2025-11-14, 10:49
Medlem
farsaTacklarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skanetrafik3n
Hej, god förmiddag allesammans. Är det någon mer än jag som har problem med att komma in på catharsis nu under förmiddagen/morgonen?

När jag försöker kommer bara "Onion-webbplatsen hittades inte - Den mest troliga orsaken är att onion-webbplatsen är frånkopplad. Kontakta administratören för onion-webbplatsen."

Är det ett plamerat underhåll eller brukar detta hända? Har lite riksdaler och affärer jag ej vill gå miste om.

mvh

Märkte det nu också. Tror inte det var planerat, stod inget om de på sidan igår kväll iaf.
Citera
2025-11-14, 11:01
Medlem
skanetrafik3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farsaTacklarn
Märkte det nu också. Tror inte det var planerat, stod inget om de på sidan igår kväll iaf.

Nej, tänkte också på det. Har en DD samt autosläpp idag som jag gärna velat förlänga. Jobbigt att behöva samla ihop massa SS på att ingen kommer in så att jag ej förlorar mina pengar och allt går till autosläpp

Uppdatera gärna om ni sitter på information eller om sidan kommer upp igen.

Mvh

Uppdatering - Sidan är uppe nu och det går att komma in. Mvh.
Senast redigerad av skanetrafik3n 2025-11-14 kl. 11:30.
Citera
2025-11-14, 12:19
Medlem
Snuggluffaguss avatar
Ursäkta mig men det va typ silkroad/flugan nr1 tiden jag handlade sist. Undrar väll mest vilka shoppar/marknader jag kan söka mig till som ni tycker är "scam" säkrare än andra?
Citera
2025-11-14, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skanetrafik3n
Nej, tänkte också på det. Har en DD samt autosläpp idag som jag gärna velat förlänga. Jobbigt att behöva samla ihop massa SS på att ingen kommer in så att jag ej förlorar mina pengar och allt går till autosläpp

Uppdatera gärna om ni sitter på information eller om sidan kommer upp igen.

Mvh

Uppdatering - Sidan är uppe nu och det går att komma in. Mvh.
Catharsis är uppe igen.

Update: läste inte hela ditt inlägg innan jag svarade 😅
Senast redigerad av RydiiiS 2025-11-14 kl. 13:48.
Citera
Igår, 20:16
Medlem
Snön är snart kanske här. Hur funkar dead drop då?
Jag har aldrig använt mig av dd när det varit snö på marken
Citera
Idag, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avgiftningen
Snön är snart kanske här. Hur funkar dead drop då?
Jag har aldrig använt mig av dd när det varit snö på marken
Det lär nog krävas lite mer uppoffring av vendorn samt springpojkarna för att göra diskreta utplaceringar. Var i landet det gäller spelar också in. I Norrland där det kan ligga 1m snö kontra Skåne där det knappt kommer någon snö alls. Saker som fotspår och lättare att bli upptäckt bör man också ta hänsyn till. Därför är det viktigt att man väljer säljare med omsorg som har gott omdöme. Inte bara på själva produkten men också allt runtomkring som (DD)stealth, kommunikation, leverandstid m.m. Jag ser alltid till att kontinuerligt rannsaka alla jag köper av för att sedan göra en helhetsbedömning av säkerhetsskäl innan jag lägger en order.

Detta blir nytt för mig med så det ska bli spännande att se vad dem hittar på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in