Citat:
Ursprungligen postat av
Persienne
Träffade en man ikväll och vi hade sex i flera timmar. Efter ungefär halva tiden så sa han att jag hade fått en fontän (???), jag sa att nej, har jag inte kommit jag blir bara väldigt våt. Jag vet att jag inte luktar nåt men ändå så gav han mig inte oralsex under all denna tid. Så, blev jag för våt helt enkelt? Trodde killar gillade att man blev det, men men
Önskar att jag hade träffat dig. Jag är förmodligen högst normalutrustad så om han var det eller liten så kan jag iofs förstå om han tyckte det blev lite för lite friktion men jag älskar ändå plaskvåta tjejer! Jag mötte en gång i början på seklet en tjej det nästan rann nerför låren om. Hon var kanske lite större & jag lite mindre så det kanske var därför hon inte ville ses igen. Kändes nästan ingenting för min kuk. Det blev inte av den gången men hon var luktfri så jag hade mer än gärna haft henne sittandes på min mun. Var inte orolig, en del killar kommer helt enkelt inte att gilla alltför våta tjejer men vi finns i massor vi som inget hellre vill än att det rinner i mängder om er när ni är kåta!
Hur träffades ni? Var avsikten från början "bara" sex?