2021-10-25, 21:29
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-KAE
Dem snarare rapporterar om det.

De parasiterar av det. De lever ikaos och frodas av kaos och rädsla. Ren skär terrorism.
Citera
2021-10-25, 21:30
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sannanilsson1
Vilken somalie rappare då?

Nu känner jag inte till namnen på dessa, då jag inte lyssnar på denna form av oljud. Men det finns säkert några kandidater. En av dem sitter ju inom låst förvar för att han var med och kidnappade Grönberg tidigare och utsatte honom för övergrepp.
Citera
2021-10-25, 21:33
Medlem
Gwildors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-KAE
Dem snarare rapporterar om det.

Rapporterar?? De är väl i allra högsta grad delaktiga i det. Deras ”rapportering” är en smula glorifierande, tycker du inte ?
Citera
2021-10-25, 21:33
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayday1
Utan encrochat är svenska polisen chanslösa...
Tragiskt Einar , men dina mördare går fria denna runda....
Mord efter mord, trots folk är "punktmarkerade" "gängstämplade" så verkar det vara fritt fram att skjuta höger, vänster 2021.

Polisen beskriver alla som grips som ledande roller inför en rättegång? Men snälla kom på nått nytt! Hur många ledare finns det där ute egentligen? 😂
Det finns tillräckligt med fjortisar som vill bli OG CEO.

Tack vare våra härliga politiker.
Senast redigerad av Flashsmash 2021-10-25 kl. 21:36.
Citera
2021-10-25, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajslukt
Vad delade fettot och vad är SSTV?
Sosse
Sveriges
Tele
Vision
Citera
2021-10-25, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jo, oavsett svenskar eller invandrare så är väl alla bokstavsdiagnoserna extremt utbrett hos de kriminella/gängkriminella. Det har de ju pratat om mycket.

Men jag tycker ändå att det lös lite Tim Bergling-kreativitet hos Einar.

Han hade ju faktiskt också kunnat komma på fötter, om han inte varit så involverad av konflikterna?

Egentligen kan det bli extremt mycket avundsjuka från de som är fast i gängkriminalitet ifall de märker att någon har talang och möjlighet att komma ifrån det?
Det är ju säkert en destruktiv tillvaro, där många inte vill vara?
Det är för jävligt hur de som är mer hänsynslösa, sätter press på yngre och de som kanske vill bryta sig loss.

De lurar ju in småkillar in i verksamheten genom att hitta på att de är skyldiga pengar och så vidare.
Jämförde du precis Einar med det musikaliska geniet Tim Bergling? Vilket hån!

Avicii skapade och producerade musik som hela världen älskade.

Einar rappade om horor, knark och vapen på rinkebysvenska till musik som andra människor hade skapat.
Citera
2021-10-25, 21:39
Medlem
Idag 113 utförda förhör, lägger polisen mer resurser på detta mord än på andra mord på kriminella 19-åringar? Hur rättfärdigar man isåfall det?
Citera
2021-10-25, 21:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HansHandikappad
Idag 113 utförda förhör, lägger polisen mer resurser på detta mord än på andra mord på kriminella 19-åringar? Hur rättfärdigar man isåfall det?

Ta den dissen av av polisen i ett annat forum.

Vad vet du om mordet?
Senast redigerad av avskildhet 2021-10-25 kl. 21:45.
Citera
2021-10-25, 21:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Men idioterna, de osäkra hundarna, dödade honom.

Har du namnen på de osäkra hundarna?
Citera
2021-10-25, 21:47
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Jag lyssnade på ”Katten i trakten” På allvar tycker nån verkligen att den skiten är bra? på riktigt?

Alltså det är ju skrattretande på ett tragiskt sätt att folk ens lyssnar på sån redig skit..

Whiggers är jordens absoluta avskum.
Citera
2021-10-25, 21:48
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avskildhet
Har du namnen på de osäkra hundarna?
Nej.
Citera
2021-10-25, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeyBrother
Kolla dokumentären ”Våra barn dör” på SVT. Mammor i Tensta som kämpar för att få hjälp av samhället att stoppa våldspiralen och dödandet. Varför pratas så lite om detta?
I utländska medier har Sverige gjort en plats på karta som land nummer 1 med högsta ökningen av antal gängrelaterade dödsskjutningar.
Mammorna i Tensta kanske skulle försöka bli bättre mammor till sina barn istället för att skrika på hjälp från samhället. Om mina barn hade umgåtts i kriminella kretsar hade jag gjort allt som stod i min makt för att bryta det. Om inget annat hade hjälpt hade jag tagit med mig familjen och flyttat till en annan stad. Då har jag ändå ett bra jobb som jag högst motvilligt hade fått lämna. Mammorna i Tensta kan väl ganska enkelt leva på bidrag i princip var som helst i landet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in