2021-11-06, 04:39
Medlem
Orcinus-orcas avatar
En anledning att jag inte använder Foodora och liknande tjänster är för att de anställer hjärndöda babbar. De gånger jag varit med personer som beställt med bud så har det alltid varit problem. De hittar inte, lyckats hälla dricka över maten o.s.v.

En tjejkompis har också råkat ut för sliskiga bud som kontaktat henne efteråt och även pizzabagare som raggat på henne efter hon beställt och ringt och SMSat. Helt jävla sjukt. Så det är inget ovanligt. Finns säkert tjejer som ligger med dessa äckliga jävlar som en person tidigare skrev i tråden. Finns det kvinnor som åker och hämtar negrer i Afrika, gifter sig med rumänska tiggare. Så finns det kvinnor som ligger med bangladeshier/pakistanier/indier som arbetar för Foodora.
Citera
2021-11-06, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solitud
Jag läste bara rubriken och tänkte direkt "det måste vara en invandrare".

... Och givetvis är SMS:en på engelska. 100% en huding.

Som vanligt.

Vet inte hur det ser ut där du bor, men jag har aldrig stött på ett Foodora-bud som inte varit en engelsktalande Paki/curryneger.
Är det pizzerians egna personal så handlar det om MENA.
Räcker med rubriken för att förstå att det inte var en svensk.
Citera
2021-11-06, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av christallqhulaaa
Bättre att ragga på ett dåligt sätt än inte alls.Raggar man inte får man sitta i en källare och runka resten av livet.

Fast att fortsätta när någon är tydlig och skriver kontakta inte mig mer. Ja då kanske man ska gå en kurs eller läsa en bok och lära sig ragga. Annars kan man lika gärna gå ner i källaren direkt och runka.

Efter läst artikeln får jag inte ens bilden av att detta handlar om att ragga. Låter mer som att äckelt går igång på att förnedra kvinnan bara 🤮
Citera
2021-11-06, 08:47
Medlem
PersonalSeasonings avatar
Även om pizzeriorna ägs av Mellanösternfolk är Foodoras förare inte det. Gissar som flera andra här i tråden på en indier då det är dessa jag oftast ser jobba för Foodora.

Speciellt med tanke på hur vissa indiska män är. Vem minns inte memesen med "send bobs and vegana"?

Här är några exempel på sliskiga snubbar från Indien

https://youtube.com/shorts/y3LgKz4tf1w?feature=share
https://youtu.be/YxCZrNyC2gM
https://youtube.com/shorts/Zg_tMKf07lw?feature=share
Citera
2021-11-06, 08:57
Medlem
Denoms avatar
Finns säkert fler fall som inte polisanmälts om han blir avskedad direkt.
Citera
2021-11-06, 08:58
Medlem
PC-Dators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bynbarn1633
100% en indi dom e sliskiga sjukt äckliga

Snarare 100% att det är en muslim, dom e sliskiga och sjukt äckliga.
Citera
2021-11-06, 09:16
Medlem
StyleWarss avatar
Foodora är den sämsta av utkörarapparna så detta förvånar inte.
Citera
2021-11-06, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minh-Heng-Pung
.

Ska inte svenska kvinnor kunna handla hämtmat längre i Sverige utan att bli antastade?
Vilken pizzeria kan det röra sig om som har så sunkig personal?
Motorcykelbud är ju det perfekta yrket om man vill kartlägga snygga ensamstående kvinnor att våldta.

Dessvärre är det flera saker som kvinnor får se upp med och anpassa sig till med en ny befolkning i landet. Ju förr ni accepterar det ju enklare blir livet för er. Någon återgång till ett Sverige med en homogen vit befolkning lär inte vara möjlig.

På tal om pizzor beställde jag hemleverans av två st. En till mig och en till en kvinna.
Hon öppnade när budet kom och var "för kvällen" rätt sexigt klädd.
Jag undrade vad som pågick eftersom han inte verkade vilja gå direkt och gick fram till ytterdörren.
Han sa glatt hej till mig och föreslog att han kunde ta mned sig en flaska sprit och komma hit när han stilate om en knapp timme.
Ehh, nej tror inte det.

Ni får helt enkelt växa upp ock skaffa er lite skinn på näsan, säga ifrån själva, och inte springa till massmedia och polis för varje sån här grej.
Senast redigerad av MrStreamer 2021-11-06 kl. 09:47.
Citera
2021-11-06, 09:47
Medlem
Jordgubbes avatar
En sak som också är konstig är att "Detta ärende rör inte en anställd på Foodora. Det är en händelse som rör en restaurang och deras anställda person", enl artikeln.
Citera
2021-11-06, 10:05
Medlem
knoevrulls avatar
Någon får för sig det helt osannolika att det skulle röra sig om en indier och snöbollen rullar på. De flesta indier i Sverige jobbar med IT ofta arbetskraftinvandrare eller utbytesstudenter och är relativt välmående.

Detta är snarare en afghan eller Arab.
Citera
2021-11-06, 10:07
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knoevrull
Någon får för sig det helt osannolika att det skulle röra sig om en indier och snöbollen rullar på. De flesta indier i Sverige jobbar med IT ofta arbetskraftinvandrare eller utbytesstudenter och är relativt välmående.

Detta är snarare en afghan eller Arab.

Hur har du kunnat missa att nästan alla Foodoramuppar är indier?
Citera
2021-11-06, 10:31
Medlem
Alltså, man kan ju välja att budet ska lämna maten utanför dörren. Hur fan kan man inte välja detta alternativ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in