2021-11-02, 20:09
Medlem
KnullaFlashbackMors avatar
HAHAHA att förvänta sig att någon på Flashback inte är helt svensk var nog en dålig ide. Men jag har märkt det att, även när jag var fet lat och trött så kunde jag få ligg i mitt hemland. "Huhuhu, det är för att alla är horor". Ja landet i fråga har ju rankats som ett av de kåtaste länderna i världen.

Men allt flyter på så jävla bra, de skrattar och man har kul på ett helt annat sätt. Den enda tjejen jag har knullat i Sverige var inte ens helsvensk. Så det säger ju något om mig som person. Något mycket negativt förmodligen.

Tjejerna verkar uppskatta min mentalitet, utseende och röst mycket mer än vad de gör i Sverige. Här uppfattas mitt utseende som aggresivt. Mentaliteten som bakåtsträvande white trash och rösten som drogpåverkad neger med talfel.

Där får jag kommentarer som att jag ser ut som skådespelaren i Captain America och att jag ser ut som Ronaldo. Mitt sätt att uppföra mig, tas inte som något negativt utan uppfattas vara korrekt för att vara man.

Rösten älskar de, speciellt när jag kommer. Men i Sverige så går det bara inte. Det liksom... går bara inte. Allt krockar och det känns förfärligt att jag aldrig kommer liga med en svensk.
Citera
2021-11-02, 20:21
Medlem
Det beror väll på vad för hemland det är tror jag. Själv är jag Kurd från Irak och där är det inte så lätt att få brudar.

Då menar jag inte att det är svårt att ragga upp själva brudarna, men blir du påkommen av hennes bröder, föräldrar, kusiner eller släktingar så slutar det inte så roligt.

Men visst brudarna i hemlandet är kåta horor och lätta att impa på jämfört med brudarna här i Sverige.
Citera
2021-11-02, 20:41
Medlem
KnullaFlashbackMors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballefralle
Det beror väll på vad för hemland det är tror jag. Själv är jag Kurd från Irak och där är det inte så lätt att få brudar.

Då menar jag inte att det är svårt att ragga upp själva brudarna, men blir du påkommen av hennes bröder, föräldrar, kusiner eller släktingar så slutar det inte så roligt.

Men visst brudarna i hemlandet är kåta horor och lätta att impa på jämfört med brudarna här i Sverige.

Det är inte impandet som är lättare. Utan själva connectandet, eller vad man ska säga. Jag har direkt inte heller något att imponera med. Förutom vad dem själva tycker om. Föresten så var hon halvkurd. Helin tror jag hon hette.
Citera
2021-11-02, 21:05
Medlem
Det är väl bara barbarer som bryr sig om att "få tjejer".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in