2021-11-07, 09:54
Medlem
Har fått som vana att gå fram och flirta med tjejer under dagtid.
Undrar hur många man kan gå fram till innan man är igenkänd som "that guy".
Bor i Stockholm, är 19 så försöker endast på tjejer som är mellan 17-20.
Tror jag har svårt och greppa hur många som faktiskt bor i den här staden/hur många tjejer det finns, man lever ju ändå i sin egna lilla bubbla.
Citera
2021-11-07, 09:58
Medlem
Dr_Dollars avatar
Berätta gärna hur du går tillväga när du flirtar med dessa brudar!
Citera
2021-11-07, 09:59
Avslutad
Låter som du behöver en rejäl reality check. Om du gör det i centrala Stockholm kommer du gå obemärkt förbi, såvida inte du gör raggningen på samma ställen jämt (t.ex samma café/museum etc).
Citera
2021-11-07, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Berätta gärna hur du går tillväga när du flirtar med dessa brudar!
Jag går fram säger ursäkta, ser till att jag får hennes uppmärksamhet, sen ger jag henne en komplimang, hälsar på varandra. Efter det pratar vi kanske lite, sen tar jag hennes nummer.

Killar brukar oftast övertänka hela skiten jävligt mycket.
Citera
2021-11-07, 10:06
Avslutad
Det bor grovt räknat 30'000 sådana tjejer i Stockholm.

Så du borde få napp innan det du är rädd för blir ett problem.
Citera
2021-11-07, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DefactoAnarki
Det bor grovt räknat 30'000 sådana tjejer i Stockholm.

Så du borde få napp innan det du är rädd för blir ett problem.

Alright det känns rimligt!
Hur kom du upp med den siffran förresten? Försökt hitta statistik om det där i Stockholm men har inte haft någon lycka
Citera
2021-11-07, 10:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bikeburner
Alright det känns rimligt!
Hur kom du upp med den siffran förresten? Försökt hitta statistik om det där i Stockholm men har inte haft någon lycka

Jag extrapolerade befolkningspyramiden på stockholms tätort.
Citera
2021-11-07, 10:22
Bannlyst
Citat:
Jag går fram säger ursäkta, ser till att jag får hennes uppmärksamhet, sen ger jag henne en komplimang, hälsar på varandra. Efter det pratar vi kanske lite, sen tar jag hennes nummer.

Killar brukar oftast övertänka hela skiten jävligt mycket.

Händer inget mer än det så blir du bortglömd.
Om du själv glömmer alla möten och ber om nummer från samma tjej.. då kanske du blir "that guy"
Citera
2021-11-07, 10:39
Bannlyst
Citat:
Har fått som vana att gå fram och flirta med tjejer under dagtid.
Undrar hur många man kan gå fram till innan man är igenkänd som "that guy".
Bor i Stockholm, är 19 så försöker endast på tjejer som är mellan 17-20.
Tror jag har svårt och greppa hur många som faktiskt bor i den här staden/hur många tjejer det finns, man lever ju ändå i sin egna lilla bubbla.
Det låter lite som Kungsholmen-mannen som podden Vad blir det för mord efterlyser (förutom ålder då).
Citera
2021-11-07, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cat-mind-jedi
Händer inget mer än det så blir du bortglömd.
Om du själv glömmer alla möten och ber om nummer från samma tjej.. då kanske du blir "that guy"

Jag skulle väl inte säga att han behöver vara rädd för att bli "that guy". Det är nog värre om han blir "that guy" och tjejen påpekar det för någon pojkvän eller annan manlig bekant, tror det mer är en större risk och kan bli lite jobbigare.
Citera
2021-11-07, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Jag skulle väl inte säga att han behöver vara rädd för att bli "that guy". Det är nog värre om han blir "that guy" och tjejen påpekar det för någon pojkvän eller annan manlig bekant, tror det mer är en större risk och kan bli lite jobbigare.
Tänker du att bruden tjallar till nån pojkvän eller killkompis för att man går fram och säger hej eller?
Citera
2021-11-07, 10:59
Medlem
Citat:
Tänker du att bruden tjallar till nån pojkvän eller killkompis för att man går fram och säger hej eller?

Ja, det finns väldigt många svartsjuka pojkvänner. Det finns det också en väldigt hög statistik om, när det gäller tjejer som råkar illa ut årligen. Just att flirta med massa okända tjejer dagligen ute på stan kan garanterat bättre på oddsen att träffa på någon av dem.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in