Citat:
Ursprungligen postat av
Sugminkukfitta
Nämner en man att han gillar analt så drar jag fort som attan.
Att kolla på porr och Zara larsson ger verkligen inte rätt bild av verkligheten.
Zara har varit i kändisbranchen sen tonåren och kanske är porrskadad av det. Porr är allmänt känt för att den inte visar vad kvinnor vill.
Tjejerna som medverkar i porr mår inte bra.
Sen finns det självklart undantag (ett undantag är inte norm vilket många missar) men är du med kreti och pleti bör du inte säga till kvinnor att de gillar att få sina analer uttöjda för du såg Zara larsson göra det.
Eller egentligen gör det, kör all in med det där tänket.. blir mkt lättare att sålla bort.
Jag är själv ganska ointresserad av analsex, men har haft ett femtontal år där jag träffat ganska många tjejer och därför dragit på mig en del erfarenhet. Min erfarenhet är ungefär så här:
1) 10% tjejer gillar vanilla sex, typ tre ställningar och lite oralt åt båda hållen. Ingen har uttalat sig som feminist. Vill ha ömhet.
2) 55% av tjejerna vill ha ovan, plus analsex. Fingrar/kuk i röven, buttplugs osv. De ber om det mao... jag gör det för deras skull. Jag tycker om att se dem njuta av det, men är hellre i första hålet. Cirka 50/50 mellan de som tycker det är viktigt att berätta att de är feminister och de som inte tycker det är lika viktigt.
3) 30% av tjejerna vill ha hårdare i olika grader - allt från en fast hand över halsen, till att direkt känna sig förnedrad.
Jag tyckte det kändes obehagligt i början, men har lärt mig att gilla det. Njuter min partner av det, så njuter jag av att se henne njuta. Här har de flesta dessutom varit uttalade feminister.
4) 5% vill ha 2+3. Det är förvånansvärt ovanligt att grupp 3 också har velat ha analsex.
Som jag skrev i ett inlägg igår så finns det kvinnor som gör sig själva till megafoner för alla kvinnor och vägrar tro att kvinnor vill ha annat än kategori 1 och ömhet. De är så självgoda att de upphöjer sig själva till norm. Det är ett riktigt obehagligt beteende som verkligen inte gynnar kvinnors frihet att få njuta av sitt sex.
Tillbaka till TS så tror jag inte analsex är särskilt unikt för Sverige. Det är spännande med analsex. Lite tabu. Det är det nästan överallt.