2025-05-20, 12:32
Medlem
Joe Biden verkar ha drabbats av turbocancer.

Och hans injektioner hjälpte inte mot covid-19 heller:
Joe Biden: “You’re not going to get COVID if you have these vaccinations.”
https://apnews.com/article/joe-biden...4143e2ae9a0211

Fanskapet fick covid-19 tre gånger:
"President Biden tested positive for COVID-19 on Wednesday, marking the third time in the past two years the president has tested positive for the virus."
https://thehill.com/homenews/adminis...id-third-case/
Citera
2025-05-20, 12:57
Medlem
Galejans avatar
Intressant att kändisarna med liknande diagnoser börjar ramla in nu, 4-5 år efter att boostrarna började delas ut.

Jag är precis den sorts person Scott Adams talade om i sitt erkännande för två år sedan. Jag valde bort sprutorna helt på magkänsla. Jag litar inte på staten, jag litar inte på storbolagen och jag betraktar vetenskapen med sund skepsis då jag vet att forskning bygger på anslag. Väldigt mycket forskning är beställningsjobb för att driva narrativ. Klimatforskningen som var stor strax innan Covid underströk detta. IPCCs datormodeller målade upp ett skräckscenario om ”global uppvärmning” som inte bar sannolikhetens prägel, oavsett vad ”alla seriösa experter” var eniga om. Samtidigt kommer jag ihåg när vi tvärtom garanterades en ny istid på åttiotalet. Även då var experterna eniga. Hur kan vetenskapen svänga så mellan två extremer på så kort tid som trettio-fyrtio år? Detta hade jag med mig in i Covid när alla stater och hela etablissemanget krävde att vi skulle ”kavla upp”.

Det hedrar dock Scott Adams att han står för sin position och erkänner rakt av att han hade fel och att hans blinda tro på vetenskapen ledde honom fel. Sedan är det ju säkert så att även de här exemplen är sällsynta, men å andra sidan var det även rätt sällsynt att dö i Covid om man var normalfrisk och vid acceptabel vigör. Riskerna med de här sprutorna vägde helt enkelt inte upp riskerna med influensan och jag valde därför än en gång att ställa mig mittemot hela min omgivning och förbli ovaxxad.

Vissa människor är så. Motvalls. Uppenbart betalar det sig att inte alltid springa med flocken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in