2021-11-02, 18:01
Bannlyst
Att en del störda kvinns vill ha fjollor till pojkvänner har jag förstått. När jag bodde i Järna så såg jag ett par med barnvagn på bussen och "mannen" hade tajta svarta byxor med lila, rosa och vita blommor på. Antagligen kommer paret att uppfostra sitt barn till att älska negrer, bögsex och att dyrka judarna.

Men hur är det med vanliga kvinnor? Tänder ni verkligen på en "man" som hela tiden gnäller om hur fruktansvärt och hemskt det är med auktoritära ledare, hur himla orättvist det är med orättvisor och ojämlikhet, hur synd det är om negrer och afghaner och "ska vi inte adoptera en sån där apa från Afrika?"?

Eller är det så att kvinnsen som vill ha en sådan "man" inser att man kan dominera sådana "män"? Att vissa kvinnor vill ha en toffel har jag märkt. Hur resonerar ni?
Citera
2021-11-02, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av derMensch
Att en del störda kvinns vill ha fjollor till pojkvänner har jag förstått. När jag bodde i Järna så såg jag ett par med barnvagn på bussen och "mannen" hade tajta svarta byxor med lila, rosa och vita blommor på. Antagligen kommer paret att uppfostra sitt barn till att älska negrer, bögsex och att dyrka judarna.

Men hur är det med vanliga kvinnor? Tänder ni verkligen på en "man" som hela tiden gnäller om hur fruktansvärt och hemskt det är med auktoritära ledare, hur himla orättvist det är med orättvisor och ojämlikhet, hur synd det är om negrer och afghaner och "ska vi inte adoptera en sån där apa från Afrika?"?

Eller är det så att kvinnsen som vill ha en sådan "man" inser att man kan dominera sådana "män"? Att vissa kvinnor vill ha en toffel har jag märkt. Hur resonerar ni?

Fjollan du utmålar är väl snarare personen som böjer sig för auktoriteter?
Citera
2021-11-02, 18:24
Medlem
TrixieDixies avatar
Jag tycker nog att i alla fall den här antifascistiska killen utstrålar manlig pondus:

https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/5a02ed1990badea68d9909d7/1579269551398-RDGL6K6SE06HBM5OT07Z/Stalin_in_1943.png
Citera
2021-11-02, 18:25
Medlem
Idumeas avatar
Det beror väl på om vi snackar om en vanlig PK-fjolla eller en man som klarar av att puckla på en nazist om det krävs. Jag har ju själv en tendens att mala på om diverse samhällsfrågor, så det är väl lika bra att man är på samma nivå.
Citera
2021-11-02, 18:35
Medlem
EnGodForlorares avatar
Werner Seelenbinder: https://d2a3o6pzho379u.cloudfront.net/58425.jpg Tysk brottare, antifascist och kommunist aktiv på 1930-talet. Arresterades flera gånger för att han vägrade göra hitlerhälsning. På en brottargala skulle han peka finger åt Hitler men hann inte då han arresterades av Gestapo, sattes i koncentrationsläger och torterades till döds.
Citera
2021-11-02, 18:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TrixieDixie
Jag tycker nog att i alla fall den här antifascistiska killen utstrålar manlig pondus:

https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/5a02ed1990badea68d9909d7/1579269551398-RDGL6K6SE06HBM5OT07Z/Stalin_in_1943.png

Jorå, det kan vara så att det jag beskriver mer passar in på nutida anti-fascister som är "woke". Stalin var inte särskilt "woke", han hatade bögar och tror inte att han ville ha en massa negrer till Sovjet. Castro och Che Guevara var också ganska maskulina av sig. Men så hatade Che också negrer och bögar och var således inte särskilt "woke".

Citat:
Ursprungligen postat av Idumea
Det beror väl på om vi snackar om en vanlig PK-fjolla eller en man som klarar av att puckla på en nazist om det krävs. Jag har ju själv en tendens att mala på om diverse samhällsfrågor, så det är väl lika bra att man är på samma nivå.

Eller en man som klarar av att slå Abdullah på käften när han försöker våldta dig?

Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Werner Seelenbinder: https://d2a3o6pzho379u.cloudfront.net/58425.jpg Tysk brottare, antifascist och kommunist aktiv på 1930-talet. Arresterades flera gånger för att han vägrade göra hitlerhälsning. På en brottargala skulle han peka finger åt Hitler men hann inte då han arresterades av Gestapo, sattes i koncentrationsläger och torterades till döds.

Jo han såg ganska häftig ut. Kanske var även anti-fascister helt enkelt mer maskulina förut?
Citera
2021-11-02, 18:43
Medlem
Fettsugnings avatar
Blanda inte ihop politisk åskådning med testosteronnivåer. Även om dagens AFA är mestadels sojabönsätande gossar som krossas av OS-stången i bänk har det inte alltid varit så.

Dock dras kvinnor av alla slag till män med testosteron, självförtroende och pondus. Utseende är mindre viktigt för kvinnor, men alla ytliga kontakter i det moderna samhället har skapat en del oreda i denna naturens ordning.

Själv har jag en ganska PK kvinna som visar väldigt mycket intresse, trots att jag är allt annat än PK. Det där är bara fernissa. Bakom fernissan vill alla heterokvinnor ha en riktig man som kan sätta dem på plats och sätta på dem rejält.
Citera
2021-11-02, 18:49
Medlem
Idumeas avatar
Citat:
Eller en man som klarar av att slå Abdullah på käften när han försöker våldta dig?

För all del, om jag skulle bli utsatt för ett våldtäktsförsök så skulle jag bli jävligt besviken om min pojkvän ryckte på axlarna och såg på.
Citera
2021-11-02, 19:03
Medlem
TrixieDixies avatar
Citat:
Jorå, det kan vara så att det jag beskriver mer passar in på nutida anti-fascister som är "woke". Stalin var inte särskilt "woke", han hatade bögar och tror inte att han ville ha en massa negrer till Sovjet. Castro och Che Guevara var också ganska maskulina av sig. Men så hatade Che också negrer och bögar och var således inte särskilt "woke".
Tänker att fjollighet kanske är en trend överlag i vår tid, även om den blir allra tydligast hos woke-folket.
Citera
2021-11-02, 19:59
Medlem
Bra fråga. Själv tror jag nej.
Citera
2021-11-02, 21:07
Medlem
grungewhores avatar
ja, för de män som är stormtrupper, kommunismens SA, så är det nog testosteronladdat och manligt. velourmännen som kallar sig feminister och antifascister, not so much.
Citera
2021-11-02, 22:26
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:

Du behöver nog jobba lite på din analys.

Mannen i de blommiga byxorna är garanterat super-straight och har knappt sett en bög på bild. Inte en neger heller för den delen. Han har förmodligen också svårt att skilja kristna från judar, för hans mamma sa att religion var gammaldags och ute.

Ska du prompt spela tuff och vara någon sorts semi-nazist, så skaffa dig för guds skull lite människokännedom. Du har absolut ingen sådan i nuläget, eftersom du tror att män i färggranna kläder är "anti-fascister".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in