• 1
  • 2
2021-11-03, 15:51
Medlem
colabulles avatar
Som rubriken lyder, Walter Skarsgård ska/har tagit över rollen som Martin Becks barn barn Vilhelm Beck ifrån/efter Tommy Wättring som vi sett i de senaste Beck filmerna porträtterat Vilhelm Beck, Har Tommy Blivit utbytt emot Walter för det klingar bättre med Skarsgård i nya Beck än Wättring?

Tror vi att (Jag tror) Tommy Wättring rakt av blivit utbytt emot Walter Skarsgård för namnets skull.

Även fast Tommy i sin karaktär som Vilhelm var mkt tystare än Martin Beck så tror/tycker jag han skulle passat bättre då man vant sig vid att det är Martins barn barn och blivit ett bättre val än Walter. Då han även är en ganska ny aktör inom svensk film så kan han också bygga upp "Nya Beck" på sitt eget vis och karaktär, Walter har 3 eller 4 i sin familj att apa efter/mäta sig emot/ jämföra/ lära av m, kan det bli en grötig karaktär.

Vad tycker ni delar ni min teori eller ej, vem tror ni skulle gjort rollen bäst?
Senast redigerad av colabulle 2021-11-03 kl. 16:04.
Citera
2021-11-03, 15:55
Medlem
Gatulivets avatar
Han ska spela Martin Beck's barnbarn, inte son. Men det blir intressant
Citera
2021-11-03, 16:19
Medlem
Rick.Blaines avatar
Ärligt talat bryr jag mig inte då jag aldrig uppskattat Beck-filmerna. Dock kan jag tycka att det är trist att medfinansiera sådana här projekt som skattebetalarna när det är så uppenbart att hela kulturbranschen genomsyras av nepotism. Det är Skarsgård hit och dit, trots att samtliga i släkten är jävligt mediokra skådespelare.
Citera
2021-11-03, 16:20
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Härligt att höra att neopotismen lever och frodas inom alla områden.
Citera
2021-11-03, 16:26
Medlem
Rymdstyrelsens avatar
Synd att inte Gunvald hade någon son, det hade varit intressantare att se nån slags Persbrandt Jr dyka upp i filmerna.
Citera
2021-11-03, 16:32
Medlem
Jenshalls avatar
Skall Haber vara kvar och spela Beck? Känns som han började skrivas ut redan i slutet på senaste serien. Sjuk osv i sin karaktär
Citera
2021-11-03, 16:37
Medlem
Helt plötsligt blev Becks barnbarn helvit efter att ha varit blandras. Men det ligger väl i sakens natur att alla blir svenskar efter att ha åkt tunnelbana. Men för honom tog det hela uppväxten och polisskolan.
Citera
2021-11-03, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rymdstyrelsen
Synd att inte Gunvald hade någon son, det hade varit intressantare att se nån slags Persbrandt Jr dyka upp i filmerna.
Han hade ju en åtminstone påstod unge med vänsterextremisten han dansa barfota med i sanden. Minns dock inte om det var en flicka eller pojke. Den kan väl växa upp och ha visat sig ärvt alla hans egenskaper.
Citera
2021-11-03, 19:16
Bannlyst
Fast Martin Becks barnbarn är ju halv arab.
Även om han de senaste filmerna spelats av en mulatt om jag minns rätt.
Nu blir ju barnbarnet vitt. Whitewashing trodde jag var förbjudet om du ville få produktionsstöd för filmen.
Citera
2021-11-03, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mazedaze
Fast Martin Becks barnbarn är ju halv arab.
Även om han de senaste filmerna spelats av en mulatt om jag minns rätt.
Nu blir ju barnbarnet vitt. Whitewashing trodde jag var förbjudet om du ville få produktionsstöd för filmen.
Pappan spelades av Lasse Lindroth a.k.a. Ali Hussein. Mamman spelas av Rebecka Hemse (som också är mörk).
En helvit Vilhelm är alltså felcastad.
Citera
2021-11-04, 22:16
Medlem
colabulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanjohan71
Pappan spelades av Lasse Lindroth a.k.a. Ali Hussein. Mamman spelas av Rebecka Hemse (som också är mörk).

Det har du jävligt rätt i!
Citera
2021-11-05, 14:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av johanjohan71
Det var ju det jag skrev också.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här