2021-11-08, 20:05
Medlem
insexnyckelns avatar
Gav filmen en titt efter att ha läst din trådstart och ångrar det inte. Tack för förslaget. Filmen lever på som du roligt beskrev

Citat:
Ursprungligen postat av SoberZealot
de logiska kullerbyttor dessa nutida sengångare måste utföra för att genomgå sin agenda lockar till skratt

och narr av även foliehattarna. Förövrigt var det kanske ingen superfilm, men sevärd. Även skönt att rullen var ödmjuk nog att "endast" be om 90 min uppmärksamhet.

Självklart var dock könsrollerna inverterade i vanlig ordning!
Citera
2021-11-09, 08:21
Medlem
SoberZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insexnyckeln
Gav filmen en titt efter att ha läst din trådstart och ångrar det inte. Tack för förslaget. Filmen lever på som du roligt beskrev

och narr av även foliehattarna. Förövrigt var det kanske ingen superfilm, men sevärd. Även skönt att rullen var ödmjuk nog att "endast" be om 90 min uppmärksamhet.

Självklart var dock könsrollerna inverterade i vanlig ordning!
Ja, det kom man inte undan. Fast den sista fighten gjorde narr av det med tycker jag.
Citera
2021-11-12, 23:19
Medlem
Är det sant att de konservativa stoppade filmen först?

Fattar jag inte riktigt, Trump svårt för satir?
Citera
2021-11-13, 09:24
Medlem
hazard simpsons avatar
Fan vad folk ska överanalysera filmer🤦‍♂️ Tyckte filmen var underhållande. Klart sevärd.
Citera
2021-11-14, 06:29
Medlem
Sir Dwains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honken55
Är det sant att de konservativa stoppade filmen först?

Fattar jag inte riktigt, Trump svårt för satir?

Ja det är sant. Trump hörde talas om en film där konservativa jagades, det var allt han behövde höra för att bestämma sig, och när han väl uttalat sig så blev protesterna massiva. Jag trodde inte filmen skulle släppas alls efter det, men efter några månaders försening så kom den ut. Det finns en annan tråd om den förresten.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in