Citat:
Ursprungligen postat av
karju
Såg nyss en amatörfilm där en italiensk cuck tittar på när en neger knullar hans fru. Sen suger han av negern samtidigt som frun för fingerknullar hans anus.
Vad har jag missat? När blev det så uppkåtande att titta på när en neger knullar ens fru? Och varför tittar folk på sådant? Jag tittade bara för att jag råkade se filmen på sidan där jag surfade runt lite granna :P
Det är ett jävla hjärntvättningsprogram. Varför just en neger? Och varför just nu? Inte för 50 år sedan eller om 50 år. Utan det sker just nu när det väller in apjävlar över gränsen. Som gör just det, våldtar våra vita tjejer.
Det där skiten är till för att öka acceptans över vad som sker. Och det kryllar över alla porrsidor. Att man fan inte kan klicka bort skiten heller. Borde finnas en checkbox med "NO NIGGERS" att klicka i. Men nej något sådant val ska man inte få.
Inte fan är urvalet genererat på tidigare surfande heller. Utan det bara är där mitt i ansiktet. Jag är så trött på skiten så jag spyr. Borde sluta stödja dessa sidor och använda fantasin istället, när det behövs.