2025-03-31, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LemoNoss
Nej, inte Kaptenen utan alla andra. Skulle aldrig rekommendera Kaptenen pga deras långa historia med strul.

Hur kan du rekommendera ett forum som är helt dött? Var inloggad idag och fortfarande helt dött.

Är det du som ligger bakom BM? Hela dopingsverige säger att BM är totalt dött.

Citerar återigen BM själva: Most users ever online was 14 on 05 Feb 2020 21:18 💀

T.o.m svenska dopinggrupper på Discord och Telegram har 50X mer aktiva användare dagligen kontra BM’s max besökare på 14st för 5 år sedan.

Snälla du, BM funkar. Vill du tipsa om vilken latte du nyss prövat..varsågod gör de på hb
2025-03-31, 12:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gouglas
Snälla du, BM funkar. Vill du tipsa om vilken latte du nyss prövat..varsågod gör de på hb
Jag tror du och jag har delat uppfattningar vad som menas med "funkar".

Givetvis kan ett forum fungera, det är en plattform som fungerar automatiskt men när forumet inte har några medlemmar eller aktiva besökare då är forumet dött.

Det tar 5min för dem att logga in och skriva en nyhet på deras startsida men de har de inte orkat göra sedan 2024-10-13? Så engagerade är dem i sitt forum och det märks tydligt bland medlemmar att det skiter totalt i det.

Läser man på övriga platser så verkar det som att BM admins spammar säljare och vill att de ska gå över och börja annonsera på Body-Mass mot betalning men ingen vill för det forumet är dött. 💀
2025-03-31, 14:09
Medlem
Citat:
Jag tror du och jag har delat uppfattningar vad som menas med "funkar".

Givetvis kan ett forum fungera, det är en plattform som fungerar automatiskt men när forumet inte har några medlemmar eller aktiva besökare då är forumet dött.

Det tar 5min för dem att logga in och skriva en nyhet på deras startsida men de har de inte orkat göra sedan 2024-10-13? Så engagerade är dem i sitt forum och det märks tydligt bland medlemmar att det skiter totalt i det.

Läser man på övriga platser så verkar det som att BM admins spammar säljare och vill att de ska gå över och börja annonsera på Body-Mass mot betalning men ingen vill för det forumet är dött. 💀

Att du orkar? Bara lägg ner..
2025-03-31, 20:03
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gouglas
Att du orkar? Bara lägg ner..

Det är ju sant. Det är dött jämfört med hur det var på BM för 10-20år sedan. Då fanns även Powerboard. Och dessa forum var välbesökta. Chatten på BM är ju mer menlösa saker som skrivs där än på HBs chatt. Kan vara enstaka ord bara. Utan frågetecken. Man undrar ju varför dom skriver som dom gör? Vill dom köpa? Men skriv det då. Eller gå in i en shops tråd och skriv där. Men dom flesta som registrerat sig på BM sista åren har noll posthistorik. Eller så har dom något enstaka.

Ganska snabbt efter HB forumet skapats så dog BM. Har jag för mig. Var ju ett par år sedan. BM är bara ett forum man kollar till lite då och då för det har man gjort i över 2 decennier.

10år verkar vart en bra gissning på när BM började gå ner sig. PB gav upp då. Men BM fortsatte. BM och PB konkurrerade inte. För på PB fick ingen försäljning av något ske. Man fick bara skriva om AAS. Roliga var ju att dom flesta var medlemmar på båda forumen. På PB kunde dom köra med att dom inte tog det dom nu skrev att dom tog och köpte på BM. Haha. Det var roligare förr. Likadant på det här forumet.

(FB) Vad hände med powerboard?
Senast redigerad av PingPongZong 2025-03-31 kl. 20:17.
2025-04-01, 18:38
Medlem
CuckoosNests avatar
Förstår inte hur folk vågar chansa med att beställa där, bara läst negativt om den shoppen.
2025-04-11, 07:28
Medlem
Zinghos avatar
Citat:

Vilka övriga platser skulle det va?? Har svårt att se att forum moderatorer skulle kasta ut pengar till säljare för att dom ska sälja på brädan...make no sense..
Som douglas sa snälla lägg ner bara..hushbrädan är ett paradis för scammers idag orka försvara det
2025-04-28, 15:28
Medlem
biljardballes avatar
Det är riktigt roligt att läsa på HB.
Folk fortsätter få lappar, eller bara halva sin order - men dumjävlarna fortsätter tro på Kaptenen och beställer ändå som dårar...
Negativa inlägg tas bort direkt. HB är så äckligt korrupt.
2025-04-28, 16:34
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CuckoosNest
Förstår inte hur folk vågar chansa med att beställa där, bara läst negativt om den shoppen.
Vart läser du all det negativa?
2025-04-28, 17:33
Medlem
Gjort min första beställning på Testo och lite annat!
Väldigt smidigt bra kontakt snabb leverans
2025-04-28, 19:19
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megatron1488
Gjort min första beställning på Testo och lite annat!
Väldigt smidigt bra kontakt snabb leverans

Hahahahaha nyregistrerad och 1 inlägg.
🤣
2025-04-28, 21:47
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
🤣

...ja TÄNK! så det kan slumpa sig😏
2025-04-28, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
🤣

Ja vad? Jag gjorde kontot ändast för kunna läsa/skriva i dopingsforumet då detta är min första kur och det va där jag gjorde beställningen!

Dock gjorde jag den innan jag hitta denna tråd så va lite orolig och mejlade direkt!

Men som sagt denna gång gick det faktiskt bra och jag fick det jag beställde på 1 vecka!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in