2021-11-04, 23:01
Medlem
Hjärnblixtarna som hade börjat försvinna dag 2 kommer nu tillbaka igen med högre styrka. Balanscentrum är fortsatt rubbat. Hade rösthallucinationer i 2 timmar i går vilka skrek så högt att jag ej kunde somna. Gav upp klockan 3 i går natt och öppnade ögonen, såg då en 8 kantig insket med 25 ben krypa i taket för att sedan försvinna efter ca 10 sekunder.
Citera
2021-11-05, 03:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojoneg
Hjärnblixtarna som hade börjat försvinna dag 2 kommer nu tillbaka igen med högre styrka. Balanscentrum är fortsatt rubbat. Hade rösthallucinationer i 2 timmar i går vilka skrek så högt att jag ej kunde somna. Gav upp klockan 3 i går natt och öppnade ögonen, såg då en 8 kantig insket med 25 ben krypa i taket för att sedan försvinna efter ca 10 sekunder.

Läskigt. Hur snabbt har du trappat ner och vilken dos tog du från början? Tar du något annat läkemedel?
Citera
2021-11-05, 05:41
Avstängd
Citat:

Har du inte trappat ner?
Citera
2021-11-05, 17:48
Medlem
Att sluta med dessa mediciner kan vara lika svårt som Benso. Jag förstår vad du går igenom.
Citera
2021-11-09, 01:14
Medlem
engammalfisks avatar
Det är inget att vara rädd för det är verkligheten du upplever.
Vetenskapen kan inte avgöra om verkligheten är en digital simulation eller inte, att folk upplever "hallucinatione" får det att luta starkt åt ett håll om vilken slags värld vi lever i. Snart kommer The Matrix del 4 ut på bio, där visas ett möjligt scenario upp.
Senast redigerad av engammalfisk 2021-11-09 kl. 01:18.
Citera
2021-11-16, 13:41
Medlem
Citat:

Fy, det låter inte som en höjdare direkt. Har själv försökt sluta med Cymbalta, det är väldigt svårt.

Ta hand om dig.

Mvh.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in