2021-10-31, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olivia.thredson
Asså jag tror typ inte det. Hur skulle hon ha full insyn i hela produktionen om hon bara castar? Det kan ju vara någon helt obetydelselös…
Fast å andra sidan har väl kontot tipsat produktionerna flera ggr om deltagare?

Men tänker också att med tanke på vilken spridning kontot hade så kanske många kom till dem med skvaller, inte att de fick allt från en första-handskälla. Att de som sitter på kontot skulle få all info de skrivit om från en förstahandskälla känns totalt orimligt.

Det jag tycker talar emot att det är R.C är att hon verkar vara god vän med S*nna G*idetti (*=a & u) och det har ju typ varit en beef med henne på kontot där hon hotat att anmäla för förtal (eller kanske t.o.m. gjort det?) och kontot har skrivit flertalet gånger att de ogillar henne osv.

Tänker samma! Tror inte heller det är R.C! Men lär helt klart vara någon som sitter i produktionen! Frågan är bara hur människan kan veta allt om influencers som inte är kopplade till reality?

R.C är ju i den svängen, men som du säger så känns det konstigt med tanke på att hon är god vän med Sanna. Men vet vem folk har ju satt kniven i ryggen på sina vänner tidigare…

Känns dock korkat av R.C att offra allt för ett sånt här konto och hon känns rätt Bright!
Citera
2021-10-31, 08:59
Medlem
Tycker förövrigt också att det känns konstigt om det skulle vara så att människorna bakom kontot är under ”hedersförtryck”.

Känns snarare som att det är människor i produktionen som har skrivit på något kontakt som de brutit mot och att det kommer bli jävligt tråkiga konsekvenser för dem om det kommer fram. Kan tänka mig att det är rätt mycket skitsnack i de svängarna nu!

Någon som är under hedersförtryck väljer väl ändå inte att offra sig själv för ett instagram konto?
Citera
2021-10-31, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BannisterR
Tycker förövrigt också att det känns konstigt om det skulle vara så att människorna bakom kontot är under ”hedersförtryck”.

Känns snarare som att det är människor i produktionen som har skrivit på något kontakt som de brutit mot och att det kommer bli jävligt tråkiga konsekvenser för dem om det kommer fram. Kan tänka mig att det är rätt mycket skitsnack i de svängarna nu!

Någon som är under hedersförtryck väljer väl ändå inte att offra sig själv för ett instagram konto?

Håller med! Ser inte heller hur de skulle kunna ha så stor inblick som kontot ju haft om de nu levt under sådana förhållanden. Makes No sense.
Citera
2021-10-31, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olivia.thredson
Asså jag tror typ inte det. Hur skulle hon ha full insyn i hela produktionen om hon bara castar? Det kan ju vara någon helt obetydelselös…
Fast å andra sidan har väl kontot tipsat produktionerna flera ggr om deltagare?

Men tänker också att med tanke på vilken spridning kontot hade så kanske många kom till dem med skvaller, inte att de fick allt från en första-handskälla. Att de som sitter på kontot skulle få all info de skrivit om från en förstahandskälla känns totalt orimligt.

Det jag tycker talar emot att det är R.C är att hon verkar vara god vän med S*nna G*idetti (*=a & u) och det har ju typ varit en beef med henne på kontot där hon hotat att anmäla för förtal (eller kanske t.o.m. gjort det?) och kontot har skrivit flertalet gånger att de ogillar henne osv.

Tänk om det är RC & SG som startat tillsammans då? Fine att SG’s man spelar fotboll och kanske tjänar pengar etc, men känns det inte som att hon börjat tjäna väldigt mkt mer med pengar på senaste? Tycker det är nya väskor, lägenheter, resor, örhängen etc. hela tiden. Eller har det alltid varit så?

Kanske var beefen bara for show för att avleda? 😱
Citera
2021-10-31, 09:08
Medlem
Citat:

Tror ej på hedersförtryck utan på det du skrev om kontraktsbrott.
Citera
2021-10-31, 09:37
Medlem
Brottinators avatar
(FB) Skvaller om Exonphspoilerse? (Nessa elie)
Citera
2021-10-31, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
(FB) Skvaller om Exonphspoilerse? (Nessa elie)
Men vi diskuterar ju inte Nessa utan de ”riktiga” ☺️
Citera
2021-10-31, 11:26
Medlem
Citat:
Tänker samma! Tror inte heller det är R.C! Men lär helt klart vara någon som sitter i produktionen! Frågan är bara hur människan kan veta allt om influencers som inte är kopplade till reality?

R.C är ju i den svängen, men som du säger så känns det konstigt med tanke på att hon är god vän med Sanna. Men vet vem folk har ju satt kniven i ryggen på sina vänner tidigare…

Känns dock korkat av R.C att offra allt för ett sånt här konto och hon känns rätt Bright!

Jag tror inte de ”vet” allt utan folk berättar för dem för att få spridning på skvaller. Folk vill bara skvallra liksom och de vill ha skvaller. Typ att folk skriver DM helt enkelt. Så tänker jag.
Citera
2021-10-31, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av normabates
Tänk om det är RC & SG som startat tillsammans då? Fine att SG’s man spelar fotboll och kanske tjänar pengar etc, men känns det inte som att hon börjat tjäna väldigt mkt mer med pengar på senaste? Tycker det är nya väskor, lägenheter, resor, örhängen etc. hela tiden. Eller har det alltid varit så?

Kanske var beefen bara for show för att avleda? 😱

Känns inte riktigt som Sanna! Som du säger så har hon ju bra ställt iom sin man, så känns långsökt att hon skulle driva detta konto.

Sen ska ju även en utav personerna som ligger bakom kontot vara god vän med S*ara B*lay. Sanna och S*ra känns ju som två skilda världar…
Citera
2021-10-31, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av normabates
Jag tror inte de ”vet” allt utan folk berättar för dem för att få spridning på skvaller. Folk vill bara skvallra liksom och de vill ha skvaller. Typ att folk skriver DM helt enkelt. Så tänker jag.

Så kan det säkert vara! Sjukt hur folk hugger varandra i ryggen.
Citera
2021-10-31, 13:13
Medlem
Undra förövrigt vad det är som gör att de väljer att stänga ner kontot? Att folk får reda på att det är mer än en person bakom kontot borde väl egentligen inte ha någon större betydelse. Måste ligga något annat bakom!
Citera
2021-10-31, 15:35
Medlem
Citat:
Undra förövrigt vad det är som gör att de väljer att stänga ner kontot? Att folk får reda på att det är mer än en person bakom kontot borde väl egentligen inte ha någon större betydelse. Måste ligga något annat bakom!
Men verkligen, helt galet att bara stänga ner det. Tror att de håller på att bli stämda för förtal eller nånting och är livrädda att det då ska bli offentligt vilka de andra två är så de måste sopa igen sina spår.

Vet att det lagts ut kommentarer om att någon stämt någon på 32 miljoner eller nåt. Men har ingen aning. Tror det är S.G eller B.I som ligger bakom en anmälan isf.

S.G ska väl för övrigt vara i Sverige ensam hela nästa vecka, man får väl hålla lite koll på vad det är hon ska göra där!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in