2021-10-31, 21:53
Medlem
5 veckor gammal, över 60 000 holders och har delat ut över 10 miljoner dollar i reflektions med deras tokenomics där 8% av skatten går till de som håller. Ingen coin har ökat lika fort och hade en AMA idag där de tydligen ska listas på 3 exchanges varav flera till som de håller på att diskuterar om.

Gick in med ynka 120 dollar (100 efter skatt) som nu växt sig till 375 dollar. Någon mer som sitter inne på denna? Blev förvånad över att jag inte såg någon tråd om den. Droppar lite länkar här för er som är intresserade och vill göra eran egna DD.

https://evergrowcoin.com/

Evergrow BSCscan - BSCscan
63k holders i skrivande stund och ökat över 25k sedan i onsdags.

Coinmarketcap

Coingecko

Vad tror ni?
Citera
2021-10-31, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XX1
5 veckor gammal, över 60 000 holders och har delat ut över 10 miljoner dollar i reflektions med deras tokenomics där 8% av skatten går till de som håller. Ingen coin har ökat lika fort och hade en AMA idag där de tydligen ska listas på 3 exchanges varav flera till som de håller på att diskuterar om.

Gick in med ynka 120 dollar (100 efter skatt) som nu växt sig till 375 dollar. Någon mer som sitter inne på denna? Blev förvånad över att jag inte såg någon tråd om den. Droppar lite länkar här för er som är intresserade och vill göra eran egna DD.

https://evergrowcoin.com/

Evergrow BSCscan - BSCscan
63k holders i skrivande stund och ökat över 25k sedan i onsdags.

Coinmarketcap

Coingecko

Vad tror ni?

Wtf hände med priset för 2 dagar sedan? $872 enligt CMC. Nu $0.000002396
Citera
2021-10-31, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Wtf hände med priset för 2 dagar sedan? $872 enligt CMC. Nu $0.000002396

Coinmarketcap buggade utav helvete, skulle kanske inte länkat den. Stod att vi alla var triljonärer i cirka 24 timmar, därefter när dom "fixade" priset stod det på 40 % mindre än originalpriset i 24 timmar till, så dom fuckade upp momentumet lite granna för de som har trust wallet eller använder CMC. Såg någon snubbe på twitter som sålde när han såg flera miljarder, riktigt roligt och sorgligt samtidigt att folk testar.

För er övriga, kolla priset på Coingecko, skulle inte bifogat cmc!
Citera
2021-11-01, 10:48
Medlem
För er som inte lyckats hitta hit ännu, låt mig förklara, det finns ingen kryptovalutan sedan bitcoins släpp som någonsin har ökat lika fort som Evergrow. Det har gått 5 veckor sedan den släpptes. Varken bitcoin, ethereum, shiba eller något annat har haft lika framgångsrikt resultat som EGC när det kommer till snabbast ökning på kort tid.

Mina 100 dollar är just nu 528 dollar, sedan onsdags. Det är totalt 69 000 holders. Varje dip blir uppäten utan problem. Folk bönar och ber i telegram och reddit om en dip.

Har verkligen ingen här hittat till EGC ännu? Eller är jag ensam på detta tåget?
Senast redigerad av XX1 2021-11-01 kl. 10:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in