2022-12-19, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
En till synes frisk medelålders person som dör ett par dagar efter sprutan.

Sorry, men han räknas som död av vaccinet.

Att saker sker i nära anknytning till varandra indikerar inte att de är kopplade.
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Post...go_propter_hoc

Ditt resonemang bygger på ett logiskt felslut.
Citera
2022-12-19, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Har du lust att länka till källan?

Edit: När fan är det aktuellt att en knarkare sköter folkhälsan???
Citat:
Exton’s family did not reveal his cause of death, but they asked that donations be made to the Canadian Mental Health Association (CMHA), and said that the organisation was very important to him.

That is as clear a hint as anything that Adam Exton had mental health issues, and likely committed suicide.
https://www.techarp.com/facts/health...ton-die/?amp=1
Citat:
The young man did not die due to vaccination, if you can’t tell from the context of my tweets or his obituary his cause of death then you are an insensitive asshole
Kan bara hålla med om det sista.
Citera
2022-12-19, 19:03
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73

Ja.
Låter helt sjukt att en knarkare skulle sköta folkhälsan.
Citera
2022-12-19, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LucianMacAndrew
Att saker sker i nära anknytning till varandra indikerar inte att de är kopplade.
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Post...go_propter_hoc

Ditt resonemang bygger på ett logiskt felslut.
En korrelation kan vara värd att undersöka även om det inte betyder orsakssamband. Plötslig död i samband med vaccination är definitivt en korrelation värd att undersöka. Idag runt fikabordet så fick jag höra om tre st oväntade plötsliga dödsfall hos män i medelåldern, som hänt senaste två veckorna. Helt utan förvarning i alla fall, hjärtattack hos samtliga. Vi var sju st vid fikabordet så jag blev förvånad att så få människor känner tre som plötsligt dött i hjärtattack utan dålig hälsa innan.

Jag har inte brytt mig om det här innan, många ropar varg i antivaxxkretsarna och jag har tänkt att det inte går att dölja om de skulle ha rätt. Men nu ser jag det i omgivningen.
Senast redigerad av MachDiamonds 2022-12-19 kl. 19:50.
Citera
2022-12-19, 19:59
Medlem
Messerschmittzzs avatar
Låter ju som trovärdiga källor där man längre ned kan läsa. Pentagon har hittat utomjordiska farkoster ha ha ...
Citera
2022-12-19, 20:57
Avstängd
Citat:
Hans anhöriga, som är tämligen förbannade på antivaxhetsen över hans död. Han hade ett långvarit drogmissbruk som gjorde att hans mentala hälsa blev värre med tiden.

Det låter vettigt att låta en sådan person ansvara för folkhälsan.
Citera
2022-12-19, 21:01
Avstängd
Citat:

Är din slutsats att vaccinhetsare är psykiskt sjuka?
Citera
2022-12-19, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Är din slutsats att vaccinhetsare är psykiskt sjuka?
Nej, var får du det ifrån? Däremot en del antivaxxare skulle jag kunna tänka mig saknar paddlarna i kanoten.
Citera
2022-12-20, 00:29
Damage control som fan av Extons familj. Stabilt att ge honom ett eftermäle som mentalsjuk knarkare för att dölja vad som egentligen hände.

Vaccinanhängarna är såååå sjuka i huvudet.
Citera
2022-12-20, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MachDiamonds
En korrelation kan vara värd att undersöka även om det inte betyder orsakssamband. Plötslig död i samband med vaccination är definitivt en korrelation värd att undersöka. Idag runt fikabordet så fick jag höra om tre st oväntade plötsliga dödsfall hos män i medelåldern, som hänt senaste två veckorna. Helt utan förvarning i alla fall, hjärtattack hos samtliga. Vi var sju st vid fikabordet så jag blev förvånad att så få människor känner tre som plötsligt dött i hjärtattack utan dålig hälsa innan.

Jag har inte brytt mig om det här innan, många ropar varg i antivaxxkretsarna och jag har tänkt att det inte går att dölja om de skulle ha rätt. Men nu ser jag det i omgivningen.

Fast du sa inte värd att undersöka. Nu ändrar du ditt ursprungliga resonemang.

Sen som sagt. Tusentals tar vaccin varje vecka, än idag när det inte är samma tryck längre. När trycket var som störst var det över 10.000 i veckan. På så stora grupper är det ganska troligt att ett par av dem dör inom par dagar, vaccin eller inte.
Citera
2022-12-20, 07:33
Medlem
Citat:
Nej, var får du det ifrån? Däremot en del antivaxxare skulle jag kunna tänka mig saknar paddlarna i kanoten.

Både vaccinhetsare och ”antivaxxers” lider av psykisk ohälsa.

Vaccinhetsarna är ångestdrabbade människor som ständigt vill känna sig nyttiga och viktiga, men släpar med sig en konstant rädsla.
Antivaxxer är människor som lider av paranoida drag, oftast svartsjuka och misstänksamma enstöringar.

Intelligens är oftast inget de båda saknar, det är inte deras intelligens som gör att deras kullar försvaras. Det är de båda är extremt påverkningsbsra i sina respektive informationskanaler.
Citera
2022-12-20, 09:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DeerDoe
Både vaccinhetsare och ”antivaxxers” lider av psykisk ohälsa.

Vaccinhetsarna är ångestdrabbade människor som ständigt vill känna sig nyttiga och viktiga, men släpar med sig en konstant rädsla.
Antivaxxer är människor som lider av paranoida drag, oftast svartsjuka och misstänksamma enstöringar.

Intelligens är oftast inget de båda saknar, det är inte deras intelligens som gör att deras kullar försvaras. Det är de båda är extremt påverkningsbsra i sina respektive informationskanaler.

När det gäller experimentella genterapier som rullats ut på rekordkort tid kan det nog vara en fördel att vara misstänksam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in