2021-11-09, 19:21
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ortenmorsan
Du menar alltså att du inte förstår hur brottet har gått till? Hon blev våldtagen av ett as som inte kunde stå emot sin första primitiva reaktion....tror du att det hade fått ett annorlunda slut om var påverkad vs icke påverkad??
Du fattar inte vad man menar ens när man uttrycker sig så enkelt att även barn ska förstå.
Du är tydligen för korkad för att ens ha ett vettigt gräl med.
Citera
2021-11-09, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
Du fattar inte vad man menar ens när man uttrycker sig så enkelt att även barn ska förstå.
Du är tydligen för korkad för att ens ha ett vettigt gräl med.

Brottet är detsamma oavsett påverkningsgrad.....det behöver man inte vara detektiv för att förstå
Citera
2021-11-09, 19:32
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Brottet är detsamma oavsett påverkningsgrad.....det behöver man inte vara detektiv för att förstå
Mm.. Men jag talade aldrig om straffet eller skulden.
Du är tydligen för dum för att förstå det du läser!
Du bevisar det om och om igen!
Man skulle kunna säga att du insisterar!
Citera
2021-11-09, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
Mm.. Men jag talade aldrig om straffet eller skulden.
Du är tydligen för dum för att förstå det du läser!
Du bevisar det om och om igen!
Man skulle kunna säga att du insisterar!

Du pratar emot dig själv nu lilla gubben....du påstår att man måste veta om hon var påverkad eller inte för att förstå brottet. Vet du inte vad du själv skriver? ^^
Citera
2021-11-09, 20:07
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Du pratar emot dig själv nu lilla gubben....du påstår att man måste veta om hon var påverkad eller inte för att förstå brottet. Vet du inte vad du själv skriver? ^^
"Lilla gubben", kom du inte på något värre?
Jag påstår, om jag måste förtydliga för idioten, som följande:
Huruvida lilla lisa var full, påtänd eller nykter är en del av brottsförloppet.
Är hon full och vinglar runt på natten kan hon dra till sig idioter som drar fördel av detta.
Likaså om hon tagit pulver, eller annat som ger synbar berusning. Den som har onda avsikter ser att hon är påverkad.
Är hon nykter drar hon kanske till sig en annan sorts gärningsman. Brottet kan i detta fall ha annat uppsåt.
Alla omständigheter kring ett grovt brott som detta är väsentliga.

Om du inte fattar nu får du be din förvaltare, mamma eller gode man förklara.
Så kan du kanske delta i samtalet utan att framstå som en skitpuckad obstinat trettonåring.
Senast redigerad av HateWreck 2021-11-09 kl. 20:14.
Citera
2021-11-10, 08:09
Medlem
unknown-usernames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Hur skulle det va om ni kunde ta och umgås i privata meddelanden?
Eller tycker ni kanske att ni tillför tråden något viktigt?

Haha, precis!

Angående trådens ämne. Väldigt tyst om detta? Det har i princip inte kommit fram någonting förutom att någon påstod att den stackars tjejen blev kidnappad i Bro och senare dumpats i Kungsängen? Även det är hörsägen.
Citera
2021-11-10, 08:12
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unknown-username
Haha, precis!

Angående trådens ämne. Väldigt tyst om detta? Det har i princip inte kommit fram någonting förutom att någon påstod att den stackars tjejen blev kidnappad i Bro och senare dumpats i Kungsängen? Även det är hörsägen.
Jag tolkar tystnaden som en effekt av att hon tagit tillbaka det hela, att hon myttade helt enkelt. Men, vi får se, är det tyst några dygn till så är det sannolikt så...
Citera
2021-11-10, 08:15
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytefoam
16 åring som beskrivs som kvinna?

Japp. Svenska 16-åriga flickor beskrivs som kvinnor medan afghanska män i 25-30-årsåldern beskrivs som pojkar.
Citera
2021-11-10, 08:37
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag tolkar tystnaden som en effekt av att hon tagit tillbaka det hela, att hon myttade helt enkelt. Men, vi får se, är det tyst några dygn till så är det sannolikt så...
Alternativt pågår förundersökning och sekretess råder?
Citera
2021-11-10, 15:26
Medlem
https://www.mitti.se/nyheter/polisen...Siwv3Ezw4QO5Q/

Citat:
– Hon träffar på dem på en parkeringsplats i centrala Bro. Därefter sker en biltur, det är lite oklart men hon körs runt och sedan till en avskild plats. På den här platsen sker våldtäkterna och sedan så fortsätter bilfärden och hon blir avsläppt i centrala Kungsängen.

Jag har bara citerat en liten del av artikeln.
Citera
2021-11-10, 20:32
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballgag
Det måste vara någon närstående. Det är ju oftast i nära relationer sexuella kränkningar sker.
Fast är det verkligen så, har inte hört så ofta att detta skulle ske i nära relationer.
Citera
2021-11-12, 17:14
Medlem
pestloppans avatar
Nå, hur går det med "gruppvåldtäkten"? Hur mår det stackars "offret"? Och har polisen gripit några misstänkta "gärningsmän"?
Senast redigerad av pestloppan 2021-11-12 kl. 17:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in