2021-10-31, 04:14
Bannlyst
Senaste läckta bilderna på zara larsson är väl ganska talande för dagens generation svenska kvinnor. Ett stort fokus på just bajshålet. Det ska töjas ut. Det är fingrar däruppe. Det är buttplug med mera.

Varför är just svenska kvinnor så besatta av sitt anus? Anus-analen? Bajshålet?

Varför????
Citera
2021-10-31, 04:18
Medlem
blomplantfans avatar
Är egentligen män som är besatta av rövhålet. Kvinnor är besatta av sina fittor.

De nudes som skickats ut av SL är till en man antar jag.
Citera
2021-10-31, 04:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubbkuk20000
Senaste läckta bilderna på zara larsson är väl ganska talande för dagens generation svenska kvinnor. Ett stort fokus på just bajshålet. Det ska töjas ut. Det är fingrar däruppe. Det är buttplug med mera.

Varför????
Vaddå just Svenska kvinnor?
När moo slimer har sex innan äktenskapet tex, är det det hålet som används för att de skall vara oskulder när de gifter sig.
Sen är bögeri våldtäckter vanliga i de regionerna.Mycket smygbögar där.
Citera
2021-10-31, 07:05
Medlem
JamesFs avatar
Bara var tacksam och sluta fundera på varför
Citera
2021-10-31, 07:13
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:

Varför????

Det är inget unikt svenskt.

Gå in på valfri porrsida och det första som dyker upp är anal anal anal på amerikanska.

Svenskar och tjejer i synnerhet är så gravt amerikaniserade, det är därifrån det kommer..

Stora rövar, intrerracial... Kommer inte härifrån.
Citera
2021-10-31, 07:56
Medlem
Nämner en man att han gillar analt så drar jag fort som attan.

Att kolla på porr och Zara larsson ger verkligen inte rätt bild av verkligheten.
Zara har varit i kändisbranchen sen tonåren och kanske är porrskadad av det. Porr är allmänt känt för att den inte visar vad kvinnor vill.
Tjejerna som medverkar i porr mår inte bra.
Sen finns det självklart undantag (ett undantag är inte norm vilket många missar) men är du med kreti och pleti bör du inte säga till kvinnor att de gillar att få sina analer uttöjda för du såg Zara larsson göra det (fast egentligen hade hon en liten buttplug och lite fingrar så hennes anal blir nog mer uttöjt av att bajsa).
Eller egentligen gör det, kör all in med det där tänket.. blir mkt lättare att sålla bort.
Senast redigerad av Sugminkukfitta 2021-10-31 kl. 07:59.
Citera
2021-10-31, 08:14
Medlem
Knucklehugss avatar
Varför just bara svenska? Analsex ingår i 3-rätters menyn i Tjeckien. Lika normalt som att se snö falla under vintern.
Citera
2021-10-31, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugminkukfitta
Nämner en man att han gillar analt så drar jag fort som attan.

Att kolla på porr och Zara larsson ger verkligen inte rätt bild av verkligheten.
Zara har varit i kändisbranchen sen tonåren och kanske är porrskadad av det. Porr är allmänt känt för att den inte visar vad kvinnor vill.
Tjejerna som medverkar i porr mår inte bra.
Sen finns det självklart undantag (ett undantag är inte norm vilket många missar) men är du med kreti och pleti bör du inte säga till kvinnor att de gillar att få sina analer uttöjda för du såg Zara larsson göra det.
Eller egentligen gör det, kör all in med det där tänket.. blir mkt lättare att sålla bort.

Jag är själv ganska ointresserad av analsex, men har haft ett femtontal år där jag träffat ganska många tjejer och därför dragit på mig en del erfarenhet. Min erfarenhet är ungefär så här:

1) 10% tjejer gillar vanilla sex, typ tre ställningar och lite oralt åt båda hållen. Ingen har uttalat sig som feminist. Vill ha ömhet.

2) 55% av tjejerna vill ha ovan, plus analsex. Fingrar/kuk i röven, buttplugs osv. De ber om det mao... jag gör det för deras skull. Jag tycker om att se dem njuta av det, men är hellre i första hålet. Cirka 50/50 mellan de som tycker det är viktigt att berätta att de är feminister och de som inte tycker det är lika viktigt.

3) 30% av tjejerna vill ha hårdare i olika grader - allt från en fast hand över halsen, till att direkt känna sig förnedrad.
Jag tyckte det kändes obehagligt i början, men har lärt mig att gilla det. Njuter min partner av det, så njuter jag av att se henne njuta. Här har de flesta dessutom varit uttalade feminister.

