Citat:
Ursprungligen postat av
MrFold
Hur ser ditt sociala liv ut i övrigt då? Vänner? Hur mycket umgås du med kursarna? Några hobbyer som du skaffat dig sociala kontakter genom? Har du lättare med det sociala i formella sammanhang (typ på ett sommarjobb eller någon form av utbildningspraktik, på föreläsningar etc)
Vad menar du med "mindre attraktiv"? Hur lång är du? Övervikt? Tidigt håravfall?
Jag har inga vänner, alltid haft svårt med det. Det är mer av en definitionsfråga. Jag känner att jag inte har vänner. Möjligen så att jag har max 2 st.
Jag är i min praktik så jag umgås bara med en kurskamrat åt gången som tilldelas. I övrigt pratar jag inte med någon. Raderat mitt facebook några månader sedan och detta vet alla. Tror ändå inte någon möter varandra via facebook då inget skedde när jag använde det.
Jag har inga hobbyn bortsett från datorspel och plugg.
Har lättare för mig med det sociala då jag inte känner mig ensam. Då jag inte bryr mig är oftast då jag beter mig mer naturligt. Sällan händer detta.
Har fetma, mesta ligger i låren och höften. Väger mycket men ser inte ut så värst. 175 cm, 105 kg. Försökt ändra detta men gym är dyrt och jag har svårt att kontrollera maten.