2021-11-06, 22:21
Medlem
När jag och killen jag dejtar träffades sist så var det liksom en sjuk spänning och sexuell dragning mellan oss och vi hade sex väldigt många gånger. Nu ska vi ses igen på onsdag och han vill bygga upp en spänning inför det, inte bara sexuell spänning säger han men är inte det lite negativt om vi måste bygga upp spänning inför att vi ska ses? Gör man inte det när man varit gift i 10 år?
Jag känner ju att jag är otroligt kåt och spänd ändå eller är det mer att att han också är det men att vi ska berätta och dela med oss av det med varandra bara?
Senast redigerad av lamb2012 2021-11-06 kl. 22:24.
Citera
2021-11-06, 22:29
Medlem
arnand-fejsplantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lamb2012
När jag och killen jag dejtar träffades sist så var det liksom en sjuk spänning och sexuell dragning mellan oss och vi hade sex väldigt många gånger. Nu ska vi ses igen på onsdag och han vill bygga upp en spänning inför det, inte bara sexuell spänning säger han men är inte det lite negativt om vi måste bygga upp spänning inför att vi ska ses? Gör man inte det när man varit gift i 10 år?
Jag känner ju att jag är otroligt kåt och spänd ändå eller är det mer att att han också är det men att vi ska berätta och dela med oss av det med varandra bara?
Bara säg som det är rakt ut.
Citera
2021-11-06, 22:30
Medlem
Näe. Tycker också det låter skumt. Varför är han så wierd? Vill säga - "Sluta vara skum och lev i nya spänningen bara."
Citera
2021-11-07, 00:50
Medlem
Sluta övertänk. Han menar säkert inte på det sättet.
Citera
2021-11-07, 01:11
Medlem
IcyHearts avatar
Du skriver inte precis vad det är han säger, lite svårt att hänga med… ? Vad är det han menar med att ni ska bygga upp spänningen? På vilket sätt?

Men okej jag får försöka tolka själv då, utifrån olika scenarier:

- Menar du att han vill att ni sexchattar innan? Dvs att ni skickar massa sms fram och tillbaka med sexuellt innehåll, lättklädda bilder osv? I så fall är han bara kåt och vill ha dig/dina bilder och sms som runk-objekt helt enkelt… Upp till dig om du tycker det känns okej.

- Menar du att han inte vill att ni hörs så mkt alls, fram tills träffen? Då är han antingen irriterad för att du hör av dig för mycket. Eller så vill han helt enkelt inte ha någon kontakt med dig mellan era knull. (Dvs han vill bara ha en ”knull-kompis”-relation.

Tycker det låter otroligt trist, alltihopa…. Känns som ett ”utnyttjande-förhållande”… Men du får gärna förtydliga, ifall det inte var något av ovanstående som avsågs….
Citera
2021-11-07, 01:45
Medlem
karamazows avatar
Citat:

Inget egentligt fel i hans förslag utifrån det du skriver. Haken är om du vill, och inte har fått visa upp och förankra din person hos honom och då blir skakis över att bli fuckzonad.
Citera
2021-11-07, 10:37
Medlem
NiccoJs avatar
Han är väl glad att ha hittat någon att få bonka på. Och rädd att ni ska ses utan att det blir knulle
Citera
2021-11-07, 10:47
Bannlyst
När jag läser din text verkar det som om han har ett stabilt och fungerande liv där hemma, med fru och barn, volvo och radhus.

Du kommer in som en familjeförstörare, med skilsmässa, bodelning, och delad vårdnad av barnen.

Tänk noga igenom om vad du håller på att förstöra, och vad du själv kommer att vinna.

Citat:
Citera
2021-11-07, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karamazow
Inget egentligt fel i hans förslag utifrån det du skriver. Haken är om du vill, och inte har fått visa upp och förankra din person hos honom och då blir skakis över att bli fuckzonad.

Så du menar att han vill att jag ska visa upp min person mer?
Citera
2021-11-08, 08:58
Medlem
nullums avatar
Citat:
Så du menar att han vill att jag ska visa upp min person mer?

Ja, jag tolkar också situationen som så. Om han ser dig som en potentiell flickvän, vill han inte bara sätta på dig, utan faktiskt lära känna dig och eventuellt bygga vidare på det ni har. Sex är otroligt viktigt men att bygga något på enbart sex håller inte - inte för mig i alla fall.
Citera
2021-11-08, 13:10
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Nu ska vi ses igen på onsdag och han vill bygga upp en spänning inför det, inte bara sexuell spänning säger han men är inte det lite negativt om vi måste bygga upp spänning inför att vi ska ses?

Kan du konkretisera på något sätt vad det är han vill "bygga upp"? För olika personer kan det ju betyda helt olika saker, men visst låter det lite märkligt efter första dejten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in