2023-03-11, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awanjiii
Det är inget fel på kaptenens batch 6 så lugna ner dig

Deras problem är att 65% av alla paket försvinner, och då menar jag ”försvinner” :-) Så var glad att du fick ditt paket istället.

Ok tack skönt att höra, vet du ngt om deras arimidex? den smakar ingenting alls.
2023-03-13, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awanjiii
Det är inget fel på kaptenens batch 6 så lugna ner dig

Deras problem är att 65% av alla paket försvinner, och då menar jag ”försvinner” :-) Så var glad att du fick ditt paket istället.

Har dock fått svullnad och värk efter stick nästan varje gång jag sticker nu. Vissa gånger kan jag knappt sitta eller stå. Känns som arslet ska ramla av snart :S

Någon mer som har detta problem?
2023-03-13, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av randomname12
Ok tack skönt att höra, vet du ngt om deras arimidex? den smakar ingenting alls.

Enligt mig skulle jag säga att deras arimidex och letro är gammalt och underdoserat. Fick inga reslutat av dom iaf så fick köpa annat märke..

Får hyfsat resultat av deras testo E men jävlar vad de gör ont dagen efter man sticker.
2023-03-24, 13:12
Medlem
Problemet att folk får ont, fick det också är ju att pundar-kaptenen som kokar behöver mängder med EO för att han är en bakterieodling. Därför får man inflammation istället för infektion.
Men man får ju halta en vecka ändå. Haft infektion också och legat inne 11 dagar med blodsänka på över 300 i sex dagar innan antibiotikan veckade. Dränerad på en jävla massa var. Tur att kaptenen inte är så påtänd så han glömmer EO. Men köp bra produkter så behåller du båda benen och slipper halta. Det är ju värt några hundralappar liksom. Men tagit 3-400 sprutor under 10 år.
Alla bodybuilders jag känner har fått infektion någon gång.
Har man riktig otur kan det finnas bakterier i rummet du injicerar så använda alltid alkoservetter innan och efter stick.

Riktiga lab, sterila lab behöver inga bakteriedödare.

Köp inte från pundare, ett gott råd. Köp från sterila lab.
2023-03-24, 13:37
Medlem
TyskFalthares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kolsyrades
Problemet att folk får ont, fick det också är ju att pundar-kaptenen som kokar behöver mängder med EO för att han är en bakterieodling. Därför får man inflammation istället för infektion.
Men man får ju halta en vecka ändå. Haft infektion också och legat inne 11 dagar med blodsänka på över 300 i sex dagar innan antibiotikan veckade. Dränerad på en jävla massa var. Tur att kaptenen inte är så påtänd så han glömmer EO. Men köp bra produkter så behåller du båda benen och slipper halta. Det är ju värt några hundralappar liksom. Men tagit 3-400 sprutor under 10 år.
Alla bodybuilders jag känner har fått infektion någon gång.
Har man riktig otur kan det finnas bakterier i rummet du injicerar så använda alltid alkoservetter innan och efter stick.

Riktiga lab, sterila lab behöver inga bakteriedödare.

Köp inte från pundare, ett gott råd. Köp från sterila lab.
Eo har inget med att få bort bakterier ur oljan, det är bara en bärande olja likt mct, co eller gso Bakterier dödar du med alkohol dvs ba.

Att eo gör ont var något folk pratade om för tio år sedan när Diamond kom med sin sista omgång, men har tydligen inte hänt mycket här sedan dess 🤷‍♂️

Fö finns det inte jättemånga märken som kokar i riktiga lab, och även flera riktiga pharmacy grade har alkohol i sina oljor
2023-03-24, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TyskFalthare
Eo har inget med att få bort bakterier ur oljan, det är bara en bärande olja likt mct, co eller gso Bakterier dödar du med alkohol dvs ba.

Att eo gör ont var något folk pratade om för tio år sedan när Diamond kom med sin sista omgång, men har tydligen inte hänt mycket här sedan dess 🤷‍♂️

Fö finns det inte jättemånga märken som kokar i riktiga lab, och även flera riktiga pharmacy grade har alkohol i sina oljor

Det är ju alkohol jag pratar om.
2023-03-24, 13:42
Medlem
Citat:

Nej, Bayer Nebido, Galenika med många andra har inte en droppe alkohol i sina oljor.
2023-03-24, 13:46
Medlem
TyskFalthares avatar
Citat:
Det är ju alkohol jag pratar om.
EO är ett lösningsmedel inte alkohol

Upjohn och Pfizer har alkohol i sitt Testo E/C, som jag kommer på på rak arm.
2023-03-24, 13:47
Medlem
Citat:
EO är ett lösningsmedel inte alkohol

Upjohn och Pfizer har alkohol i sitt Testo E/C, som jag kommer på på rak arm.

Och alkohol är inget lösningsmedel?
Kanske felbenämde EO. Borde skrivit bakeriedödare istället. Jag vet ej va de använder nu för tiden men min poäng va att inte köpa från pundare som driver shoppar. Testa kaptenens oljor en gång och det va min värsta pip någonsin. Feber dag 2 och kunde inte träna på hela veckan. Ibland får man ju pip när man inte är van vid märket och bakteriedödarna då de verkar använda lite olika. Men kroppen brukar vänja sig men den där skojaren gjorde det lika ont försa sticket som efter 10 flaskor.

Bättre och lägga till några hundralappar och få behålla sina kroppsdelar helt klart.
Senast redigerad av kolsyrades 2023-03-24 kl. 14:02.
2023-03-24, 14:00
Medlem
TyskFalthares avatar
Citat:
Och alkohol är inget lösningsmedel?
Ba använder du för att sterilisera oljan, visst du kan ha 20 % ba och inget mer än en bärande olja.

Varför används bb eller tex eo som merpart och inte ba?
2023-03-24, 14:03
Medlem
Citat:
Ba använder du för att sterilisera oljan, visst du kan ha 20 % ba och inget mer än en bärande olja.

Varför används bb eller tex eo som merpart och inte ba?

Ändra mitt inlägg efter du citerade mig. Internet dog.
2023-03-24, 14:17
Medlem
TyskFalthares avatar
Citat:
Ändra mitt inlägg efter du citerade mig. Internet dog.
👍

Håller även med om din ändring, finns ingen som helst vettig anledning till att köpa av Kapten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in