4) 5% vill ha 2+3. Det är förvånansvärt ovanligt att grupp 3 också har velat ha analsex.

Som jag skrev i ett inlägg igår så finns det kvinnor som gör sig själva till megafoner för alla kvinnor och vägrar tro att kvinnor vill ha annat än kategori 1 och ömhet. De är så självgoda att de upphöjer sig själva till norm. Det är ett riktigt obehagligt beteende som verkligen inte gynnar kvinnors frihet att få njuta av sitt sex.

Tillbaka till TS så tror jag inte analsex är särskilt unikt för Sverige. Det är spännande med analsex. Lite tabu. Det är det nästan överallt.
Senast redigerad av Isterbandskonsert 2021-10-31 kl. 08:21.
Citera
2021-10-31, 08:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JamesF
Bara var tacksam och sluta fundera på varför

Men varför så besatta av just brunögat?
Citera
2021-10-31, 08:32
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:

Varför????

Du kan ju inte klumpa ihop alla kvinnor för att något sliddjur gör något.
Är du dum eller gör du dig bara till?

Vem fan är Zara Larsson ens?
Citera
2021-10-31, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandskonsert
Jag är själv ganska ointresserad av analsex, men har haft ett femtontal år där jag träffat ganska många tjejer och därför dragit på mig en del erfarenhet. Min erfarenhet är ungefär så här:

1) 10% tjejer gillar vanilla sex, typ tre ställningar och lite oralt åt båda hållen. Ingen har uttalat sig som feminist. Vill ha ömhet.

2) 55% av tjejerna vill ha ovan, plus analsex. Fingrar/kuk i röven, buttplugs osv. De ber om det mao... jag gör det för deras skull. Jag tycker om att se dem njuta av det, men är hellre i första hålet. Cirka 50/50 mellan de som tycker det är viktigt att berätta att de är feminister och de som inte tycker det är lika viktigt.

3) 30% av tjejerna vill ha hårdare i olika grader - allt från en fast hand över halsen, till att direkt känna sig förnedrad.
Jag tyckte det kändes obehagligt i början, men har lärt mig att gilla det. Njuter min partner av det, så njuter jag av att se henne njuta. Här har de flesta dessutom varit uttalade feminister.

4) 5% vill ha 2+3. Det är förvånansvärt ovanligt att grupp 3 också har velat ha analsex.

Som jag skrev i ett inlägg igår så finns det kvinnor som gör sig själva till megafoner för alla kvinnor och vägrar tro att kvinnor vill ha annat än kategori 1 och ömhet. De är så självgoda att de upphöjer sig själva till norm. Det är ett riktigt obehagligt beteende som verkligen inte gynnar kvinnors frihet att få njuta av sitt sex.

Tillbaka till TS så tror jag inte analsex är särskilt unikt för Sverige. Det är spännande med analsex. Lite tabu. Det är det nästan överallt.

Och jag har suttit med kvinnor som haft analsex eller "bdsm". Många ångrar sig.
De insåg tillslut att det var mannens fantasi de beakta. De var porrskadade.
Självklart vågar de inte säga något till mannen annat än att de var skönt.
Vissa kvinnor självskadar sig sexuellt oxå. Hade du skurit en kvinna i armarna om hennes självskada var fysisk och ej sexuell karaktär?
Förmodligen inte men skada henne sexuellt går ju så bra.
Citera
2021-10-31, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugminkukfitta
Och jag har suttit med kvinnor som haft analsex eller "bdsm". Många ångrar sig.
De insåg tillslut att det var mannens fantasi de beakta. De var porrskadade.
Självklart vågar de inte säga något till mannen annat än att de var skönt.
Vissa kvinnor självskadar sig sexuellt oxå. Hade du skurit en kvinna i armarna om hennes självskada var fysisk och ej sexuell karaktär?
Förmodligen inte men skada henne sexuellt går ju så bra.

Jag förnekar inte att det finns män som tvingar kvinnor till sex de inte vill ha. Vad jag skriver är att man inte kan uttala att det finns en norm för vilken typ av sex kvinnor vill ha, lika lite som man kan säga att alla män vill ha en blond tjej med stora tuttar. Det stämmer helt enkelt inte.

Vi är inte lika och den som upphöjer sina egna sexuella preferenser till norm är helt enkelt ignorant och självgod.

Jag förstår vad du skriver och ingen ska göra något de inte vill för att vara någon till laga. Det borde vara en självklarhet, men är tyvärr inte det. Min poäng upphör inte pga det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in