Flashback bygger pepparkakshus!
2025-11-07, 19:05
Medlem
Jonas är fenomenal. Han carryar hela podden tyvärr….
Citera
2025-11-12, 07:56
Medlem
Monstermåndag. Denna del av podden som i vissa kretsar verkar aningen föraktad. Själv förhåller jag mig neutral. Men Hasse, för sjutton. Du försöker bygga upp en spänning genom att hålla på titeln och spela trailern etc. Du skapar ett tävlingsmoment genom att uppmana lyssnarna att gissa i "det är bra tryck i chatten-chatten". Men du glömmer allt som oftast bort att credda den som är snabbast i chatten? Nu senast med Underworld. Hasse credda den eller de som är snabbast tack.
Citera
2025-11-19, 07:20
Medlem
Håller med Jonas, det är för lite aktivitet i denna tråd. Härmed börjar jag fylla på den lite.
Kommer att återkomma med mer framöver. Visst fan kommer jag de.
Citera
2025-11-19, 11:23
Medlem
Är detta årets humorpodd 2025?
Visst fan borde de bli så.
Citera
2025-11-20, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glockenrein
Är Linnea också moderat som hennes man?

Hon har väl nämnt att hon röstat på Fi. Visst fan har hon de.
Citera
2025-11-20, 11:33
Medlem
glockenreins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inaktuell
Hon har väl nämnt att hon röstat på Fi. Visst fan har hon de.

Lol ofta hon röstat FI.
Citera
2025-11-25, 07:53
Medlem
Monstermåndag. Bra kämpat! Efter lite svaj fick ni till slut fram namnet på den som var snabbast med rätt svar. Keep it up!
Citera
2025-11-26, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inaktuell
Är detta årets humorpodd 2025?
Visst fan borde de bli så.

Ja det skulle kunna vara det, iallafall de gånger Linnea är frånvarande och det är korvfäktning i studion. Det blir mer avslappnat, grabbigt och roligt helt enkelt. Utan att vara för tillgjort, som när hon tvingar in något ”kul”.
Historiskt så har podden gått från solklar humorpodd, via the snake och Hasse x2, till att bli mer åt ställningstagande och tjafs hela tiden med roliga kommentarer. Saknar den oemotsagda raljansen som fortfarande ibland tittar fram då och då.

Men jag är mest gammal och bitter.
Citera
2025-11-26, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masjeveln
Ja det skulle kunna vara det, iallafall de gånger Linnea är frånvarande och det är korvfäktning i studion. Det blir mer avslappnat, grabbigt och roligt helt enkelt. Utan att vara för tillgjort, som när hon tvingar in något ”kul”.
Historiskt så har podden gått från solklar humorpodd, via the snake och Hasse x2, till att bli mer åt ställningstagande och tjafs hela tiden med roliga kommentarer. Saknar den oemotsagda raljansen som fortfarande ibland tittar fram då och då.

Men jag är mest gammal och bitter.

Håller med helt och hållet.

Något avsnitt tillbaks när Jonas var själv med Dawa och han kunde raljera fritt var guld, för att inte tala om när öqvist var och gästspelade

Jonas upplevs genuin och det känns naturligt när han orerar fritt, hasse fungerar helt ok i den rollen med men Linnea har en krystad känsla över sig, som att det ska tvingas in något roligt eller "kontroversiellt".
Citera
2025-12-01, 18:51
Medlem
Grattis Linnea, bra med flera barn. Starkt att du ger uttryck för vad du önskar också.

Grattis Hasse. Mycket bra att du korade segrarna i monstermåndag, det tar sig!

Grattis Jonas! Ja fan grattis till dig och till oss alla, bra att du håller dig vid liv!
Citera
2025-12-01, 21:06
Medlem
Tja era jävla fittkukar

SLUTA med att skicka PM till mig, jag har nog problem som jag har sedan jag kommenterade podden tidigare i år.

Ja jag kan avslöja att Linnea ska vara mammaledig på obestämd tid men att hon egentligen blev kickad/bytte jobb till skribent.

Hon kommer INTE tillbaks samt att Hasses kontrakt går ut nu vid årsskiftet och Podplay kommer inte att förnya hans kontrakt. Han får idag 50k/avsnitt och dom drar ned pga besparingar nästkommmande år.

Dawwa verkar bli kvar även om han måste klippa alla dom nya poddarna som kommer nästa år också. Han gör även alla jinglar typ till Den som skrattar förlorar osv på F-skatt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in