2021-11-01, 21:14
Medlem
Någon som har haft sex med mor och dotter, samtidigt, och vill dela med sig av denna upplevelse?
Vem av dem tog initiativ, rörde dom varandra och i vilken ålder var dom?
Citera
2021-11-01, 21:24
Medlem
Homoaktivists avatar
Lycka till med att få ett seriöst svar på denna fråga. Du kastade ut betet och snart kommer trollen att flockas.
Citera
2021-11-01, 21:32
Medlem
nordicwraths avatar
Har hört folk som haft gruppsex med mor dotter utomlands på charterresor. Men då att de har sex i samma rum med varsin person. Känner faktiskt en person som gjort detta, personen blev lite äcklad dagen. Mamman var den drivande parten som övertygade dottern. Trash av rang.

Jag har sett 13-14 åriga brittiska tjejer stå och strippa på bardisken i Turkiet framför massa 30 åriga svettiga turkar medan morsorna sitter och hejar på. Jag tror inte det här är ett allt för ovanligt beteende bland trashiga ensamstående mammor.

Så vill du göra det här, stick på charter och leta upp lite trashiga ensamstående mammor som är där med sina döttrar. Sorry ingen fantasi, men ett tips på hur du kan förverkliga din fantasi. Åtminstone ett par stycket här på Flashback lär ju dock ha gjort detta.
Citera
2021-11-01, 21:42
Medlem
maxatdunders avatar
Jag kan göra det om jag vill, men jag har inte känt för att göra det. Det kan bli konstigt tänker jag även om modern halvt verkar vilja att jag gör det.

Exakt som inlägget ovan, det är lite trash och är mer en porrskada/fantasi man kanske hade som yngre.
Citera
2021-11-01, 23:42
Medlem
revodnebs avatar
Jag fick erbjudandet en gång av en kvinna jag känner att ta dotterns oskuld. Hon tyckte det var bättre jag gjorde det än någon annan som hon inte känner. Jag fick inte ihop det i min hjärna så det blev inget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in