2021-11-01, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Hur gör ni antivaxxers om ni behöver vård? Alltså om ni blir allvarligt sjuka i någon annat än Covid, säg blindtarmen eller cancer? Ni kan väl ändå inte gå till den vanliga vården, tänker jag. Den vården som med berått mod vill förgifta er med en syntetisk parasit (eventuellt HIV, det finns lite olika teorier där). Hur kan ni någonsin lita på vården igen och söka hjälp där, om ni tror på detta? Har ni egna medicinmän eller hur fungerar det i er värld?

Söker vård om/när jag känner att jag behöver det. Inte när det står i tidningen att jag tydligen är i behov av det
Citera
2021-11-02, 10:59
Medlem
Onlyplaydanutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letsgobrandon
Söker vård om/när jag känner att jag behöver det. Inte när det står i tidningen att jag tydligen är i behov av det

Bästa svaret hittills
Citera
2021-11-11, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Men jag stöter inte på några antivaxxers här på flashback. Det måste vara en oerhört sällsynt företeelse.
Flashback har som få andra drivit med folk som bara kan gå baklänges efter fågelinfluensa-vaccinet.

Utan här verkar det mer användas för att övertyga sig själv. Ungefär som när man kallar alla som röstar på SD för nazister.
En gång är ok, två gånger går det att leva med, men det drar ner kvaliteen på hela forumet.

Alltså. Kan hända att jag är dum i huvudet. Men jag hänger inte med..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in