dom hade också varit tillsammans i nästan 20 år. Att saker svalnar i förhållandet är ju inte direkt helt ovanligt