2021-11-08, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Hur ser det ut i samhället? Står 99% utanför relationsmarknaden? Lite jävla verklighetsförankring tack.

Det gäller Tinder. Samhället i stort är siffran något lägre.
Citera
2021-11-08, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoxInBag
Det kan man. Men det är bara en minoritet som använder sig av Tinder och de som gör det är inte normala, de är personlighetsstörda. Finns massa vetenskapliga studier som styrker det.
Citat:
Ursprungligen postat av BoxInBag
Alla som sitter på Tinder eller någon annan dejtingapp är jävligt knepiga och har minst 10 diagnoser i huvudet.

Jag använde Tinder i en vecka, och kommer inte göra det igen, skulle bara kolla om det var så illa som jag trodde, och det var det. Jag skulle aldrig va så desperat att jag dejtar en kille som använder Tinder. Sen är det killar som ingen vill ha som tror dom ska lyckas på Tinder istället, men sen går det inte bättre för dom där.

Nej, alltså ungefär som att jag kan inte få nå bättre så jag måste sätta mig vid Tinder där alla killar är så desperat så jag behöver bara logga in så har jag 100 dejter direkt. Nej tack.
Citera
2021-11-08, 20:48
Medlem
BoxInBags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Jag använde Tinder i en vecka, och kommer inte göra det igen, skulle bara kolla om det var så illa som jag trodde, och det var det. Jag skulle aldrig va så desperat att jag dejtar en kille som använder Tinder. Sen är det killar som ingen vill ha som tror dom ska lyckas på Tinder istället, men sen går det inte bättre för dom där.

Nej, alltså ungefär som att jag kan inte få nå bättre så jag måste sätta mig vid Tinder där alla killar är så desperat så jag behöver bara logga in så har jag 100 dejter direkt. Nej tack.
Du är så klok och vettig Jendy och jag blir så stolt över dig. Bra skrivet!
Citera
2021-11-08, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gud.skapar.detta.
Vita Svenska kvinnor (feminister) suger ju energi som en jävla dammsugare. De e inte värt det. Feminister e inte bra för mäns psyke om man spelar smart!
Vita svenska kvinnor är en mycket heterogen grupp. Ganska sjukt att avfärda alla för några aktivisters skull.
Citera
2021-11-08, 21:31
Medlem
Citat:

Du kanske inte är medveten om det men du nedvärderar dig själv med detta inlägget.

Killarna är desperata som raggar på dig?
Citera
2021-11-08, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Du kanske inte är medveten om det men du nedvärderar dig själv med detta inlägget.

Killarna är desperata som raggar på dig?

Killar på tinder är desperat ja, så vad spelar det för roll om det gäller mig eller någon annan. Det gör dom inte mindre desperat för det.
Citera
2021-11-08, 22:47
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Och hur mycket dra saker ur arslet kan du bli?
Till skillnad mot dig har jag källor till det jag påstår.
Citera
2021-11-08, 22:56
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Första länken är på intet vis vetenskapligt belagd.

Den andra har fler förklaringsmodeller än avsaknad av sex.

Det sa han inte alls. Människan har ett behov av att höra till en grupp, men vi överlever utan sex.
Första länken har aldrig varit ämnat att vara vetenskaplig.
Den är till för att förklara och definiera vad vi pratar om och du läste den inte ens.

Den andra handlar SPECIFIKT om ungas sexvanor som ändrats massor sen jag var ung.
Fler förklaringsmodeller?
Va?
Ge mig lite exempel på vad du menar?

Så, vad vill du egentligen styrka eller dementera här?
Nej, Maslow sa att "sex" är ett av de grundläggande fysiologiska behoven människan behöver för sitt välbefinnande och WHO stöder "i princip" det synsättet.

Här får du en mycket förenklad Wikipediaversion eftersom du inte läser hela resonemang.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Behovshierarki

Utan sex dör vi ut.
Citera
2021-11-08, 22:57
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:

Skulle bara kolla?
Yeah right.
Citera
2021-11-08, 22:57
Medlem
Citat:
Killar på tinder är desperat ja, så vad spelar det för roll om det gäller mig eller någon annan. Det gör dom inte mindre desperat för det.

Hur vet du att de är desperata då?
Citera
2021-11-08, 23:18
Bannlyst
"aktivt sexliv" som om häxor, feminister, lesbianer, horor och homos - visste bättre om vad HETEROSEXUELLA MÄN - ska bete sig än vad de vet själva.

förb. stollevärld
Citera
2021-11-09, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Hur vet du att de är desperata då?

För att jag vet att det är så, och jag är inte intresserad att dejta sån kille.

Och det finns inga undantag, bara genom att vara medlem där visar vilken typ av kille det är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in