• 4
  • 5
2021-10-31, 13:51
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hackneyhardcore
Plocka fram nåt bättre själv då som visar på annan statistik. Jag tycker det är jättebra att människor får va kritiska och faktiskt lägga fram sånt här som visar på hur dåligt vaccinet är. Jag förstår inte den här totala avsaknaden av kritik och info från (andra sidan) ingen som är emot vaccinet får komma till tals någonstans i msm och det för mig räcker som bevis för att nåt riktigt skumt är på väg att hända. Är det ett sånt samhälle ni vill ha och leva i i framtiden och era barn? Vaxxade blev grundlurade med regeringens tillåtelse och det börjar bli uppenbart för många nu! Förstår att ni in i det sista slås med näbbar och för att förneka det men det kommer fram mer och mer bevis hela tiden. Dags att börja inse nu!

Det gjorde jag. Det finns på första sidan. Varsågod.
Citera
2021-10-31, 13:55
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zansibal
Orkar inte läsa artikeln du länka men i många fall räknas ju en person med mindre än 4 sprutor som ovaccinerad i israel

Källa på det tack.
Citera
2021-10-31, 14:41
Medlem
Gobonautens avatar
Det handlar om en professionell konspirationsteoretiker, som om Alex Jones skulle säga att du blir bög av att dricka kranvatten. Noll trovärdighet.
Citera
2021-10-31, 14:50
Medlem
10Antivaxerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Källa på det tack.

Ta det i befintlig tråd istället för att ständigt försöka gå off-topic när du inte hänger med.

(FB) Stora protester i Israel mot Vaccinpasset:kommer kräva 4 sprutor nu.
Senast redigerad av 10Antivaxers 2021-10-31 kl. 14:52.
Citera
2021-10-31, 14:56
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10Antivaxers
Ta det i befintlig tråd istället för att ständigt försöka gå off-topic för att du inte hänger med.

(FB) Stora protester i Israel mot Vaccinpasset:kommer kräva 4 sprutor nu.

Märkligt att du anmärker på mig inte den som gjorde (enligt dig) ett OT påstående utan källhänvisning.

Sen handlar ju din video om att vaccinen är värdelösa baserat på en väldigt bristfällig "granskning" av statistik. Men du tycker alltså det är OT att faktiskt räkna på skillnader mellan den vaccinerade och ovaccinerade populationen och definitionen därav. Hur kommer det sig?
Citera
2021-10-31, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaiserSoza
Det styrker även teorin om att kvinnor i vita länder ska steriliseras så inga barn kan födas i tre generationer
Om inga barn föds i första generationen kan det inte bli en andra, tredje eller fjärde generation. Hur är det tänkt att det ska kunna födas barn i den fjärde generationen om det inte finns en tredje?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in