2021-11-03, 01:25
Medlem
Hon har känt honom sen dem va små sen blev dem ihop innan han blev känd o fick massa pengar.
Citera
2021-11-04, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjartyqueen
Ja jag fick samma uppfattning. Einar verkade ha ett riktigt hjärta och hon utnyttjade det till fullo, det ser man när man kollar bilderna. Vem betalade alla de sakerna och resorna. För övrigt ff förvånad över att han inte hade en sötare tjej än så men tja.

På riktigt vart är respekten? Alexandra har varit med Einar sedan dag ett. De var tillsammans långt innan han blev känd. Låten katten i trakten som han slog igenom med är dessutom skriven om henne.
Citera
2021-12-31, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjartyqueen
Förvånad över att se hur hon såg ut. Förväntade mig en snygg tjej men hon är ju inte alls snygg vilket visar på vilket hjärta denna kille hade. RIP Nisse

Tyvärr,låter taskigt men jag håller med, vi snackade på jobbet om det då med.
Citera
2022-05-20, 07:25
Medlem
Capryllics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abcd123456789
På riktigt vart är respekten? Alexandra har varit med Einar sedan dag ett. De var tillsammans långt innan han blev känd. Låten katten i trakten som han slog igenom med är dessutom skriven om henne.
"Respekt" växer inte på träd och behöver inte finnas överallt, idiot.
Citera
2022-05-20, 09:03
Medlem
Hur fan pratar människan? Är det bara jag som tycker det låter konstigt?
https://www.svt.se/kultur/ein-r-hyll...alexandras-tal

Tråkigt att hon behövde uppleva det här men Nils skulle ha hållit sig borta från gangsterkulturen.
Citera
2022-05-20, 11:06
Medlem
Voloteas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LonelyF18

Tråkigt att hon behövde uppleva det här men Nils skulle ha hållit sig borta från gangsterkulturen.

Sorgligt med alla dödsskjutningar. Oavsett vad en individ gjort eller inte gjort så förtjänar ingen att dö.

Och ja, det låter ju nästan som att hon är nyanländ...vad har hänt med hennes svenska? Är hon inte född i Sverige?
Senast redigerad av Volotea 2022-05-20 kl. 11:43.
Citera
2022-05-20, 11:58
Medlem
Elementarts avatar
Det är väl vad vissa kallar "förortsvenska" idag. Barn som växer upp i förorterna idag talar svenska med brytning, även helsvenskar. Troligtvis för att det är så få svenska barn i områdena.
Citera
2022-05-20, 14:18
Medlem
DiscoInferno9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LonelyF18

Finns det något mer patetiskt än svenskar som talar med blattebrytning? Vilken jävla nolla.
Senast redigerad av DiscoInferno9 2022-05-20 kl. 14:21.
Citera
2022-05-20, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Det är väl vad vissa kallar "förortsvenska" idag. Barn som växer upp i förorterna idag talar svenska med brytning, även helsvenskar. Troligtvis för att det är så få svenska barn i områdena.
Hon pratar precis som Sebbe Staxx gjorde redan på sin tid så särskilt nytt är det inte. Men ja, tragiskt hur det blir mer och mer mainstream.
Citera
2022-05-21, 02:04
Medlem
Blondinss avatar
Har hon bett någon kompis kompis kompis skapa tråden för att försöka hålla sig relevant (om hon ens varit det)?

Nej hon är inte en influencer. Nej hon är inte känd.
Hon är ful, det är det skvallret jag har + att hennes pojkvän dog för han ville leka allanballan.,
Citera
2022-05-21, 06:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assar-Korv
Fast farsan verkar vettig. Forskare och tidigare ass professor.

Citat:
Frågan är varför man låter sin hemmaboende dotter umgås i dräggkretsar. Det känns som om hennes bakgrund skulle placerat henne i en bättre kontext.

Du tycker alltså det låter märkligt att man låter dottern följa sitt hjärta och välja pojkvän själv?

Men att pappan i övrigt verkar vettig..

Citat:
Frånvarande karriärföräldrar? Tonårsrevolt?
Annat?

Jag gissar på alternativet "annat", att han inte är helt sjuk i huvudet.
Senast redigerad av rotebro-conny 2022-05-21 kl. 06:39.
Citera
2022-05-21, 07:48
Medlem
Glider på sin fd pojkväns död

Kan man bli mer irrelevant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in