2021-11-01, 19:14
Medlem
Vad föredrar ni som gillar kvinnor - att skicka fitta eller rövhål?

Jag tycker att fittslickande är ett vågspel. Ibland är det helt ok, men ibland är det riktigt äckligt. Man vet liksom aldrig riktigt hur det ska smaka förrän tungan lapat lite och då kan man få den där obehagliga, syrliga överraskningen där fisk/piss/taskig pH-balans innebär allt annat än en smaksensation. Lägg därtill vita ”klumpar” (hudavlagringar?/kvinnlig flensost?) som ibland överförs från fitta till mun. Ett problem är att när man väl börjat skicka fitta får man stå sitt kast. Lägger man av efter ett snabbt slick fattar tjejen att hon smakar pest och då blir hon självmedveten och okåt. Man måste helt enkelt slicka en stund när man väl börjat även om man lider som ett barn på surströmmingsgalej. Själv löser jag det genom att trycka in tungan så långt det går. Fittor smakar oftast värst längst ut. Och färsk kåtfittsaft direkt från källan är i regel helt ok när det börjar rinna till. Sen brukar jag även låta min egen saliv rinna ner mellan hennes ben - som att jag ”spottar” utan att det låter - för att undvika att få in den i munnen med allt gojs.

Nej, tacka vet jag rövhål. De är mer pålitliga att lapa. Om man oroar sig för att äta skit kan man sniffa tjejen lite snabbt mellan skinkorna. Har hon bajsat efter senaste duschen så känner man det direkt på doften och kan styra tungan åt annat håll. Annars är det bara att lapa på. Rövhål ger inte alls de där obehagliga smaköverraskningarna. What you see is what you get så att säga.
Citera
2021-11-01, 19:29
Medlem
Haha kan inte annat än hålla med. Mycket väl formulerat. Ett tips, skaffa dig en hona med bra Ph balans.
Citera
2021-11-01, 19:30
Medlem
NysvenskenAbdullahs avatar
Äsch, du får se till att testköra bävern med fingrarna innan & sedan trycka in fingrar i hennes mun. Hennes ansiktsuttryck kommer sedan avslöja ifall det är värt att dyka ner.
Citera
2021-11-01, 19:33
Bannlyst
Du vet väll varför män har skägg?
De e för att herpes inte ska synas efter för mycket slickningar

Hahah nee men ärligt, fyfan va illa jag började må av din text efter att jag läste det där me Ph värdet 😆😆👍
Citera
2021-11-01, 19:38
Medlem
hockexs avatar
Välskrivet angående fittslickandet =)

Men bajs är vidrigare ändå så nej
Citera
2021-11-01, 19:49
Medlem
Du behöver ju inte stoppa in tungan. Slick på den (rätt delar) så är det mysigare både för dej och hon med snippan.
Citera
2021-11-01, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NysvenskenAbdullah
Äsch, du får se till att testköra bävern med fingrarna innan & sedan trycka in fingrar i hennes mun. Hennes ansiktsuttryck kommer sedan avslöja ifall det är värt att dyka ner.

Håller med här, det är så man undviker otrevliga överraskningar.
Citera
2021-11-01, 19:55
Medlem
kalle1967s avatar
Orkade inte läsa hela dittt onödigt långa inlägg men föredrar alltid ett stjärthål. Musen är för konventionell. BLIR GALEN AV KÅTHET DÅ JAG FÅR TRYCKA IN TUNGAN DÄR BAK. Och de flesta kvinnor älskar det.
Citera
2021-11-01, 20:09
Medlem
Deckard-Cains avatar
Men dude. Använd nån smaksatt massageolja eller nått, om din dam smakar sprängd bäver
Citera
2021-11-01, 22:12
Bannlyst
God mus och god stjärt är båda oslagbara. Vill inte välja bort en. Man får naturligtvis grundligt ta sig an bägge, det är alltid uppskattat.

Skäm bort din dam så ofta du kan. Mums.
Citera
2021-11-01, 22:19
Medlem
friskXORsjuks avatar
Vadå? Orkar inte ens kyssas. Ska man sköta toalett hygienen oralt också. Nej.
Citera
2021-11-01, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ballgag
Du behöver ju inte stoppa in tungan. Slick på den (rätt delar) så är det mysigare både för dej och hon med snippan.

Jag stoppar in tungan av ren överlevnadsinstinkt. En discofitta smakar minst dåligt ju längre in man rullar runt tungspetsen. Det är i de yttre regionerna som svett, urin hudavlagringar och surt pH samverkar till ett totalt smakhaveri.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in