2021-10-27, 15:24
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meeku
https://anonfiles.com/vaYfMfQeu3/Ystads_TR_B_2418-21_Aktbil_123_F_runders_kningsprotokoll_23_pdf

Borde funka såhär, hoppas jag.

Intressant. Undantaget som bekräftar regeln.
Citera
2021-10-27, 16:38
Medlem
RAMMVOGELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meeku
https://anonfiles.com/vaYfMfQeu3/Ystads_TR_B_2418-21_Aktbil_123_F_runders_kningsprotokoll_23_pdf

Borde funka såhär, hoppas jag.

Tack!

GM(ännen) är ju verkligen sinnebilden av wt. Räcker eg med att kolla på fotona av dom.
Citera
2021-10-27, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Ett synnerligen grovt o hänsyslöst brott. Flera frågor infinner sig.

1. Varför tycks media o Flashback ha missat denna händelse i Augusti? Medvetet mörkande för att inte späda på otrygghet?

2. Kände GM o BO varandra? Eller var det en total slump att de valde det hus de valde?

3. Vilka är de 4 personer som att väljer begå ett grovt våldsamt hemrån, beväpnade med batong o skjutvapen? Tre yngre o en person 20 år äldre än de övriga, låter lite udda som sammanställning på en liga? Än mer förbryllande är att de åker fast när de begår ett inbrott en bit bort…
GM Robin kände BO väl sen flera år tillbaka och umgicks förr. Robin kallade sig konstnär men torskade visst dit på droger igen efter sista fängelsrstraffet. Han är en tragisk människa.

BO har kommit en bra bit på vägen i sitt liv och det ska han ha Credit för, hans tidigare liv har varit lite kaosartat kan man väl säga. Jag lider verkligen med hans son som fick uppleva detta 😭.

Jag som bor i närheten hade missat detta totalt.
Citera
2021-10-27, 17:05
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antagonist
GM Robin kände BO väl sen flera år tillbaka och umgicks förr. Robin kallade sig konstnär men torskade visst dit på droger igen efter sista fängelsrstraffet. Han är en tragisk människa.

BO har kommit en bra bit på vägen i sitt liv och det ska han ha Credit för, hans tidigare liv har varit lite kaosartat kan man väl säga. Jag lider verkligen med hans son som fick uppleva detta 😭.

Jag som bor i närheten hade missat detta totalt.

Skönt att höra att det inte var slumpen som fick GM att ringa på o sedan hota o misshandla i försök att råna.

Men en tragisk händelse i en tragisk tid.
Citera
2021-10-27, 17:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RAMMVOGEL
Tack!

GM(ännen) är ju verkligen sinnebilden av wt. Räcker eg med att kolla på fotona av dom.

Att pistolhota treåringar är onekligen bara något en wt svenne orch med trasig dna stege skulle göra. Inte ens drägget ute i orten sjunker så lågt.

Finns många trasiga skräpmänniskor i detta avlånga land. Sådan här skit är varför jag med gott samvete inte kan kalla mig nationalist eller Sverigevän. Jag kan bara inte det.
Citera
2021-10-27, 17:14
Medlem
Har problem med länkar just nu.
Kan någon möjligtvis skriva ut maskerade namn?
Senast redigerad av nantes 2021-10-27 kl. 17:28.
Citera
2021-10-27, 17:44
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
Viktor Lönnmarker, Jonatan Grönvall Lindeberg, Oskar Enocksson och Adam Nilsson, där har du namnen, jävla inavel som pistolhotar en treåring!!!!
Citera
2021-10-27, 17:48
Medlem
Franz.Biberkopfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RAMMVOGEL
Tack!

GM(ännen) är ju verkligen sinnebilden av WT. Räcker eg med att kolla på fotona av dom.

Underbara svenska killar, framåtanda och visst ser de prydliga ut!

Verkligen sådana man vill att en dotter ska umgås med. NOT!!!!!!!!!
Citera
2021-10-27, 22:47
Medlem
fattakanets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantes

Cede*ik Lönnma*ke*
*=r
R*bin En*ckss*n
*=o
Jo*atha* Li*deberg
*=n
A*am N*lsson, tidigare förnamn An*ré
*=d, i, d
Citera
2021-10-27, 23:20
Medlem
cheringens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fattakanet
Cede*ik Lönnma*ke*
*=r
R*bin En*ckss*n
*=o
Jo*atha* Li*deberg
*=n
A*am N*lsson, tidigare förnamn An*ré
*=d, i, d

Fast jag har aldrig hört någon som inte tilltalar Lönnma*ke* som Vikto* Jag har haft lite med honom att göra pga det arbete jag har och blev alldeles förskräckt över att han är inblandad. Jag ska inte påstå att jag känner honom, men jag har aldrig uppfattat honom som våldsam. Det känns som, när jag läste FUP att han är den ende som tillstår vad han varit inblandad i, och det ger jag honom cred för.

Victo* du har fortfarande äldre i familjen, som är oroliga för dig....som inte har en aning om var du befinner dig. Kvickna till och tänk på hur mycket de har ställt upp för dig och att de fortfarande bryr sig väldigt mycket om dig.
Citera
2021-10-27, 23:22
Medlem
fattakanets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheringen
Fast jag har aldrig hört någon som inte tilltalar Lönnma*ke* som Vikto* Jag har haft lite med honom att göra pga det arbete jag har och blev alldeles förskräckt över att han är inblandad. Jag ska inte påstå att jag känner honom, men jag har aldrig uppfattat honom som våldsam. Det känns som, när jag läste FUP att han är den ende som tillstår vad han varit inblandad i, och det ger jag honom cred för.

Victo* du har fortfarande äldre i familjen, som är oroliga för dig....som inte har en aning om var du befinner dig. Kvickna till och tänk på hur mycket de har ställt upp för dig och att de fortfarande bryr sig väldigt mycket om dig.

Ok, jag vet inte. Jag kopierade namnen och googlade för att få fram rätt tilltalsnamn.
Citera
2021-10-27, 23:26
Medlem
cheringens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fattakanet
Ok, jag vet inte. Jag kopierade namnen och googlade för att få fram rätt tilltalsnamn.

Självklart, jag förstår att du kopierade namnen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in