Citat:
Ursprungligen postat av
Jendy
Man kan väl säga att jag var 95% säker innan jag testa och sedan räckte det med en vecka för att bli 100% säker på att jag inte är intresserad att dejta nån kille som är med på Tinder.
Inte ens om det skulle va mitt sista val så skulle bli medlem. För så säker är jag att jag inte vill dejta någon där.
Tjejer som söker där har nog inte förstått hur desperat osv dessa killar är. Men vi som vet håller oss borta från sånt
Du är faktiskt helt obegriplig nu.
Ologisk och obegriplig.
Men väldigt typisk tjej och bland mina tjejkompisar hade du hamnat nånstans mellan 14 och 17 års åldern.
Jag föredrar 27 och uppåt, så du vet.
Bara det att det hela tiden handlar om du, du och dig och att du kan döma ut "precis alla" killar på Tinder, som om du hade den blekaste aning om vilka som finns där, men ändå döma ut miljoner män säger en del om dig.
Varav i stort sett INGEN nånsin ens kontaktat dig.
Jag bryr mig inte ett dugg om du vill vara med på Tinder eller inte.
Ingen här bryr sig troligen!
Jag är inte med där, för jag har aldrig behövt vara där och kommer aldrig behöva det heller.
Men det här handlar varken om dig eller mig utan om den statistik som 75 MILJONER användare varje vecka kan ge om människor och dating, som inte går att hitta motsvarighet någon annanstans.
Speciellt inte bland feministforum.